poniedziałek, 23 września 2013

Linkowanie :)i skrzaciki krzywonóżki;)

Dzisiaj pokażę Wam takie śmieszne skrzaciki z krzywymi nózkami :)wydaje mi się,że są fajne:)

Sporo czasu mi to zajęło,ale mam nadzieję,że coś z tego wyjdzie,,że nic nie sknociłam;)Mam na mysli linkowanie Waszych postów u mnie.Przypominam,że możecie o tym poczytac u ABily
http://abilysecretly.blogspot.nl/2013/07/i-love-friday.html

Z tym,że u mnie nie będzie w piątek,ale jak popadnie;) ciekawa jestem,czy cos z tego wyjdzie.

 Instrukcja linkowania:

 Klikamy "add your link" w polu URL-wklejamy link do posta dalej piszemy tytuł posta,mail,wybieramy zdjęcie,klikamy select i gotowe :)

41 komentarzy:

  1. Eluś skrzacinki cudne! Te linkowanie póki co nie ogarniam. Może gdy coś nowego napiszę, to spróbuję :)
    cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzaciki są śliczniutkie:) O linkowaniu, póki co, nie mam pojęcia?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzaciki przeurocze pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. No i proszę, jakże czarujące i urokliwe mogą być krzywe nóżki:))) Piękne skrzaciki Elu, ten pierwszy ma ode mnie wielkiego buziaka:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiadasz , ze wydaje Ci się, że Krzywonóżki fajne??? One nie tylko fajne, po prostu Ślicznotki.
    Linkowanie dla mnie to czarna magia , nie wiem jak i po co??????:(((( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne skrzaciki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzaciki trochę w przysiadzie, jakby tańcowały, świetne są!
    Pozdrowionka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i zostawiam link :)
    Świetny pomysł!
    Pozdrawiam Elu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzaciki krzywonogie są urocze :))))
    Pozwoliłam sobie zalinkować u Ciebie, fajny pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny, w tym linkowaniu chodzi o to,żeby poznać nowe blogi ,pochwalić się swoimi pracami,zareklamowac się troszkę u innych itp.także smiało,zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzaty baaardzo się udały ! Są idealne:) Pozdrawiam, Jola !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają zabawnie z krzywymi nóżkami, świetny pomysł :)
    A tego linkowania niestety nie ogarniam :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie doczytałam o co chodzi z tym linkowaniem, ale brzmi intrygująco.
    Skrzciki z krzywymi nóżkami przeurocze.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak! Są piękne! Bardzo dziewczęce i bardzo bożonarodzeniowe, idealne do worka świętego Mikołaja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och jej skrzaciki są cudne !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak w dzieciństwie wyobrażałam sobie krasnoludki hihihi , cudnej urody :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale słodkie super te nóżki mają

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziaki .... i takie wdzięczne przez te "krzywe"nóżki ;))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje skrzaciki krzywonóżki nie są zupełnie fajne!! skrzaciki krzywonóżki są cudne! Śliczniusie i tyle. Linkowanie fajna sprawa, mam możliwość poznać Twoich bywalców ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu,dziękuję za odwiedzinki.Świetny pomysł z tymi nożkami.Pomysł linkowania też mi się spodobał .Całość jak zawsze urocza .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne :-) Bardzo pozytywne :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne są. A linkowanie fajny pomysł :)
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skrzaty świetne a te nogiiiiiiiiii pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. hihihi...te nóźki są swietne:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zalinkuje się na pewno jak odzyskam głowe ;-)
    A Skrzaciki kapitalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajrzałam do Ciebie po dłuższej przerwie, a tu takie cudeńka:) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac:))

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiekne są - do kazdego domu niezbędne :))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. no świetne są te twoje krzywuszki :) zachwyciłam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Skrzaty rewelacyjne!
    Pozdrawiam
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, Elu, świetne te Twoje skrzaciki, wniosą do domów wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne sa!!!! dziekuje sliczne za odwiedziny u ksiezniczek!
    pozdrawiam ciepluchno
    ach i oczywisice podgladam na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudne są te skrzaciki z fikuśnymi nóżkami:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te nóżki są świetne! I skrzaty przeurocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...