poniedziałek, 10 czerwca 2013

Co szyłam jak mnie nie było;)

Cześć:)
Dziękuję Wam za zainteresowanie,melduję,że żyję i szyję;)
Szyję głównie torebki i worki:






Poszczęściło mi się też ostatnio :)wygrałam u KASI na facebooku taki piekny komplet :
Kasiu dziękuję Ci, bardzo mi się podoba,jest wspaniały:)



 A pogoda mnie przygnębia :( Pada i pada ,deszcz,grad..ech,szkoda gadać:(
U Was jak ?


No i to tyle póki co :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)

Ps.Mam włączone moderowanie komentarzy dla postów starszych niz 14 dni,strasznie duzo spamu mam ostatnio,a zauważyłam ,że ten spam zawsze pojawia się pod starymi postami:)

55 komentarzy:

  1. mnie to naszczescie aż taka ulewa omija czasem pada ale nie az tak ... torby cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu wszystkie torby i woreczki są wspaniałe, ale te w róże....cudne !
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te morskie są cudne, zresztą jak wszystkie :) U mnie też niestety ciągle pada :/ Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu piękne torebeczki , a ta w róże cudeńko , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło jejciu jakie fajne te worki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torby i woreczki są piękne,bo Ty Elu jak zawsze tak pięknie dobierasz tkaniny :)
    U mnie teraz od piątku było słońce,a padało tylko dzisiaj w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne woreczki, u mnie tez pada deszcz i grad

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne woreczki i torebki...bardzo fajne energetyczne kolorki;)
    Wygrana wspaniała!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie tu piękne rzeczy u Ciebie! Nie mogę się napatrzeć:) Śliczne tkaniny:)
    Mieszkam nad morzem i deszczu nie widziałam od dawna:) Jest tak sucho, że codziennie trzeba podlewać ogród. Życzę dużo słońca:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne torby, a co do pogody to Masakra! oby lato było lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torby i worki wprost cudne! Dwie pierwsze szczególnie mi się podobają ;-)) Pogoda? W kratkę. Wczoraj piękne słońce a dziś od rana buro, po południe słoneczne a jutro? czas pokaże ;-)) Dużo serdeczności posyłam! Miło widzieć tu post ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Elka, te torby z pierwszego zdjęcia świetne, czy użylas do nich francuskich tasiemek z monogramami czy to jakieś inne tąsiemki a moze po prostu ozdobny ścieg?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne torebki i sliczne woreczki :) u mnie tez dzisiaj pada :( pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eluś no torby jak marzenie, przygarnęłabym WSZYSTKIE!!! I romantycznie i domkowo i nawet marynarsko.......

    OdpowiedzUsuń
  15. Torby i woreczki na Prawde Piekne !!! :) Jak i Sliczny prezent wygralas :)
    Alee u Ciebie Kochana leje :( Duuuuzo SLONKA Ci zycze !!!!!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe torby i worki uszyłaś, co jeden to ciekawszy! Gratuluję wygranej, piękny komplet!I jaka robota! U nas weekend był ładny, ale od dzisiaj znów deszcze i grad:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne torby i woreczki.
    Słoneczka życzę Tobie, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, szczególnie torby w róże, których ostatnio jestem fanką.
    Pozdrawiam,
    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zdrowie ;)
    Wszystkie woreczki i siateczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prace śliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak jak i u Ciebie:))fajne te torby w róże:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne torby i worki :-)
    U nas też deszcz i deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie jak zwykle :-) Te marynistyczne doskonałe. Ja tak patrze na dzisiejsze słońce i mu nie wierzę ;-) Ostatnio mamy świetliste poranki i chmurno deszczowe popołudnia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne te Twoje poTworki:) I ten komplecik wygranej bizuterii, swietny:)
    Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza....
    Pozdrawiam niebiesko i duzo sloneczka zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torby super !!!!
    Chętnie zobaczyłabym je w rzeczywistości ;-) nie wybierasz się gdzieś na jarmark ?
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jechać na Tumski,ale pogoda była fatalna i w końcu nie pojechałam ,a teraz na razie nic nie planuje,może w wakacje do Spały :D

      Usuń
  26. Torby z różyczkami - przepiękne!
    Gratuluję prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękności z materiału wyczarowałaś :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Nas pogoda wręcz rozpieszcza, deszczu nie było ze dwa tygodnie:)
    Śliczności wyczarowałaś, mi jak to latem w oko wpadła torba z żaglówką:)

    zapraszam na candy
    http://www.zakletawrobotkach.blogspot.com/2013/06/obiecanki-niespodzianki-czyli-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę, że chmury są u Ciebie wyłącznie za oknem bo w Twoich pięknych praca słońce, lato i optymizm. zaczarowałaś mnie swoimi siatkami, są wspaniałe! wygrany komplet tez robi wrażenie! pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje wygranej ;D a torby przepiękne szyjesz . Powiem szczerze, że ja uwielbiam deszczową pogodę i wcale mnie nie dołuje ;D Za to upały źle znoszę, gdyby nie truskawki i ogórki małosolne to na lato najchętniej do innego zimnego kraju bym wyjeżdżała ;p pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne torebki Elu:)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie torbiszonki świetne! A u mnie też leje:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądają jak ze sklepowej półki ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. No wreszcie:)
    Piękne te torby i worki:)
    A ta torba z domkami mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne masz te torebki.Zaglądnij do mnie może zainteresuje cie wymiana którą zaproponowałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne torebeczki:-) Mnie też spamują:-( ach ten internet... Gratuluję wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko wspaniałe, torebki praktyczne. U nas poziom rzeczki, na szczęście już bardzo opadł.Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne woreczki :). Mi najbardziej przypadł do gustu komplet pierwszy i ostatni woreczek :).

    Gratuluję super wygranej.

    U nas od dwóch dni pogoda się poprawiła ale niekiedy się jeszcze chmurzy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Elu,te pierwsze torby są cudowne:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Torby cudowne i worki do szkoły też! A najbardziej mi przypadła do gustu ta z łódeczką!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta z różami boska,świetne wszystkie, ale z różami coś pięknego, u nas na mazurach już sucho, a grad był i trochę również miałam szkód w ogrodzie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  43. Niezwykłe. Podobają mi się torby. Te w kwiaty są bardzo wdzięczne. i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Elu, te pierwsze torebki z różyczkami, booooskie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojejku, ale masz powodzenie na blogu :) Nie dziwię się, bo bloga masz świetnego, tak myślę. Torebki z pierwszego zdjęcia są cudowne, podoba mi się wzór kwiatowy, a te różyczki wyglądają tak dziewczęco. Worki też są świetne, najbardziej mi się podoba ten ostatni, ma super kolorystykę, podoba mi się :)

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Serdecznie zapraszam na nowego bloga o masie solnej, komentarze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No ta pogoda u Ciebie okropna ...ale Twoje torby cuuuudne. Strasznie Mi się ta pierwsza w te róże podoba.Pozdrawiam cieplutko i słonka życzę . Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Aż westchnęłam,gdy zobaczyłam te różane torby!Zresztą wszystkie są zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne torby:) Najbardziej podoba mi się ta z żaglówką, pewnie przez te kolory błękit i czerwień:) ale pozostałe też są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  49. kwiatowe torby zakupowe obłędne aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...