środa, 17 kwietnia 2013

Łoj ciężko,ciężko :))

Już jestem:))Ale ciężko mi było cos wreszcie opublikować na blogu,trochę przeniosłam się na FB,tam szybciej i łatwiej ,pogoda tez zachęca do wyjścia z domu ,takze ten;))
Inna sprawa,że nie miałam za bardzo co pokazywac ,bo leń mnie straszny ogarnął ,więc dziś zobaczycie co udało mi się uszyć od świąt ( niedługo majówka i znowu będzie leń;))

Aniołki na kasę - czyli jak podarować prezent w gotówce;)


 Króliczki w porteczkach



I w sukieneczce


 Królewna Aurelia I ;)

Lala,a właściwie anielinka,może być np.prezentem komunijnym lub na chrzest:)
 I lala w groszki:)



Dziękuję Wam też za zyczenia świąteczne i Eli za karteczkę:) 

Ciekawa jestem,czy nie wkurza Was muzyka na blogu?Bo mnie juz zaczyna i sie zastanawiam czy nie usunąć:)

no i jeszcze chciałam napisać o http://www.bloglovin.com/
Tzn.nie bardzo wiem o co chodzi z tym bloglovinem , nie będzie można obserwować blogów bez tego czy co ?W każdym razie lepiej miec niz nie mieć;)Najlepiej zajrzyjcie do Justyny po informacje w tej sprawie:)

Pozdrawiam Was cieplutko i wiosennie :))


62 komentarze:

  1. Aniołki są cudne, ale ja zakochana jestem w Twoich króliczkach :)
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie! Ale lenia Twego nie widać wcale, tyle tych cudności naszyłaś!
    Mi muzyka raczej przeszkadza, bo z reguły mam włączony TV czy radio. Ale to nie problem, robię pauzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te Twoje Elu szyjatka sa po prostu Cuudne :) Zakochalam sie w kroliczku z niebieskimi spodenkami :):) Jak i anielinka na chrzest lub komunie Sliczniutka :):)
    Tak slyszalam o tych zmianach na necie ,ze w lipcu nie bedzie juz dzialalo Google Reader dlatego osoby takie jak i Ja :) musza przejsc na cos innego. Na tej stronce jest pokazane krok po kroku co trzeba zrobic :
    http://fallinnailove.blogspot.de/2013/03/bloglovin-tutorial.html
    Bede musiala wkoncu sie za to wziasc :)
    Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie uzywałam google reader,czytałam normalnie w pulpicie nawigacyjnym bloga ,ciekawa jestem własnie,czy stamtąd blogi znikną czy nie.

      Usuń
    2. no wlasnie tez nie wiem tego ,zapewne sie bede dopytywac na tym blogu co linka Ci podalam. Fajne slodziaki zobaczylam na gorze :):) Buziaki

      Usuń
  4. Ty mówisz,Elu,że Cię leń ogarnął :) A skąd się wzięło tyle śliczności :)
    Jeśli chodzi o muzykę to każdy lubi coś innego ,ale mi nie przeszkadza :) A na bloglovin się zarejestrowałam tzn.Daria,bo ja to całkiem zielona :) Tylko nie wiem czy dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten aniołek na kasę :) Anielinki cudowne, no i nie wiem gdzie ten leń, tyle cudowności :))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluś NO!
    Królisie i Królewana wcale na lenia mi nie wyglądają, wprost PRZECIWNIE!!! Wyglądają BAJECZNIE :)
    I cieszę się, że jesteś! W KOŃCU! Fb ... nie ma mnie tam i nie będzie ;o).

    ciepło przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przed FB się opierałam jak mogłam ,ale w końcu uległam :))

      Usuń
  7. Jeśli tak wygląda leń to ja się chowam... Urzekły mnie lale. Są jakieś przyjaźniejsze od Tild. Mają kształty i nóżki krzywe. Ładne takie, jakie lalki szmacianki być powinny :-) Mnie też nie ma na fb a widzę, że część blogowego życia toczy się tam. Ja oczywiście nie wiem o co chodzi. Blogovin jestem załamana. Muszę poupychać moje blogi w zakładkach coby mi ich nie zabrało, bo nie wiem co to będzie. Ja obserwuję blogi od niedawna bo dopiero zorientowalam się, że tak można ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie milusińskie są Twoje prace! Każda ma swój inny i niepowtarzalny urok ;-)) co do muzyczki... jak wchodzę na Twój blog wyłączam głośniki więc nie przeszkadza mi :P ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. No Eluś poczytałam o tych REWOLUCJACH i najchętniej uciekłabym sobie porzucając wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Krzywo nóżki są super no i komunijna.
    Przypomniałaś mi o FB mam go wcześniej niż bloga i nie cierpię, a zaglądam przez przypadek.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ,milusińskie i urocze, a muzyka- głośnik mam na 10% i jest dobrze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam oj tam gdzie ten leń ??? Aniołki komunijne takie uroczyste i eleganckie :D
    Pozdrawiam seredecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi ten leń juz mija ,ale naprawdę było zle;))

