wtorek, 28 stycznia 2014

Czy mnie jeszcze pamętaaaaasz ? :)

Cześć :)
Hmm..trochę mnie tu nie było,ale mam lenia jak stąd do Warszawy,wena-juz nawet nie pamiętam jak to jest ją mieć,ciężko jest mówię Wam :)

Na początku chciałabym Wam najserdeczniej podziękować za wszystkie świąteczne i noworoczne  zyczenia a Beatce z bloga http://koralikibeaty.blogspot.com/ za śliczną kartkę i pamięć .Dziękuję <3


W tamtym roku jeszcze przed wakacjami umówiłysmy się z Asią z bloga http://asia-mojepasje.blogspot.com/  a wymianka doszła do skutku dopiero pod koniec roku :)






 Takie cuda dostałam od Asi:
Serweta

Piękny,delikatny jak mgiełka szal


Wymarzone hafty


Śnieżynki,które pięknie się prezentowały na choince :)


Asiu,dziękuję Ci za wspaniałą wymiankę i pozdrawiam Cię serdecznie:)

a poniżej kaczka czyli jedyna rzecz,którą udało mi się uszyc w tym roku.A nie,przepraszam ;) jeszcze zrobiłam tutorial do pierwszej edycji tutorialady http://jakuszyc.pl/tutorialada-i-edycja/  ale tego nie moge Wam jeszcze pokazać.


Słów kilka o diecie .Generalnie diety mam dwie,bo na jednej byłam ciągle głodna:)Nie ,to oczywiście żart.
Jest super ,od początku odchudzania,czyli od pazdziernika nie zaliczyłam ani jednej wpadki .Niestety teraz jest zastój wagi i w styczniu schudnę tylko 2,5 kg.Chyba muszę więcej ćwiczyć:)

pozdrawiam Was ciepło ,
Ela

39 komentarzy:

  1. zrobiłaś super wymiankę....
    nowe szyjątko super, to nic że tylko jedno. Na pewno leń odejdzie w cień i będą nowe śliczne, jak zwykle prace.
    Życzę wytrwałości w trzymaniu diety. Ja jakoś nigdy nie miałam takiego samozaparcia, nigdy się nie odchudzałam i dlatego mam rozmiar 44. Te słodkości mnie kiedyś zgubią.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkości to była moja największa bolączka :)

      Usuń
  2. Świetna wymianka. Ślicznie prezenty dla siebie przygotowałyście. Sama z chęcią bym przytuliła w mroźną zimę takie tildy. Z weną różnie bywa, najważniejsze to bez stresu, bo to zdrowiu nie służy.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu Ciebie nie da sie zapomniec :):) Booska wymianka :):) Az mam chec umowic sie z Toba na wymianke :):) Ale nie mam zielonego bladego :):) pojecia coz takiego moglabys chciec ode mnie jak Ty sama tak Pieknie szyjesz :):) Cuudnosci u Ciebie same :):) Co do odchudzania moze i tylko 2,5 kg, wazne ze spadasz z wagi to Najwazniejsze :):) I ze dobrze sie czujesz :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś,zawsze da się coś wymyslić :) Ale troszkę pózniej,bo teraz jestem w trakcie dwóch wymianek :)

      Usuń
    2. Nie ma problemu :):) Ja wlasnie szykuje dla 3 osobek prezenciki z zabawy podaj dalej :) I na wymianke :) Jak bedziesz chciala to pisz smialo :) Juz teraz sie ciesze na nasza wymianke :):) Buziaki :)

      Usuń
    3. Aguś ,to za jakiś czas się umówimy,ja muszę teraz trochę do sklepików uszyć ,bo juz nie mam zadnych nowości :)

      Usuń
  4. Wymianka- wspaniała, ale z tworzeniem itp chyba nie jest tak źle ;-) uszy do góry, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, jesteś moją motywacją w odchudzaniu! Mimo, że utrzymuję zasady swojej diety to ciągle podjadam słodycze. Muszę się w końcu ogarnąć!
    Gratuluję Ci wytrwałości :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, jak Ty pięknie szyjesz!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że jesteś:) A wymianka wspaniała:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. NA prawdę czarujesz :) Wszystko jest takie śliczne i perfekcyjnie wykonane :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wróciłaś, ale i tam podgladam Twoje prace na FB. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka super !
    W koniku zakochałam się ;-)
    Co do diety nie martw się tak bywa ale później wszystko ruszy i zaczniesz widzieć efekty, ja jestem weteranką wszelkiego odchudzania, choć mnie to Ducan pomógł ...
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga,ja to całe życie sie odchudzam ha ha :)A mnie ten Dukan jakos nie pasuje,zresztą w ogóle nie lubię takich gotowych diet ,u mnie się sprawdza tylko MŻ :)

      Usuń
  11. Upominkami obdarowałyście się prześlicznymi ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te anioły marynarskie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno aniołki jak konik i kaczuszka śliczne.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że powróciłaś :) Wszystko piękne a konik wprost przenajcudowniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy ma w życiu jakiś zastój :) Piękne prace. Trzymam kciuki za odchudzanie:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała wymianka. Super prace i z jedneji i z drugiej strony.
    Koniś powalił mnie na kolana.
    Trzymam kciuki za dietę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak mozna zapomniec o Tobie, Ela ???
    ciesze sie, ze choc na chwilke sie pojawilas.
    pozdrawiam bardzo cieplo

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj,piękne prace wymiankowe. Trzymam kciuki za odchudzanie.Tak trzymaj.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super, zauroczył mnie ten blog! Pozdrawiam LOVE

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu miło Cię widzieć-super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj Ełk, tyle cudności u Ciebie... wymianka świetna, a Twoją kaczka superowa!Weny życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O raju, moja klawiatura mi coś zamieniła... ma być ELU!!!:-)

      Usuń
  22. Gratuluje efektów diety i trzymam dalej kciuki ;-)) Piekna wymianka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam do niesamowitego zakątka :)
    Jak tu pięknie i pomysłowo :)
    A wszystko przypadkiem.
    Wiem, że będę tu wracać.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ cudowności szyjesz niesamowicie mam więc nadzieję ze wena wróci

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze lepiej brzmi, że nie TYLKO, lecz AŻ dwa i pół kilo - tego się trzymajmy! :)
    Marynarskie lalki i zwiarzaki powalają! Liczę, że kiedyś może będą jakieś tutoriale, bo Twoje szmacianki są perfekcyjne.
    Serdeczności
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe wymiankowe prezenty:)
    Co do diety, to podziwiam Cię niesamowicie za wytrwałość:)
    Ja bym nie dała rady...bo własnie zagryzam "Ptasie mleczko";)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło popatrzeć na takie cuda:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Elu po pierwsze przepraszam mialam na maila odpowiedziec ale,ze u nas byl ciezki czas to sobie na liscie umiescilam a tu prosze post mnie ubiegl :) nie ma za co - ciesze sie,ze sprawilam niespodzianke :)

    po drugie kobieto ja Ciebie tak bardzo podziwiam z tym MZ ze nawet sobie nie wyobrazasz. chudniesz i chudniesz a ja co schudne to nadrabiam wmc :( okropnosc. zero wytrwalosci we mnie. wiec tym wiekszy szacunek

    po trzecie tworki idealnie wpasowujace sie w moich chlopcow klimaty.dobrze,ze ich przy kompie nie mam :) cudne jak zawsze

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje laleczki są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...