poniedziałek, 16 marca 2015

Co ostatnio uszyłam i szyciowy blog roku:)

 Hej:)
Co tam u Was? Czujecie juz wiosnę w powietrzu ?Bo ja tak :))
Ostatnio wzięło mnie na króliki:)




Mam nadzieję,że sie Wam baaardzo spodobały i w ogóle cały mój blog Wam się baaardzo podoba i dlatego tez zagłosujecie na niego w konkursie na szyciowy blog roku:))

A tak powaznie,to będzie mi bardzo miło,jesli ktoś zechce oddać głos właśnie na mój blog,chociaz doskonale wiem,że to wcale nie jest tak łatwo wybrac jeden blog sposród tylu zgłoszonych.Wiem,bo sama przed chwilą głosowałam :)


Dodam jeszcze,że dla głosujących tez sa przewidziane nagrody
http://szyciowyblogroku.pl/nagrody/

pozdrawiam wiosennie,
Ela

20 komentarzy:

  1. Elu, w moich myślach tez kicają zające:) Ale jakoś nie mam czasu na powołanie ich do życia:( Twoje są śliczne. Ten ostatni jest cudny! Pozdrawiam cieplutko i wiosennie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w konkursie, szyciowe prace w Twoim wykonaniu mają swój niepowtarzalny urok, dlatego oddałam głos na Twój blog w konkursie i kibicuję....pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddałam z największą przyjemnością.Wszak nie mam najmniejszych wątpliwości ,że Twoje prace zasługują na wyróżnienie.
    Wiosnę jak pewnie zauważyłaś na moim blogu czuję i to bardzo:)
    Króliczki śliczne i takie słodkie.
    Częściej ostatnio zaglądam i podziwiam Twoje piękne prace niż je komentuje. A to z prozaicznego powodu, to znaczy nagminnego braku czasu.
    Serdeczności posyłam życząc powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam,uwielbiam Twoje cudowne prace ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Elu z największa przyjemnścią zagłosowałam an Twoj blog! Będę trzymała kciuki za pierwsze miejsce :) Nie miałam problemu z wyborem bloga, oddałam swój głos za kreatywnośc za inspiraowanie i za pelegnowanie pasji.

    A kroliczki piękne, do zakochania i do schrupania (ale nie z piekarnika!)

    wysyłam buziaka, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Elu oczywiście i ja zagłosowałam uwielbiam Twoje szyjątka są słodkie :) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te zające. Takich jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny są urocze, ale... ten męski król wymiata - jest rewelacyjny!
    Powodzenia w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super króliczki, szczególnie mnie ujęły pierwsze dwa i ich uszy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje kroliki zapowiadaja wiosne,jestem tego pewna :) Piekne sa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Króliki pięknościowe są !
    Fajnie znów widzieć Twoje prace !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. kroliki bomba!!!! a ich stroje- rewelacja;) czy wykroj na ubrania robisz sama...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,wszystko robię sama od A do Z :-) :-)

      Usuń
  13. Króliki niesamowite!Nie mogę się napatrzeć na ich kolorowe ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Zwłaszcza ta druga panienka ujęła mnieza serce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. są niesamowite, uwielbiam twoje szyjątka

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne - wiesz, ze ja kocham Twoje robotki. wow

    OdpowiedzUsuń
  17. króliczki przeslicznie i jak elegancko ubrane :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...