poniedziałek, 15 lipca 2013

Wygrana u Aguski i rózności;)

witajcie:)
No i znów długo nie pisałam .Mało mam czasu ,do Was zaglądam ,ale nie zawsze zostawiam komentarz:)
Dziś będę się chwalić wygraną:) U Aguski wygrałam cudny zestaw kreatywny:))
Fantastyczne,kolorowe papiery do tworzenia różności.i juz mam pomysł co z nich zrobię w najblizszym czasie..otóż zrobię zaproszenia na urodziny mojego syna :) Jak mi wyjdą ładne(a mam nadzieję,że tak) to się pochwalę:))Tzn.muszą się udać,bo nie darowałabym sobie jakbym zmarnowała takie ładne papiery!




 I jeszcze takie sliczności:))


 AGUSIA dziękuje ci jak nie wiem co:)I za przesympatyczną karteczkę również!


A teraz kilka moich szyjątek :













no i to tyle:)

Komary troszkę jakby odpuściły,kupilismy taką lampę owadobójczą ,którą się podłącza do prądu ,świeci się na fioletowo,zwabia i zabija komary (niestety tylko w teorii;))bo czym jest te parę sztuk ,które się złapały w porównaniu z tym co lata i podgryza;)

Mam nadzieję ,że wakacje Wam miło upływają i ze odpoczywacie -ja będę odpoczywac dopiero w sierpniu;)

Pozdrawiam Was ciepło:)

46 komentarzy:

  1. ostatnie szyjątko jest cudne....
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownosci!!!
    zamarzyly mi sie takie materialy jak te cudowne papiery!
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałe rzeczy, gratuluję wygranej w candy: oczywiście, że wyjdą Ci wspaniałe zaproszenia! W ogóle w to nie wątpię :)
    Uwielbiam morskie klimaty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej. Szyjątka świetne, zwłaszcza ta pierwsza lala, słodziutka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje szyjątka jak zawsze przepiękne!!!

    zestaw naprawdę bardzo kreatywny, zrobił na mnie duże wrażenie, z takimi kolorami to można zaszaleć, jestem przekonana, że zaproszenia wyjdą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności dostałaś,gratuluję:) bardzo mi się podobają Twoje torby.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękności ^^ i wygrane, i szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrana rzeczywiście warta fanfar ;) Twoje dzieła również są piękne!
    A na komary to ja zasadziłam w donicy kocimiętkę ustawiłam na parapecie i w tym roku odpukać mam spokój z tymi krwiożercami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ela, Twoje torby są niesamowite , cała reszta też :)
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najwazniejsze ,ze prezent Ci sie spodobal :) Piekne torby :) Ja sama wlasnie chce uszyc podobna ,ale malutka dla corci :) Tylko musze sie naumiec szyc z podszewka :) Lale Cuudne jak zawsze :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) i czekam na zaproszenia :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej:) Zaproszenia zapewne wyjdą Ci piękne:D
    Na komary , już drugi rok , mam pomidorki zasadzone na balkonie i odpukać jest spokój .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i zazdroszczę - muchomorkowy jest cudny!
    I torba z kotwicą świetna :) U nas na szczęście komary tylko wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeeejuuu, torba z kotwicą i ta z proporczykami - cud, miód, malina!
    A nagrody rzeczywiście świetne, Aga ma gest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATULUJE WYGRANEJ ASIU.A ' SZYJATKA ''PIEKNE JAK ZWYKLE NAJBARDZIEJ PODZIWIAM TWOJE LALE.A NA KOMARY KUP RAID PODLACZANY DO KONTAKTU -SA ROZNE GATUNKI-JA MAM INNY I SYN INNY ,ALE UWIERZ MI SPIE PRZY OTWARTYM OKNIE I ZERO KOMAROW ,NAWET JAK JAKIS OWAD LATA TO NIE KASA.POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej, wspaniała ! a szyjątka cudne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty cieszą, a Twoje szyjątka świetne pozdrawiam Dusia [na komary stosuję oprysk raz na 2 tygodnie i mam spokój]

