poniedziałek, 9 września 2013

Lale i trochę o wakacjach i o linkowaniu :)

Cześć:)
Doszłam do wniosku,że wypadałoby dać jakiś znak zycia;)Oj,zaniedbałam bloga okrutnie,a wszystko,przez brak czasu,zapewne i wy nie narzekacie na jego nadmiar:))
Przedstawiam Wam najnowsze laleczki :

Skrzacik,


Kuchareczka z łyżką


Kuchareczka z widelczykiem,


Lala z torebeczką,


I wszystkie trzy razem,


A tutaj zaproszenie na urodziny,które zrobiłam z wygranych kolorowych papierów u Agusi 

Powiem tak: papiery są przepiękne,ale co ja poradzę,że brak mi talentu w tej dziedzinie,w każdym razie warto było spróbować,i na pewno na tej próbie nie poprzestanę :))
Dzięki Agusia raz jeszcze :))


 I trochę zdjęć z wakacji ( tak na marginesie jakim cudem one tak szybko zleciały ?)
Byliśmy w górach stołowych, planowałam zrobić spis miejsc,które warto zobaczyć ,podlinkować,cos tam napisać,a wyszło jak zawsze,czyli w wielkim skrócie;)

Tutaj wąziutkie i niskie przejscia na Szczelińcu Wielkim i Błędnych skałach ( na całe szczęście nie utknęłam ;))W te wakacje udało nam się zdobyć dwa szczyty z Korony Polski-Szczeliniec i Ślężę i zostały nam jeszcze tylko ;)24 szczyty w tym Rysy,na które podejrzewam nie wejdę :))




A tutaj przepiękny ogród japoński w Jarkowie -Cudny !Ach,miec taki :)


No i zoo dvůr králové nad labem .,przejażdzka safaribusem-fajnie:)Można było tez jechać swoim samochodem,o czym nie wiedzieliśmy:)



A tutaj zamek w Mosznej,zawsze chciałam go zobaczyc na własne oczy:)
piekny:)




I na koniec jeszcze o linkowaniu swoich prac u ABily .poczytajcie sobie http://abilysecretly.blogspot.nl/2013/07/i-love-friday.html bardzo fajny pomysł !


Planuję zrobic coś takiego u siebie jak tylko opanuję ten "Add your link";),żebyście mogły się tam podlinkowywać :)

No i to w sumie tyle,mam nadzieję ,że nastepny post będzie szybciej :)

Pozdrawiam Was ciepło:)
Ela

45 komentarzy:

  1. Witaj Elu! jak miło ze jesteś!:)
    Skrzacianki cudowne:) Widzę że pięknie Ci upłynął czas wakacyjny:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalunie są urocze! Fajnie widzieć kolejny post u Ciebie ;-)) Wakacje minęły Ci super i to najważniejsze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. SKRZACIKI SĄ BARDZO PIĘKNE:)Cudne wrażenia wakacyjne:)Faktycznie...wakacje zleciały jak z bicza strzelił. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga te Twoje lale to sa po prostu Cuudne :):) Ciesze sie ,ze korzystasz z papierow :) Zaproszenia Slicznie wyszly :) I najwazniejsze ,ze chcesz i probujesz cos tworzyc :) Cuudne wakacje !!! Ciesze sie Baardzo ,ze milo je spedzilas :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Lale przepiękne:) A zamek boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchareczka podoba mi się najbardziej.
    Strzeliniec i Błędne zwiedziłam kilka lat temu jak byłam w K.K. Cudne miejsca.
    Zamku nie znam to w Polsce? Chętnie zobaczę. Na Ślężę mam zamiar wdrapać się w Październiku (zawsze ją oglądam z okien samochodu lub pociągu)bo to potężny czakram. Na Rysy wiem, że nie dojdę, bo już jestem za stara. Jednak nad Czarnym Stawem byłam. Niesamowicie urokliwy.
    Jakoś umknął mi Twój blog a tyle niesamowitych lalek powołałaś do życia.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Polsce:) www.moszna-zamek.pl.Nad czarnym stawem byłam kilka lat temu,ale co do Rys mam obawy,różnie ludzie piszą,niektórym to nie sprawia większego problemu,a inni w połowie drogi rezygnują wszystko zależy od zdrowia i kondycji:)

