niedziela, 1 marca 2015

Duzo zdjęć:) Bardzo dużo ;)

Witajcie:)
Dzisiaj pokażę Wam zestawy prezentowe jakie ostatnio uszyłam:
1. Zestaw morski, sklada się z maskotki,girlandy,notesu i worka






2.Zestaw różowy,składa się z laleczki,dwóch worków i girlandy





3.Zestaw szaro różowy,również składa się z laleczki,dwóch worków i girlandy






 a poniżej etui na sztucce,wreszcie uszyłam cos dla siebie;)


Zrobiłam sobie tez pompony,o których od dawna marzyłam :)Nie są perfekcyjne ,ale i tak mi sie podobają:)


 I na koniec trochę wiosny w moim domu:)




Ps.Wiem,przesadziłam z tymi zdjęciami:)
Pozdrawiam Was ciepło i prawie wiosennie,
Ela

22 komentarze:

  1. Ach zakochałam się w morskim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zestawy!!! i pompony.... też sobie zrobiłam jeden na poprawienie samopoczucia ;) :)))
    pozdrawiam-H

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych fotek ale za to ciekawe.
    Pompony to moje marzenie.
    Zestaw szaro-różowy jest obłędny!

    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne i pięknie wykonane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szaro-różowy to mój faworyt:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje zestawy ♥ są absolutnie cudowne ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysl z zestawami. pirat wymiata, a z jego notesem to mozna caly swiat morski podbijac :)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak piękne zdjęcia ze świetnymi pracami mogę oglądać w nieskończoność. Aby tylko czas mi pozwolił.
    Tak, że bardzo proszę nie mówić TU o żadnej przesadzie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A tylko może jeszcze dodam,że najbardziej podbił moje serce ten pierwszy zestaw.Piękne wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie możesz przesadzić ze zdjęciami bo uwielbiam takie oglądać :) . Wszystkie zestawy są cuuuuudne :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i świetne zestawy, miło Cię tu znów widzieć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnych zdjęć nigdy za wiele:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawy, fajne prezenty, bardzo praktyczne no i made in Poland!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne prace Elu, :)
    mojej córce bardzo podobają się girlandy. napisz mi ile kosztują u Ciebie :)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do ciastoliny to bardzo zeschłej nie uratujesz ale spróbować zawsze można :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeniek naszyłaś :).

    Pompony są świetne :).

    Wcale nie było dużo zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudeńka ale zestaw z piratem bajkowy

    OdpowiedzUsuń
  18. Uszyłaś prawdziwe cudeńka, napatrzeć się nie mogę. Zestaw morski a szczególnie girlanda stała się moją ulubienicą, jest przecudowna. Jak ja lubię jak jest dużo zdjęć i można się poprzyglądać ze 100 razy nawet!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęć nie żałuj, cudeńka szyjesz to podziwiać można bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przesadziłaś ze zdjęciami, ich zawsze ZA MAŁO!!! I to jak pokazujesz takie cudeńka, śliczne, kolorowe, pełne miłości i energii

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...