      Usuń
  13. Ale leń:))) Bardzo pracowity! Tyle śliczności znów Elu pokazujesz:) Króliczek w niebieskich porciętach i królewna to moi faworyci. A ja za muzyką na blogu nie przepadam, bo po pierwsze mnie rozprasza, a po drugie kiedy wchodzę na blogi w sobotę rano, gdy cały dom śpi wolę zachować ciszę i tak muszę użyć wyciszacza:)Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach, no anioły na kasę są genialne!! i jeszcze ta pięknotka, na komunię/chrzest... ach... ale ja zawsze do Twoich aniołów wzdychać będę... :)
    Muzyczke zwykle wyłączam... tak jakoś, odruchowo.
    A bloglovin - nie mam pojęcia o co chodzi, ale już kiedyś krążyły ploty, że obserwatorów z blogów wywalą... więc nie wiem, może bez paniki...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to ma się zmienić dopiero w lipcu ,to jeszcze trochę czasu jest,żeby się z tym bloglovinem zapoznać;D

      Usuń
  15. Wyłączam dźwięk jak buszuję po blogach więc mi wszystko jedno, skupiam się na czytaniu i oglądaniu, a u Ciebie Elu jest co oglądać, co niniejszym czynię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym takiego lenia chciała mieć ;-) Śliczne Anielinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba i ja chętnie podpięła bym sie pod tego lenia:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. lenia, tak ja te z bym chciała tylko mi kurcze nie dają no,
    A królisie mnie powaliły na kolanka, słodziaki , ja chyba nigdy z nich nie wyrosnę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Ela
    Wspaniały wysyp kolejnych laleczek,ale moje serducho podbiły te króliczki;)są przecudne...ja tez mam ostatnio mega lenia:)
    Muzyczka ok, zostaw, jak ktoś nie lubi może wyłączyć głośniki:)uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. Rany taki leń?spójrz na mojego:)te śliczności są tak cudowne,że przyglądałam się im dłuższą chwilę:)Na szczęście juz wiosna ,może ona przyniesie nowy powiew weny,a teraz aby do majówki:)
    Pozdrawiam serdecznie-słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby do majówki;))Łucja,wez tam mamuśke pogoń,niech się nie obija;))

      Usuń
  21. Ja się pytam, jaki leń ?! :):):)
    Wspaniałe prace, super pomysł na schowanie gotówki, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu,wszystko jak zwykle cudne.Fajny pomysł z tym aniołkiem na kasę.Chyba podkradnę,jeśli pozwolisz? Akurat w maju idę na wesele :)
    Jeśli chodzi o muzykę to jedyne w czym mi przeszkadza to to ,że trochę dłużej u mnie trwa zanim otworzy się strona.
    Jejku!Jakie zmiany w blogu!? Rany,jak jak zwykle jestem zacofana:( Kompletnie nie wiem o co chodzi!? Trzeba coś zmieniać żeby korzystać z bloga i obserwować ulubione blogi? A jeśli nic nie zrobię to co? Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkradaj smiało:))
      Ponoc trzeba się zarejestrować na bloglovin.com,dokładnie nie wiem o co chodzi,okaże się w lipcu,bo wtedy maja wejśc te zmiany:)