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała wygrana a Twoje szyjątka cudowne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja podglądam Cię na bieżąco ;) Fajna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elcia,no i znowu pisać,że mi sie podoba?nie za słodko?ale tak jest,nic na to nie poradzę;)słodziutkie te szyjątka,do schrupania:)
    Ciekawa jestem miny Kuby widzącego zaproszenia:)
    Torby marine są przecudowne!!!lala również.
    Mam nadzieję,że Twój wyjazd się uda,aj tez powoli planuje swój:)
    Pozdrawiam bez komarowo i słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne torby aż oczy się ślinią na sam widok :) a ta z motylkiem po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne torby do wyboru do koloru , wszystkie mi się podobają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję cudownej wygranej♥A Twoje szyjątka czarują mnie jak zawsze:)Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje wygranej! Szyjątka cudne, każde z osobna i wszystkie razem ;-)) Torby świetne a Tulaki urocze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Szyciaki jak zwykle fenomenalne :-)
    I nas komary pożerają mimo lampy...

    OdpowiedzUsuń
  25. widziałam na fb te twoje cuda ... gratuluje wygranej pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj piękne wszystko - piękne!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranej:)
    Zaproszenia na pewno cudne Ci wyjdą:) Jestem tego pewna:)
    Szyjątka śliczne, jak zawsze u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te torby plażowe!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej:) Podobają mi się torby. Reszta też cudowna:)
    Ja walczę z komarami smarując się olejkiem waniliowym do ciasta:) i muszę przyznać, że pomaga. A jak się posmarujemy z synkiem to pięknie pachniemy i często mam ochotę wtedy na jakieś ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje również ode mnie :-) A Twoja anielinka w kropeczki jest słodka! Podobnie jak torba z gitarą. Byłby z tego uroczy komplecik... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu, cudowne torby, ta z chorągiewkami taka pomysłowa, idealna na plażę, lub nadmorski deptak:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaaaaa mam Cię u siebie na FB w ulubionych, a teraz znalazłam przypadkiem na blogu!!! Super, cieszę się, bo Twoje prace są dla mnie inspiracją :) Miło mi będzie gościć Ciebie w moich skromnych prograch! (" mamusiowe uszatki i inne uszytki ")
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo Wam dziękuję dziewczyny tak ogółem i każdej z osobna:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno musisz się pochwalić! To co robisz jest świetne, muszę sobie zapisać ten adres, bo wymyśliłam pewną akcję, na którą ciebie szczególnie zapraszam:
    http://escape-to-my-dreams.blogspot.com/2013/07/teraz-ty.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam wszystko co szyjesz,prawdziwe czary-mary:)Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu szyjatka jak zawsze naj :) te Twoje torby - co i rusz kazda inna i co mi sie jakas podoba to za chwile widze nowy wzor i glupieje :)

    wakacje mijaja za szybko :) w ch komarow na szczescie brak bo w domku narzekalam bardzo :(

    pozdrawiam serdecznie

    gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  37. przesliczne prezenty dostalas :) gratuluje wygranej. Twoje szyjatka jak zawsze cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne, cudne rzeczy... Eluś ja już po urlopie :) i na sam widok tych marynistycznych toreb smutno mi się zrobiło, że takiego cuda nie miałam... do babskiej ozdoby oczywiście :)
    Buziaki posyłam :* i gorąco gratuluję pięknej wygranej. Kto wie, może kolejne zamiłowanie odkryjesz :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne torby i laleczki piękne!!!A prezent śliczny!!!Ciekawe co wyczarujesz:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne prezenty, lale...jak zwykle....super:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow - nie wiem, co podziwiac bardziej, czy te dary, czy Twoje CZARY :))))))))
    Ale chyba zostane wierna fanką Elunia :))))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Torby cudneeeeeee:) Laleczki wiadomo, piękne...jak zawsze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję wygranej:)Szyjatka, jakby mogło być inaczej, śliczne, jak zawsze:)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Same cudowności:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczności wyczarowałaś !

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluje wygranych slicznosci a szyjatka wszystkie sa przecudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...