środa, 9 października 2013

Konkurs dla szyjących"Szyję-pomagam"

Konkurs szycia: Szyję-Pomagam


Wpadam jak po ogień,tylko po to,żeby poinformować Was o konkursie "Szyję-pomagam"

Chodzi o to,żeby uszyć przytulankę,lalę itp..w sukni slubnej,więc bardzo fajny temat:)Wszystkie maskotki zostaną zlicytowane,a dochód zostanie przekazany fundacji Ewy Błaszczyk http://www.akogo.pl/

Tutaj jest strona konkursu:

http://www.ostaszewska.com/konkurs-szyje-pomagam/

Prace można zgłaszać do 10 grudnia,więc jest jeszcze sporo czasu i może zdążę jakąś elegancką lalę uszyć:)

Tutaj notka prasowa:


http://www.ostaszewska.com/konkurs-szyje-pomagam/informacje-prasowe/

Tutaj banery do pobrania:

http://www.ostaszewska.com/konkurs-szyje-pomagam/bannery-konkursowe/


Do dzieła dziewczyny:)


Ja szyję już świąteczne rzeczy powoli i w następnym poście trochę Wam pokażę :)
a tymczasem pozdrawiam Was serdecznie,
Ela

14 komentarzy:

  1. ELU :)**
    Ciekawa jestem Twojej pracy. Jak wrócimy to już pewnie uszyjesz. Wspaniała inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia:)))
    ja niestety nieszyjąca, czekam , czekam na prace:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. temat przecudny ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu <3 piękny wpis.Muszę podać dalej.Będzie nas wiecej.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna inicjatywa:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, fajny pomysł! Niestety nie jestem na tyle zaawansowana żeby lalę uszyć :( Dopiero zaczynam szyć poszewki...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ela! dobra dziewczyna jestes! i zdolna!
    bardzo szczytny cel!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szyję dla hospicjum niebawem, bo lali ślubnej to ja nie dam rady...TY to potrafisz świetnie :-/0 pozdróka ELu!

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysl szkoda ze ja mam dwie lewe rece do szycia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa chyba sama się do tego zabiorę

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny cel , szkoda ,że lal nie szyję pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy czasami termin się nie zmienił - teraz na stronie jest informacja, że do 30 listopada czekają na maskotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugerowałam się tym,co jest napisane w punkcie 10 regulaminu"Zgłoszenie prac konkursowych trwa w okresie od 03 października 2013 r. do dnia 10 grudnia 2013 r.",więc już sama nie wiem..:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...