      Usuń
  23. Aniołki są super:) jak zawsze śliczności

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Wam za tyle serdecznych słów!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zamieniłam Pracownie na ogródek i o leniu nie ma mowy!
    A króliczek w niebieskich spodniach jest śliczny :) Piękne prace :)
    Dobrego "leniuchowania" Elu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. alez szalejesz!!! cudne rzeczy poszylas!!! aniolki na kaske mnie bardzo rozbawily, ale pomysl przedni
    len to chyba zwiazany z przesileniem wiosennym
    usciskowuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę do Ciebie często zaglądać, bo chciałabym mieć to WSZYSTKO! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Co ten wysyp pięknych szyjątek nazywasz leniem?, świetny pomysł z lalami na pieniążki:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewuś, mnie tez strasznie długo niebyło na blogu, czesciej na FB, wiec wiem jak to jest. Twoje prace jak zwykle zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  30. Same śliczności pokazujesz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie, a nie anielskie prace ;)
    Muzyczkę zawsze można wyłączyć, a o tym bloglovinie PIERWSZE SŁYSZĘ! O co kaman?! Czemu co chwilę muszą mieszać, jak coś już dobrze działa, wrrrrrr :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się człowiek przyzwyczai to jakas zmiana;))

      Usuń
  32. Szyjątka jak zwykle cudne. moją faworytką jest Królewna Aurelia:)
    A powiem Ci, że mnie omineła wiadomość o bloglovinie- i też korzystam z pulpitu nawigacyjnego.podobno ma być od lipca to ważne. może coś więcej będzie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Elu,za każdym razem mnie zachwycasz♥Aniołki na kasę są rewelacyjne!Gratuluję wspaniałego pomysłu!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł na te aniołki z kieszonkami, zwłaszcza na zbliżające się Przyjęcia dzieci. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekne sa te aniołkiz kieszonką na pieniażki...super pomysł...zakochałam się w króliczka, ten bezowy jest cudny;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Same śliczności!!! Piękne prace!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne Twoje szyjątka. Dla mnie the best jest biały aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej przypadł mi do gustu króliczek w niebieskich portaskach:)I anielica biała:) Ale wszystkie pozostałe też są cudowne:)i słodkie i napatrzeć się nie mogę:)
    Niby wiosna przyszła i słoneczko świeci więc powinno nam się chcieć coś robić, a ja to najchętniej wystawiłabym twarz do słońca i siedziała, grzejąc się i rozkoszując czystym wiosennym powietrzem i śpiewem ptaków totalnie nic nie robiąc:) Ale niestety nie da się ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. ach ta królewna mnie zauroczyła jest idealna .. cudne szyjatka ai widze ze banerek się zmienił pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudności! Króliczki już dawno skradły me serce :)
    Muzyka w tle jest ok, tylko czasem strona wolniej się otwiera...a jeśli chodzi o FB to nie do końca jeszcze to ogarniam, i nie wiem jak założyć konto "mojemu blogowi"....bo swoje osobiste mam i czasem nawet na nim się loguję ;)
    Pozdrawiam ciepło...
    Ps. a jednak bardzo pracowita jesteś, tyle różności przygotować na jeden post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o fan page to na głównej stronie FB tak bardziej na dole po prawej stronie jest"utwórz stronę":)

      Usuń
  41. śliczne wszystkie prace, ale króliczki podbiły moje serducho:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. A u Ciebie jak zwykle cudnie, kolorowo, przytulnie i pluszowo ;o) Uwielbiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też ostatnio mam mało czasu na bloga. Czasami nawet siły brakuje. U Ciebie jak zwykle pięknie, wiosennie i uroczo :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ajajaj, same cudowności:)
    Aniołki na kasę mnie powaliły:)
    Niesamowite masz pomysły:)
    I tyle wspaniałych stworzonek naszyłaś kochana, że wcale lenia ja tu nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  45. I Ty piszesz, że nie masz co pokazywać?? Widzę tu hurtowe szycie. Zresztą przepiękne :D:D

    co do muzy - to ja nie lubię, jak jest na blogach - bo zamula :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdybym była dziewczynką,chciałabym mieć taką właśnie królewnę.A przed snem popatrzyłabym na Anielinkę:))A tak naprawdę wszystkie szyjątka śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystko cudowne u Ciebie jak zawsze, ach podziwiam, co do muzyki to ja mam automatycznie wyciszony dźwięk w komputerze więc nawet nie wiedziałam ze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Te anielinki są śliczne!! Co do muzyki, to ja też najczęściej mam wyłączony dźwięk i nie wiedziałam, że jest ;).

    OdpowiedzUsuń
  49. espaniałe prace wszystkie bez wyjątku, a z tym bloglovinem to u Ciebie czytam po raz pierwszy, ciekawe co to za kolejny wymysł? jak ja nie lubie takich dodatków:)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Ona:
    nie mogę się po prostu napatrzeć na te lale i króliki :) są takie urocze. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...