czwartek, 5 marca 2015

Slonie na balkonie

Cześć:)
Dzisiaj chciałabym Was zachęcic do udziału w akcji "Setki słoni dla dzieciaków"Jest to konkurs prowadzony przez fundację "Słonie na balkonie"
Cytat ze strony:
"SŁONIE NA BALKONIE pomagają najmłodszym pacjentom Szpitala Psychiatrycznego w Łodzi im. dr J. Babińskiego. Wspierają dzieci od 3 do 13 roku życia, które nierzadko są ofiarami przemocy, świadkami przestępstwa, dziecimi osieroconymi, cierpiącymi na depresję, zaburzenia lękowe, zaburzenia zachowania, dziecimi po próbach samobójczych. Często dzieje się tak, że dzieci trafiają do szpitala z powodu zwykłego losowego pecha. Bo ich rodzice giną w wypadku lub nagle ciężko chorują. Każde z dzieci to inna trudna historia. SETKI SŁONI DLA DZIECIAKÓW to akcja, która ma pokazać dzieciom, że nie są w szpitalu psychiatrycznym za karę i że są osoby, które życzą im siły i szczęścia."

Po więcej informacji udajcie się na stronę http://www.slonienabalkonie.pl/projekty/setki-sloni-dla-dzieciakow/
Jest tam również wykrój na słonia,ale nie musi byc on koniecznie zrobiony z tego wykroju.



A to słoniki,które uszyłam:



 I moje najnowsze prace:)Pierwsze dwie lale sa duże ,mają ok.78 cm



I na koniec taka informacja,że zgłosiłam się do konkursu na szyciowy blog roku:))http://szyciowyblogroku.pl/


Pozdrawiam ciepło:)
Ela

12 komentarzy:

  1. też mam zamiar uszyć słonie a twoje lale wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lale! Dzięki za przypomnienie o akcji. Zaraz się biorę za szycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne słonie. Do schrupania i zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wielkouche polaciały już do dzieciaczków. Te Twoje są absolutnie cudowne, podobnie jak lale. Piękne rzeczy tworzysz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu przypomniało mi się dzieciństwo mojej córki i super płyta Małego WU WU (to tytuł jednej z piosenek).
    Słoń super i laluchy także.
    O akcji nie słyszałam mimo, że szpital jest dwa km ode mnie.
    To dobrze, że ktoś pomyślał o tych dzieciakach, bo bywało, że z nimi pracowałam (choć nie w szpitalu). Jednak żeby ten szpital dobrze funkcjonował najlepiej było by zmienić dyrektora od zaraz. Od razu poprawiłby się los pacjentów jak i wszystkich jego pracowników.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ...matko...jakież te Twoje prace są cudne... nie mogę się napatrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Elu prześliczne słoniki! Bardzo dziękujemy i gratulujemy talentu. Ze słoniowym pozdrowieniem !

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedne dzieciaczki, że tyle muszą przeżyć już na początku swojej drogi ...

    Słoniki są śliczne i na pewno sprawią wiele radości :).

    Lale jak zawsze perfekcyjne :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne sloniki Elu :))) Lale sa Cudne kazda !!!! :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prace, cudowne lale i słoniki

    OdpowiedzUsuń
  11. lala nr 1-przepiekna:))..a akcja słoniątkowa rewelacyjna-muszę i ja pomyśleć...aż mnie zmroziła myśl o tych dzieciaczkach w tym szpitalu:((

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...