      Usuń
  7. Śliczne są te lalaeczki. Kuchareczki są świetne:)
    Byłam kiedyś w górach stołowych i bardzo mi się tam podobało.
    Sporo pięknych miejsc zwiedziłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia z wakacji ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. lale prześliczne. W Górach Stołowych byłam, są cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś! I to z takimi cudami! pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, laleczki jak zwykle piękne, ale Tym Szczelińcem mnie poruszyłaś. Mam bardzo miłe wspomnienia z tych miejsc. Dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lala widelczykiem-cud,miód:))...a jakie piękne miejsca zwiedziłaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Laleczki prześliczne:) Piękne miejsca zwiedziłaś w wakacje. W Górach Stołowych jeszcze nie byłam, koniecznie muszę to nadrobić:) Buziaki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj :* Tak myślałam, że wakcje Cię wciągneły :-) i ja bloga zaniedbałam, ale teraz mam nadzieje, że troche więcej czasu będe mieć. Lale jak zwykle piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! :) Śliczne kuchareczki, o właściwych kształtach :) Piękne są ogrody japońskie, jak z bajki, pielęgnacja ich zajmuje mnóstwo czasu ale warto, jeszcze jak jest to pasja to przyjemność jest zdecydowanie. Ciekawie spędziliście wakacje, fajnie bo jest co wspominać :) Kiedyś jak byłam mała marzyłam, że jestem księżniczką i mieszkam w jednej z wieżyczek w zamku w Mosznej, czytam książkę przy świecy :):):) Super, że pojawiłaś się w świecie blogowym, ja natomiast do FB przekonać się nie mogę... zresztą do wszystkiego trzeba mieć czas, a jego to akurat jak na lekarstwo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu no na tak długo nas opuści, baty Ci się należą !
    Laleczki tradycyjnie urocze !!!
    Jak widać wakacje udane ;-) zamku w Mosznej zazdroszczę ;-) może za czas jakiś uda mi się dojechać ;-)))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuchareczka z łychą i lala z torebeczką zachwycają oczy! Generalnie utrafiłaś w moją kolorystykę, aż się oczy cieszą na ich widok :)) Wakacje jak widzę miałaś udane, baterie podładowałaś to teraz chcemy Cię tu widzieć częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. :)))))))) No lubię te Twoje lale okrutnie :)))))))))
    Nie sposób się nie uśmiechnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne lale i super spędzone wakacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ...skrzacik moim faworytem;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękności :)Uwielbiam Twoje lale
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie lale urocze, ale błękitna kuchareczka całkowicie skradła moje serce, urocza jest!
    a zamek jak z bajki, wręcz zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłaś w fajnych miejscach - zazdroszczę :) A uszytki jak zwykle bardzo mi się podobają, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ponad miesiąc kazałas nam na siebie czekac ale faktycznie tak to juz latem jest, że tego czasu jest naprawdę mało!

    lale jak zawsze piekne, pani Skrzatowa skradła moje serce, jest piekna, wręcz doskonała!

    zdjęcia z urlopu świetne, odwidziliście świetne miejsce, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, witaj miło znów podziwiać Twoje szyciowo pozdrawiamDusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuchareczki są cudowne, zawsze poprawiają mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne świetne lale, wszystkie piękne!!
    góry nie dla mnie , mam je na co dzień, ale zdjęcia i wyprawa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne lale,piękne foty,no i wypoczęta.Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lale są cudne :-)Lato zleciało u nas też dużo się działo. Powroty są trudne. Tym bardziej miło Cię czytać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. ach ja to jestem zakochana w twoich elfikach pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczo tutaj u Ciebie! Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lale jak zwykle zachwycające :)))
    Ina Szczelińcu tez byłam! I na safari też, jak fajnie powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wakacje miałaś super udane-gratuluję!!!
    Lale jak wzykle urocze!!!
    Do Abily już spadam, pozdrówka ELu duże!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Eluniu widac,ze wakacje udane i poprostu piekne- podejrzewam,ze akumulatory naladowane i zaraz bedziesz nas czesto zachwycac nowymi pomyslami.

    lale super

    a jesli chodzi o kartki to ja tam mistrzem nie jestem ale cosik na swoje potrzeby robie i sie ucze a co tam- zawsze to milo cos dolozyc do prezentu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Lale cudne, wakacje wspaniałe! Pozdrawiam i jak zawsze serdecznie dziękuję oraz zapraszam na moje kolejne candy.papa

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjna gromadka.Cudne zdjęcia z wakacji.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne lale, Elu:)
    Wycieczkę taką miałam w zeszłym roku, i zoo i ogród japoński i Szczeliniec z Błędnymi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknoty te lale ;)
    A zamek... cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  39. prace jak zawsze cudne tak jak i miejsca :) zamek rewelacja wyglada jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ one wszystkie prześliczne! Nie mogę się napatrzeć :) A ten zamek mnie zachwycił... Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  41. jakie śliczne:) A ja też byłam w górach w tym roku nana:)) hihi

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne te Twoje skrzaty i lale :) A zamek mam nadzieję niedługo odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie laleczki is skrzaty są śliczne. Zamek jest oszałamiający! Fajnie jest móc zobaczyć na blogach takie miejsca :) Chętnie się tam kiedyś wybiorę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...