poniedziałek, 24 czerwca 2013

prosty sposób na uszycie worka-tutorial


Witajcie:)
Dzisiaj mam dla Was kursik na uszycie worka.To naprawdę bardzo prosty sposób i śmiało może spróbować uszyć nawet bardzo początkująca osoba:)

1.Wykrawamy 2 prostokąty na worek ,oraz 2 prostokąty na tunele.Prostokąty na tunele muszą byc o jakieś 0,5 -1 cm z kazdej strony  węższe niz worek.



 2.Tunele podwijamy na brzegach(tych krótszych) i zaprasowujemy na pół.Przeszywamy dołem w celu połączenia(niekoniecznie,ale potem będzie się lepiej wszywać)


 3.
Teraz doszywamy tunele do prostokątów z zachowaniem takiej samej odległości od brzegów(mniej więcej 1,5-2 cm od brzegu)


 4. wykańczamy brzegi overlockiem lub zygzakiem



5.Zszywamy worek .

6.robimy stębnówkę na górze worka


7.ucinamy dwa sznurki i wciągamy jeden od jednej strony,a drugi z drugiej:)


8.Gotowe:)Prawda,że bardzo proste ?


********

A poza tym ,to straszny upał u nas,ale nie zamierzam narzekać,pamietam jak jeszcze nie tak dawno lało cały czas.Zreszta upał to nic w porównaniu z plagą komarów .Macie jakieś skuteczne srodki ,odstraszacze na komary? A może znacie taką roślinę która się nazywa "komarzyca"? ciekawa jestem czy ona choc trochę je odstrasza?Jest naprawdę zle ,atakują nawet w dzień w pełnym słoncu ,lecą do ust,oczu,wczoraj jeden mi wpadł do nosa;)a o wieczornym relaksie na tarasie można sobie pomarzyć!

pozdrawiam Was serdecznie:)
Ela

106 komentarzy:

  1. Kocham wszelkiego rodzaju kursiki, nawet te na najprostsze rzeczy, bo kazdy ma swoja metode a wiec mozna sie zawsze czegos jeszcze nauczyc, dziekuje i pozdrawiam :) U nas za oknbem deszcz, deszcz, deszcz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda:)nawet tak prostą rzecz jak woreczek można uszyć na kilka sposobów:)

      Usuń
  2. Jaki śliczny woreczek, materiał urokliwy bardzo :)
    Masz rację, utrapienie z tymi komarami ...
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Materiał na woreczki masz cudny :)
    Na komary znam tylko jedno drzewko: eucaliptus, mam zasadzone 5 malutkich drzewek, jeszcze się nie zakorzeniły, za 2 lata powinny działać. Są świeczki przeciw komarom. jeżeli chodzi o taras. Kupiłam piankę przeciw komarom - rodzinna, dla dzieci, jest bardzo skuteczna, komary uciekają, wygląda to dość zabawnie, bo do tej pory to ja uciekałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już straciłam nadzieję,ani swieczki,ani olejki,nic,po prostu nic na te zarazy nie działa:)

      Usuń
  4. Świetny tutek, bardzo przejrzysty

    Z komarami i my nie dajemy rady, jest ich zatrzęsienie i pełno bolących bąbli zostawiają na ciele. Na maila prześle Ci instrukcję na pułapkę na komary, nie wiem czy pomorze bo sama jeszcze jej nie wypróbowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kursik prosty i czytelny - dzieki ,a na komary stosuje oprysk nazwę podam później [ mam w ogrodzie ] działa w 90% polecam , sprawdziłam pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o takim oprysku hard killer,ale róznie ludzie o nim piszą ,no i dosyc drogi ,ale jak juz wyczerpię wszystkie metody to i tego kilera w koncu wypróbuję:)

      Usuń
  6. Fajny woreczek :) Z pewnością wykorzystam :) Komarzycę znam - nasadziłam kiedyś dziesięć krzaczków wokół miejsca gdzie siedzimy, ale komary i tak cięły :/ Zatem pozostaje tylko SIO i jakoś pomaga :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas sio nie pomaga;))No wlasnie się zastanawiam nad ta komarzycą,ale jak nie działa (zresztą tak podejrzewałam;))to nie wiem ,z drugiej strony to ładna roślinka,więc mozna spróbować:)

      Usuń
  7. Eluś, świetny tutek:)ja nie mogę narzekac na upały, bo w Holandii od tygodni mamy ok 10st,pada, na dodatek mieszkam blisko morza i ciagle sztorm, z tego wiatru budki mi ze ściany an balkonie ostatnio pospadały;)Ppzdrawiam serdecnzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie zazdroszczę,ja juz tak miałam dosyc chłodu,że postanowiłam sobie,że nie będę narzekać na upały choćby nie wiem co;))

