poniedziałek, 28 stycznia 2013

Natrzaskałam kaczek ;)I rózne takie tam...

Witajcie :)
Dzisiaj będzie prawdziwy wysyp kaczek .,bo aż 7 sztuk.Wprawdzie miało być 8,ale juz tej ósmej nie dałam rady skończyć.Co za duzo to niezdrowo ;)
Ciekawa jestem,która kaczka Wam się najbardziej podoba ...







 U nas zima na całego ,praktycznie codziennie sypie śnieg .Przylatuja różne ptaszorki ,udało mi się zrobić zdjęcie sójce.Odwiedza nas tez olbrzymia sroka ,ale ta jest cwana skubana i nie da sobie zdjęcia zrobić ;)


Serdecznie dziękuje dziewczętom z blogów http://katalin-handmade.blogspot.com/ i http://mama-mi.blogspot.com/ za wyróżnienie ,oraz wszystkim ,którzy zamieścili banerek Wiktorka..Za dobre serce i dobre słowo-Dziekuję!!


a to zdjęcie powyżej to ślady mojej psiny,która nie chodzi po sniegu normalnie,tylko skacze odbijając się na czterech łapach -przekomicznie to wygląda :)):)
Pozdrawiam Was serdecznie,

wtorek, 22 stycznia 2013

Bardzo Was proszę...

Mam do Was ogromna prośbę ..
Bardzo Was proszę (jeśli możecie)o przekazanie 1% dla Wiktorka .

Wiktor w  wyniku powikłań porodowych miał problemy oddechowe spowodowane zalaniem płuc płynami ustrojowymi, dlatego zaraz po urodzeniu trafił na intensywną terapię gdzie jego oddech i inne  funkcje życiowe były podtrzymywane przez  urządzenia medyczne. Ciężki stan dziecka utrzymywał się przez kilka tygodni a do tego doszło do zatrzymania pracy nerek co wymusiło konieczność dializowania. Dziecko przez cały czas było podtrzymywane krązeniowo, dopiero po około 3 -miesięcznym  okresie ciągłego  pobytu w szpitalu został wypisany do domu jednak cały czas był pod kontrolą lekarską i wymagał ciągłej rehabilitacji. Dodatkowo kolejne  badania  wykazały u Wiktorka wodogłowie-kolejny pobyt w szpitalu i kolejna operacja. Po powrocie do domu Wiktor przechodził ciągłą rekonwalescencję  w różnych ośrodkach. Obecnie chłopiec ma 2,5 roku i jeszcze nie chodzi samodzielnie. Wasza pomoc może pozwolić na finansowanie kosztownej rehabilitacji i dalszego rozwoju dziecka.



Jest to moja całkiem prywatna prosba do Was ..Wiktorek jest synem brata mojego męża .Koszty rehabilitacji,turnusów rehabilitacyjnych,leków,dojazdów itp..są ogromne i ten jeden procent będzie niesamowitą pomocą dla jego rodziców .Jeśli ktoś z Was zechce wstawić na swoim blogu banerek z odnośnikiem do tego posta ,będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam Was serdecznie:)

piątek, 18 stycznia 2013

Prezenty,miś , królik i jak sprawdzic ile mamy miejsca na picasie:)

Dzień dobry,cześć i czołem:)

Ostatnio znów dopisało mi szczęście i wygrałam u Kasi z http://katarina79-zabawazszyciem.blogspot.com/
piękne nagrody za napisanie tysięcznego komentarza :))
No i dostałam fantastyczną,sliczną ,wspaniałą i perfekcyjnie uszyta poduchę z szydełkowym kwiatem !





Do kompletu z podusią jeszcze kosmetyczkę -przepiękna , uszyta idealnie -podejrzałam trochę suwak hi hi ,bo ja nie umiem wszywać krytych zamków :))



 No i nie zabrakło tez słodkości :))


Kasiu ,dziękuję Ci z całego serca !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dawno,dawno temu ,bo jeszcze w tamtym roku Własnymi rękami zaproponowała mi wymiankę .
Z czasem było u mnie bardzo krucho ,dlatego też  doszło do niej(wymianki) dopiero teraz :)
chciałam dostać warzywka  i dostałam :)(Kapitalne :))



a oprócz tego jeszcze takie cudeńka :))


 Serdecznie dziękuję za wspaniałą wymiankę i cierpliwość :))
ps.Ja wysłałam aniołka,woreczek i parę drobiazgów ,ale jak juz było uszyte,to tak się spieszyłam z wysyłką,że zapomniałam zrobić zdjęcie ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zaczęły mi wracać chęci do szycia :)Kupiłam taki bardzo miły w dotyku kocyk i powstały z niego:królik i miś z sercem (aktualnie szyje się jeszcze mały zajaczek )



a na koniec o tym jak sprawdzić ile mamy jeszcze darmowego miejsca na zdjęcia .
Ostatnio na wielu blogach spotkałam się z tym ,że ta darmowa przestrzen (czy jak to sie tam nazywa)się skonczyła.Aby sprawdzić ile wykorzystaliśmy ,należy zalogować się na picasaweb.com i mamy tę informację na samym dole :)
i teraz tak ;)nie wiem ,czy na 100 % tak jest ,ale aby tej przestrzeni jak najmniej wykorzystać to trzeba zmniejszać zdjęcia przed wstawieniem na blog.



no i to tyle,do następnego ,pa!
Ela:)


czwartek, 10 stycznia 2013

Podziękowania i kilka starych prac ..

Witajcie:)
Co tam u Was słychać po swiętach ? :) Zauważyłam ,że wiele z Was ma mnóstwo energii i pomysłów ,powstaja nowe ,sliczne prace ,a u mnie kompletna klapa :(nic ,ale to nic mi się nie chce,prawie nie szyję ,nawet do napisania tego posta nie mogłam się zebrać .Planuję od poniedziałku wziąć się ostro do roboty ;)
A tymczasem chciałam bardzo,ale to bardzo podziękować Beacie i Justynie za karteczki z zyczeniami świątecznymi :)
Ja tu oczywiście dałam plamę na całej linii ,bo do nikogo kartki nie wysłałam :(


Od Justynki dostałam jeszcze ubranko na kubeczek ( akurat idealne na mój ulubiony kubek :))


Dziękuję Wam dziewczyny !!Dziękuję tez za zyczenia mailowe i te pod postami  .Oby nam się to wszystko spełniło :))

a teraz zamęczę Was zdjęciami  tego co powstało jeszcze przed swietami :)











 Sporo tego ;)

pozdrawiam Was i zyczę zdrowia ,nie dajcie się żadnym chorobom !

Ps.znalazłam fajny program do obróbki zdjęć http://pixlr.com/o-matic/ i zaszalałam ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...