piątek, 17 maja 2013

Różności:)

Oj.Oj.Oj. ;)Jak ciężko się zebrać do napisania czegokolwiek. Wygrałam przeuroczą broszkę w Nitkowym świecie ,i to mnie zmobilizowało do napisania notki i pochwalenia się:D Dziękuję Ci Karolinko!



Następna sprawa to wyróżnienia,jakie dostałam jakiś czas temu od 
Kasi i
Gapowiczki
Serdeczne dzięki dziewczyny:)


Kilka szyciowych stworków z ostatnich dni :

Kocia torebeczka:)
Nagrałam króciutki filmik jak u mnie ptaszki spiewają,az miło posłuchać:)
Do oglądania nic nie ma ciekawego,kawałek nieba i drzewa;)No i ręka mi się trzęsła,ale to z pospiechu :)



No i bez jak pieknie kwitnie:)


Na koniec jeszcze księżyc i gwiazdki:)


Miłego wieczoru i dobrej nocy Wam życzę:)

49 komentarzy:

  1. jaka piękna ta kocia torebka! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaków spiew i zapach bzu ...jak ja to uwielbiam..Pozdrowionka serdeczne Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebunia zauroczyła mnie najbardziej;))
    Gratuluję wspaniałej wygranej i wyróżnień;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się,torebeczka jest super! Ale cała reszta równie piękna.
    Och,jak dobrze rozumiem te problemy z zebraniem się do pisania...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny torbiszon:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Ci kochana pieknej wygranej :)Jak i wyroznien :) Piekne te twoje laleczki :) Baardzo mi sie podobaja :) Jak i wszystkie szyjatka Twoje :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ciebie motywuję kochana, Twoich cudnych prac nigdy dość!
    Co raz coś pięknego wyczarowujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prace:)maj,bez i śpiew ptaków to jest to co raduje mą duszę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Wszystkie prace śliczne, ale ta torebka jest wspaniała, u mnie też ptaszki ćwierkają albo kukają aż miło słuchać, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej i wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej:)
    super te twoje wytwory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu, kocia torebka dziś urzekła mnie najbardziej z racji mojej wielkiej kociej miłości:))) Cudownego weekendu życzę. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ten księżyc cudowny! I niebieski skrzat tez! Same cudowności, należą Ci się wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj-cudowne prace.Piękne.Masz talent kobietko.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. Księżyc z gwiazdkami mnie totalnie zauroczył ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocio jest fantastyczny! Lale jak zwykle przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szyjątka Twoje przeurocze. Księżyc z tymi gwiazdkami, sam romantyzm:)
    Gratuluję wygranej:)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. same slicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję pięknej wygranej:)Podziwiam jak zawsze Twoje przeurocze szyjątka,torebka z kotkiem rewelacyjna!Śliczne zdjęcia i ten filmik....♥Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ptaszki śpiewają, bez pachnie upajająco...tak to jest maj, jaki kocham:)

    Laleczki wszystkie prześliczne. Gdybym miała jakąś wybrać, która najbardziej mi się podoba, to nie umiałabym , bo wszystkie bez wyjątku są cudowne:)
    Księżyc z gwiazdkami również bardzo mi się podoba:)
    Gratuluję wyróżnień i wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że broszka przypadła Ci do gustu ;-)) Gratuluję Wyróżnienia ;-)) Prace oczywiście cudne. Każda ma swój czar i urok ;-)) Śpiew ptaków cudny , mam podobny na ogrodzie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne szyciowe stworki.. jak zwykle perfekcja:) Kocia torba jest ekstra:) bardzo mi sie podoba. A pomysł z gwiazdkami bardzo dobry. chyba podpatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebunia i stworki śpioszki cudne, gratulacje fajowej broszki i zazdroszczę cudnego lata u mnie szaro;( Żania

    OdpowiedzUsuń
  24. A kocia torebeczka rozbiła mnie na łopaty :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka z kociakiem rewelacyjna , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. torebke podziwialam na fb - powalilas mnie na kolana nia - jak zawsze kazdy twoj nowy pomysl cudowna

    skrzaciki super, gwiazdki, ksiezyc - skad ty czerpiesz te pomysly i masz sile,zeby tyle rzeczy w tak krotkim czasie robic to ja nie wiem :)

    a tak btw to chyba po pania skrzacikowa bede sie usmiechac dla Z bo wyobraz sobie stale podkrada chlopcom ich aniolki i tuli i jest to takie sldokie,ze az padam. jak zlapie na zdjeicu to Ci podesle :) sa chyba wymiarowo akurat dla jej lapek. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. No to bardzo mi miło to słyszeć tzn.czytać:)) :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej i wyróżnień!:)
    Stworki piękne, torebeczka z kotkiem fantastyczna. Już to wiele razy pisałam, ale się powtórzę pięknie tworzysz, zdolna bestia z Ciebie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czary mary z materialu? Raczej Fabryka Czarów, dosłownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zobaczyłam tę kocią torbę....to mi gały wyszły! taką bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie, a torba rzeczywiście wyczarowana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczności stworzyłaś, a księżyc cudowny i torba kocia prześliczna, upominki urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  33. broszka piekna a laleczkiwszytskie urocze choc ja wybralabym niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wyróznień! Szyjątka cudne,a kokarda w grochy!!!Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne lale- takie małe skrzatki, niebieska super i różowa też. Kocia torebka extra:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ela, miło znowu oglądać Twoje prace- stworki śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Znowu nie mogę się zebrac w sobie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie okresy, że albo szyję i wtedy odrzuca mnie od pisania postów, albo jak już wejdę w świat blogowania, to wtedy odechciewa mi się szyć...
      A i tak wciąż jestem do tyłu z pokazywaniem co tam też zrobiłam...

      Poczekam cierpliwie:)
      Pozdrawiam ciepło i życzę szybkiego zebrania się w sobie:):):)

      Usuń
  38. Wszystko jak zawsze cudowne, a dla mnie to już czas na księżyc i gwiazdki... Pozdrawiam serdecznie Elu.papa

    OdpowiedzUsuń
  39. hej, a gdzies Ty ??????????????
    Cudownosci pokazalas i przepadłaś............

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja zabiegana a tu takie śliczności ...

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog dożo fajnych pomysłów pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kotki u nas na topie, wiec chciałam bardzo poprosić o jakiś krótki pokaz jak takie cudenko uszyć
    Karolina.struck@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Odwiedziłem już rożne stoiska z ręcznymi pracami w różnych zakątkach polski ale takich przepięknych szmacianych lalek nie widziałem .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...