      Usuń
  8. piekny woreczek :) a u nas nie ma komarow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomity tutorial u mnie też plaga komarów my posadziliśmy surmie które miały odstraszać, na razie jeszcze są małe ale czy jakoś widocznie te komary odstraszają to nie wiem, choć w porównaniu do zeszłego roku moze faktycznie jakby ich trochę mniej, ale nie sądze by było to znaczne odstraszanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kazdym razie roslinki na pewno nie zaszkodzą;))

      Usuń
  10. znam ten ból, komary mnie sobie zawsze szczególnie upodobają w towarzystwie, tną wyłącznie mnie :-( Latem przyjmuję witaminy B , skóra wydziela nieprzyjemny dla komarów zapach i tną nieco mniej. Poza tym witamina B poprawia z lekka humor, to może warto spróbować? Dla mnie komarzyca nie spełniała zadania, no nie próbowałam sobie co prawda założyć doniczki z rośliną na głowę, żeby mieć z nią bezpośredni kontakt ;-)
    Woreczki super, spodobał mi się materiał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wit.B jeszcze nie próbowałam ,a tak mi przemknęło przez mysl,że chyba trzeba by siedziec z doniczka na kolanach ;))

      Usuń
  11. Witam :) Super kursik - jak i te wcześniejsze...
    A na komary polecam łykanie witaminy B 12. ! tabletka rano, druga po południu, a profilaktycznie 3 przed np. planowanym grilem ;) Działanie odstraszające jest doskonałe ale niestety tabletki te trochę brzydko pachną i my też mozemy nim pachnieć :) Ale komarów jak nie ma tak nie ma ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę spróbować ,jestem zdesperowana i będę próbowac wszystkiego;))

      Usuń
  12. Super kursik -bardzo przydatny z pewnością skorzystam , Dziękuję i Pozdrawiam.
    Komary też nas tną i na chwilę obecną nie mam skutecznego sposobu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kursik, woreczek super! Może spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj Gosiu,naprawdę bardzo łatwo się szyje:)

      Usuń
  14. Oczywiście będę powielać jak napiszę, że świetny pomysł. Warto go zaadoptować ;)
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  15. Kursik baardzo fajny :) Na pewno skorzystam :)
    Elu na komary wiem ,ze dobra jest taka pianka na cialo przed ugryzeniem. Mojego malego ostatnio nie popsikalam i jakos 15 punktow znalazlam czerwonych u niego od komara. Po mezu to ma i tak oboje w czerwone punkciki sa :) Powodzenia w znalezieniu dobrego srodka na komary!! U mnie wlasnie pada i taki caly tydzien zapowiadali u nas deszczowy. Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój syn to ma mnóstwo mniejszych czerwonych bąbli i takie wielkie czerwone placki,wczoraj wyczytałam,że te wielkie placki to się robią po ugryzieniu meszek ,juz mam dosyc tych wszystkich owadów:(

      Usuń
  16. twoje kursiki sa poprostu niezastapione a komarzyca dziala odstrasza czytalam ze trzeba lykac wit z grupy b podobno nie lubia tego zapachu skory ja juz probuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kursik na pewno się przyda. świetny!
    a tych wstrętnych komarów mam dość... moja córa dostała dziś od tego paskudztwa jakieś alergii. smarowaliśmy Fenistil-anem ale nic pomaga. jutro pędzimy do specjalisty :( całe nóżki pogryzione. czerwone i opuchnięte :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie,mój syn tez zle reaguje na ugryzienia :(

      Usuń
  18. świetny kursik, fajnie tu zaglądać i uczyć się czegoś nowego :)
    na komary niestety nie mam skutecznego pomysłu, własne wróciłam z pogryzionymi nogami z ogrodu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Komarzyca straszy u mnie skutecznie na tarasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ciekawa jestem czy z moimi komarzyskami też by sobie poradziła;)):)

      Usuń
  20. Kiedyś wydrukuję sobie Twój blog w całości, bo mi cała wiedza szwalnicza z głowy chyba wyparowała
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest tak zle,z szyciem ,to trochę jak z jazda na rowerze-nie zapomina się,co najwyżej mozna z wprawy wyjść;))

      Usuń
  21. Eluś ja mam komarzyc sztuk 4 i u mnie niestety nie straszą :). Choć w upale komarów bzyczących nie widziałam. Za to wieczorem zapomnij o słuchaniu cykad i żab, wciąz tylko bzzzzyyy...
    Dobrych tutków nigdy dość :)

    Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a propos żab;)Okazało sie ,że na allegro mozna kupic zywą zabę i podobno zjada ona 1500 komarów dziennie:))chyba musiałabym kupic całe "stado"żab;))

      Usuń
  22. Genialny kursik!!! z pewnością skorzystam;)
    Komary w tym roku to jakieś mutanty, szkoda dzieci, bo cierpia najbardziej, mojej Mani aż stany zapalne się porobiły po ukąszeniach;(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóz to:),przecież komary zawsze były ,ale w tym roku sa jakieś "wyjątkowe" :)

      Usuń
  23. U mnie rośnie orzech włoski i komarów jest znacznie mniej niż np. u sąsiadów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś w tym jest ,liscie orzecha maja taki specyficzny zapach ,który ja zresztą bardzo lubię:))

      Usuń
  24. Tutek super, jak zawsze, u nas pogotowie powodziowe w toku, na szczęście nas nie zalewa, ale kilka metrów dalej już tak. Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas troszkę przystopowało z tym deszczem na szczęście:)

      Usuń
  25. Dzięki za kursik:)
    Ależ cudne ostatnio stworzyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. po ukąszeniu- smaruje kroplami na katar betadrin, metoda mojego taty, łagodzi swędzenie, krople bez recepty, sprawdzone ,
    pumon histamine- homeopatyczne granulki odczulające też łagodzą swędzenie ale to przez kilka dni trzeba brać
    autan o ile sie nie mylę- środek na spryskanie skóry przed ale czuć go i tworzy warstewkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbowac autanu,próbowałam juz wielu środków,ale tego jeszcze nie:)

      Usuń
  27. Woreczków nigdy za dużo Elu, więc kursik jak najbardziej pożądany:) Bardzo ładny materiał. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny kursik, dzięki:)
    Jak moja córa szła do zerówki (ładnych parę lat temu), to szyłam jej takim innym sposobem, ale Twój sposób bardziej mi się podoba, więc dla drugiej córy już na pewno tą metodą uszyję:)
    Co do komarów w mieszkaniu, to porostu włączam "rajda" do kontaktu i po problemie. Stosuję go już parę lat i noc letnia bez "rajda" jest nocą ugryzień przez te bestie.
    Na dworze, to niestety nie znam takiego stuprocentowego sposobu...Kiedyś kupiliśmy taką spiralę na komary. Podpalało się to i tak powoli tliło, ale to dawno było i nie pamiętam, czy było skuteczne.
    Na meszki to wiem, że skuteczny jest olejek goździkowy ( kiedyś posmarowałam moją córcię jak była malutka, chwila nieuwagi i rączkę wysmarowaną wsadziła do buzi. Jaki wrzask, bo to cholerstwo jest strasznie gorzkie, ale meszki odstrasza).
    Co do pogody, to u mnie wczoraj caaaaaaaaaaaaaaaaaały dzień lało:( I dziś też słonka nie widzę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palimy te spiralki i siedzimy w oparach dymu,az gryzie w gardło ,a te skubance się tego w ogóle nie boją,chyba nam to bardziej szkodzi niz im;)U mnie nie pada,ale zachmurzone,i zimno się zrobiło:)

      Usuń
    2. Gdzieś czytałam ostatnio (nie pamiętam gdzie), że dobry sposób to w przekrojoną cytrynę powtykać parę goździków i podobno to odstrasza komary...

      Usuń
    3. spróbuję i tego sposobu:))

      Usuń
  29. A widzisz. A ja robię dziurki na sznurek. Twój sposób łatwiejszy, dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny kursik, dzięki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja znam idealny sposób komary nieznoszą czosnku więc albo mozesz się nasmarowac co raczej nie zabardzo albo zjeśc a wiadomo czosnek zostaje w organiżmie wiec automatycznie komarki go czują moja teściowa tak robi i jeszcze nie widziałam aby chadra ja użarła ....

    woreczki cudne tutek tez ale coz zrobic jak maszyna nie dycha ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mna to byłby problem, bo ja też nie cierpię czosnku:))

      Usuń
  32. Elu - gwiazdko z nieba! Ja się zawsze zastanawiał jak ugryźć górę takich woreczków - a tu recepta od Ciebie Kochana :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek waniliowy do ciasta (też) najlepszy jest - kazdy żeglarz potwierdza u nas się sprawdza. Komary nie znoszą zapachu wanilii :)

      Usuń
    2. Olejek waniliowy tez przetestowany,na nasze "zmutowane"komary nie działa;))

