piątek, 14 lutego 2014

Jak uszyć etui na sztućce -tutorial i wymianka z Asią :)


Cześć :)
Dzisiaj będzie tutorial i chwalenie się :)
Zacznę oczywiście od chwalenia:)
Zobaczcie jakie CUDA dostałam od Asi  http://juana-blogjuana.blogspot.com/  w ramach naszej wymianki:

Przecudowna bransoletka


Zawieszka:

 Kółeczko które zawiesiłam na łańcuszku i powstał piekny naszyjniczek :)


Mnóstwo przydasiów :


Kolorowe tasiemki,


Tkaninki,lamówki


Po prostu cuda ,cudeńka!
Zdjęcia w żaden sposób nie oddają uroku bizuterii,na żywo jest jeszcze piękniejsza i wykonana z ogromna precyzją i starannością!
Polecam Wam blog Asi http://juana-blogjuana.blogspot.com/ ,gdzie możecie zobaczyc więcej takich pięknych prac :)


Asiu ,dziękuję Ci przenajserdeczniej !!

A to ja wysłałam Asi:
Aniołek z gitarą


Zawieszki;


Zając,


Notes,i jeszcze słodkości ,ale nie zrobiłam zdjęcia:)


 TUTORIAL

1.Do wykonania 1 sztuki etui potrzebne będą:
 2 kawałki tkaniny o wymiarach 12cmx16cm,
1 kawałek tkaniny o wymiarach 12cmx24cm
1 kawałekpolaru lub grubszego,sztywniejszego materiału o wymiarach 14cmx26cm
dowolna aplikacja,w tym przypadku serce.



2.Naszywamy aplikację.Kawałek tkaniny z aplikacja i drugi o tych samych wymiarach składamy prawą strona do prawej i zszywamy krótszy bok.


3.Odwracamy i stębnujemy ok.2mm po stronie z aplikacją



4.Zszywamy oba kawałki przy samym brzegu-będzie nam potem łatwiej doszyć.


5 i 6. Doszywamy kieszonke do większego kawałka tkaniny(przy samym brzegu





 7.kieszonka gotowa.


 8.Przykładamy powstałą kieszonkę do polaru lub innego grubszego materiału prawą strona do prawej i zszywamy

   1 cm.od brzegu zostawiając otwór na wywinięcie.

 9.obcinamy brzegi.


10.Wywijamy na prawą stronę i zaszywamy otwór.

11.Gotowe.


A gdyby się komuś tutorial spodobał,to można na niego zagłosować TUTAJ

Edit : Podaję prawidłowy link do głosowania;

https://www.facebook.com/pages/jakuszycpl/328813487133285

Z walentynkowymi pozdrowieniami:)
Ela

45 komentarzy:

  1. Same piękności :)
    Etui i tutorial - rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć takiej pięknej wymianki :) Serduszkowe etui piękne- zapraszam do mnie na candy z motywem serca w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się spodobał - ale czy głosuje się poprzez dodanie komentarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kliknąć w link "oddaj swój głos na tutorial...."i mozna głosować ;D poprzez FB bo tam własnie odsyła link:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Elu wymianka super,a na tutorial to ja się nie pokuszę,bo do szycia to mam dwie,ale niestety tylko lewe ręce:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kieszonka! Aż szkoda wyjmować zawartość żeby jeść :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenciki przepiękne dostałaś. A za tutka serdecznie dziękuję jest świetny.
    Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tutek - dzięki :) A prezenty faktycznie super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała bransoletka, śliczne kolory. A Twoje prace to lubię od zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja zagadnęłam Elę o wymiankę. Po prostu uwielbiam jej lalki, skrzaty, aniołki.... Ma swój własny, niepowtarzalny styl. Zdecydowałam się na ten typ aniołka a co do reszty- pozostawiłam jej wolną rękę. Jak otworzyłam pudełko- cieszyłam się jak dziecko. Aniołek jest CUUUDNY :) . Reszta zawartości paczuszki też :). Ja co do zrobienia swoich rzeczy też dostałam tylko ogólne wytyczne. I całe szczęście spodobało się :) . DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jak się spodobało <3 :))

      Usuń
  10. Śliczne etui na sztuce, oraz fajna wymiana ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tutek! Na pewno teraz uszyję wreszcie komplet takich etui dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny tutorial :-) Tylko nie za bardzo wiem gdzie kliknąć aby oddać na niego głos, bo ten link nie odsyła na FB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja już nie wiem co z tym linkiem ,to jest bezpośredni na FB
      https://www.facebook.com/pages/jakuszycpl/328813487133285 i tam mozna zagłosować:)

      Usuń
  13. Świetne to etui. Ten anioł z gitara mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. qrcze...ale fajny tutek...marzą mi się takie kieszonki....czy tylko ja bym potrafiła....hmmm trza by spróbować:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ręką na sercu mówię,że to proste jest :)

      Usuń
  15. ...elegancko to wygląda i przytulnie jednocześnie, musze wypróbowac takie etui a tutki zawsze sa mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy zarówno otrzymałaś jak i wysłałaś.Piękna zarówno biżuteria jak i ten Aniołek z gitarą.Cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna i udana wymianka ;-)) Pokrowczyk na sztućce śliczny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne prezenty. A pokrowiec śliczny chyba skorzystam z kursiku.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuper wymianka :):) Sliczne prezenty dla siebie przygotowalyscie :):) Tutek Suuper i zrozumialy co mnie cieszy :):) Peewno ,ze zaglosuje na Ciebie :):) Milej niedzieli Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała wymianka, a tutek jak zwykle cudny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna biżuteria i fajny kurs obrazkowy. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie się powymieniałyście!!! urocze prace.

    etui na sztućce jest wspaniałe, muszę na nie zagłosować i kiedyś też zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wymianka a ten tutorial rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  24. super. jak tylko znajdę chwilkę to uszyję :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko jest cudne a aniolek z gitara czadowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na etui. A aniołek z gitarą przeuroczy!
    PS. Jak dobrze tu wrócić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł i konkretna instrukcja !
    Zapraszamy do nas na rozdanie http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2014/02/konkurs-dla-kreatywnych.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny i b.czytelny tutorial - jestem pod wrażeniem! Tak wielkim, że z rozpędu
    machnęłam dwa komplety, niestety bez aplikacji, za to pikowany :) Może jakiś mini-tutek o aplikacjach? Albo cos na stół do kompletu z etui? ;) Tymczasem serdecznie dziękuje za ten powyżej - Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  30. udana wymianka :)

    i fantastyczny tutorial ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. jak wreszcie znajde czas i zaczne szyc to te Twoje tutki to bedzie moje guru :)

    cudowna wymianka za Toba / Wami !!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. super kursik moze sie kiedys odwaze go uszyc :) piekne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna wymianka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Baaardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam....

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna wymianka :) a kursik jest bardzo fajny,przejrzysty,po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcę powiedzieć, że póki co nic nie rozumiem z tego tutoriala :) ale będę go rozgryzać tak jak tutorial z okładką. Dzięki tamtemu uszyłam już 3 okładki i okazał się być bardzo prosty. Wtedy szyłam krok po kroku i wyszło znakomicie (jak na mnie) Także dzięki za ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No i super :-) wszystkiego można się nauczyć:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...