      Usuń
  33. takie proste, a często wydaje sie niemozliwe, dzieki za rozjaśnienie umysłu...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie,juz idę z rewizytą hi hi;))

      Usuń
  34. Elu, woreczek bardzo fajny, kursik też. Wkrótce swoją maszynę wyciągnę z pudełka. Zamknięta niestety z powodu braku miejsca ale to niebawem się zmieni. Wtedy kawałek ładnego materiału i do dzieła. Po wakacjach jak znalazł:)
    Teraz o komarach. Czy kwiatek-komarzyca to ten, który jak zakwitnie to ładnie mówiąc bardzo brzydko pachnie? Nie znoszę tego zapach, fuj.
    Czytałam na którymś z blogów , które obserwuję o naturalnym środku, ale teraz przeszukałam i nie znalazłam, diabeł przykrył ogonem. Wydaje mi się ze chodziło o lawendę ,żeby się nią smarować.
    Lawendę miałam w ogródku przez kilka dobrych lat albo dłużej ale niestety w tym roku mi przemarzła. Pewnie można kupić ją w marketach już dorodną albo nasiona;)
    Myślę, że wanilia, lawenda nie szkodzą i pachną nam a może odstraszą te uporczywe bestie.

    Kiedyś , gdy moje dzieci były małe na parapetach okiennych na talerzykach układałam cebulę pokrojoną w plastry i cytrynę ale chyba wtedy nie atakowały aż tak strasznie bezczelnie jak teraz. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie nie wiem jak pachnie ta komarzyca,ale widziałam w internecie,i to ładna roslinka jest:)
      kiedys takie srodki jak olejki zapachowe,spraje,swieczki itp..działały ,a teraz mam wrażenie,że tych komarów jest 5 razy więcej.

      Usuń
    2. Ale jak masz faktycznie ich tak dużo może spróbuj lawendę , ciekawa jestem jaki efekt. Daj znać:) Wsiałam lawendę w tym roku wiosna w ogródku ale jakiś kot upierdliwy robił tam siusiu i lawenda nie wzeszła.

      Usuń
  35. Śliczne woreczki i dokładny, ładny kursik!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu dziękuję za kursik:))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny kursik. Dziękuję.
    Co do komarów to faktycznie potrafią być ,,upierdliwe''!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny kursik, ja póki co nie mam nic wspólnego z maszyną do szycia. A mama jest krawcową hihi.

    Co do komarów, to jak chcą to i tak pogryzą człowieka. Paskudy jedne ale żeby atakowały nawet w dzień, to maskara. Może to jakieś mutanty ...

    U nas też słonecznie ale w weekend ma podobno padać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez podejrzewam,że sie zmutowały;))Dzięki:D

      Usuń
  39. Fajny worek na różne drobiazgi, ale tkanina powaliła mnie na kolana:)) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  40. No super kursik, pewnie skorzystam kiedyś:) może mi sie uda:)
    torby z poprzedniego posta suuuuper:)
    pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Instrukcja super, ale nie wiem czy jestem taka zdolna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ava,na pewno dasz radę!Dzięki:)

      Usuń
    2. Fajowy i konkretny instruktarz Elu, dziękuję i wypróbuję Twoich wskazówek przy najbliższej okazji, a co do komarów to szczerze współczuję;( żeby w biały dzień i do nosa!!! Pozdrawiam Kochana, Żania

      Usuń
    3. Dziękuję Elu za odwiedzinki u nas, instruktarz fajowy i skorzystam na pewno przy najbliższej okazji z Twoich wskazówek, a co do komarów i komarzyc to szczerze współczuję, żeby w biały dzień i do nosa!!!! Walcz i się nie daj;)!Pozdrawiam Kochana, Żania

      Usuń
  42. Elu bardzo fajny kursik muszę się skusić i zacząć szyć , a na te komary to stosuję żel Bross( biało niebieska tubka ) i w miarę na ok 3 godziny pomaga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. proste, łatwe i przyjemne! Worek wyszedł bardzo efektywnie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. taaaaaa proste:) szast prast i jak ktoś ma talent to gotowe, jak nie to niech idzie zupę ugotować, albo pranko zrobić...no to idę...

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny kursik i wszystko jasne:)Teraz nic tylko szyć♥

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawe jest to, że worek niby prosta rzecz a można go uszyć na wiele sposobów:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak, bardzo proste, fajnie ze

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak, bardzo proste, polowy nie zrozumiałam przez te dziwne określenia...

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak, bardzo proste, polowy nie zrozumiałam przez te dziwne określenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A konkretnie,których określeń nie rozumiesz ?

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...