czwartek, 25 kwietnia 2013

Jak uszyć latarnię morską-tutorial (i prezenty) :)

Witajcie:)
Dzisiaj mam dla was kursik na latarnię morską:)

Składamy materiał podwójnie i wycinamy kształt latarni morskiej,
Przygotowujemy paseczki,okienka i drzwi,


 Paseczki przed przyszyciem mozna zaprasować,będzie łatwiej doszyć,


Tak wygląda po doszyciu,


Przygotowujemy chorągiewki,


I doszywamy,


Teraz tak jak na zdjęciu zszywamy obie warstwy zostawiając otwór na wywinięcie,


Teraz zaszywamy rogi,



Wywracamy na prawą stronę,otwór był mały ,więc wyszło wymiętolone,ale to nic,można przeprasować;)



 Po wypchaniu latarni zaszywamy otworek,
Włala,latarnia gotowa;)
I co sądzicie?

 A teraz się pochwalę:))U ANI -http://galeriaam.blogspot.com/  wygrałam takie oto sliczności:



Aniu,dziękuję Ci bardzo!!

Wpadnijcie też do Diany-Diana przygotowała bardzo przejrzysty kursik"Jak załozyć konto na Bloglovin"

No i na koniec wiosna-wreszcie wiosna!:)

Pozdrawiam Was cieplutko:)

Ps.Jednak usunęłam muzyczkę,denerwowała mnie;)

36 komentarzy:

  1. Świetny kurs , z pewnością skorzystam , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kursik :) Gratuluje Ci Pieknej wygranej :) Ciesze sie ,ze dolaczylas u mnie do zabawy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na latarnię, prezencików zazdroszczę, cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Latarnia cudowna:) pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny , przejrzysty kursik:) Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. latarnia baska kursik swietny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kursik. Prezent uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, zapraszam do mnie po wyróżnienie (http://www.ifgift.blogspot.com/2013/04/fotowyroznienie.html) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pościk, bo i marin klimaty lubie i latarnia taka prosta w uszyciu sie wydaje, ale mnie nie nabierzesz ja juz sie prędko nie skusze na eksperymentowanie. Choć mnie korci,ze nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj ,akurat ta latarnia naprawdę nie jest trudna:)

      Usuń
  10. Eluś no piękna jest! Latarnia cudo!
    Wcale szyć nie zamierzam, bo wiadomo...jedno bałaganiarkie hobby wystarczy ;). Jeszcze te materialiki to już w ogóle byłoby szaleństwo... Ale z tym większą przyjemnością PODZIWIAM SZYJĄTKA!
    Morskie klimaty kocham i już!

    Ten bloglovin to jednak zaczyna mnie denerwować...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kursik i fajna ta latarnia! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tutorial! A latarnia- niby tylko latarnia a jest prześliczna :)
    Uwielbiam Twoje prace!
    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny tutorial kocham marynistyczne klimaty i z pewnością pokusze się o taką latarnię

    OdpowiedzUsuń
  14. Ela jestes czarodziejka!
    cudnego weekendu Ci zycze, nie zaszyj sie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te latarnie,przywodzą na myśl lato którego już tak się chce:)
    Słońce ,plaża i błogie lenistwo:)
    Wspaniałej majówki dla Was kochani:)
    Buziaczków moc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na latarnię i oczywiście wykonanie super :)
    Gratuluję pięknych prezencików :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super tutek! i ta powalająca dokładność wykonania! mi szycie nigdy tak nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle super kursik i jeszcze lepszy pomysł na spód latarni! Prosto i ładnie. Minus muzyczki był jeszcze dla osób, ktorych komputerki, choć fajne, nie są zbyt szybkie (czyt. mój ;-) Długo ładowała się strona. Dzięki za namiary na blogovin :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu świetny kursik:) jak sobie kiedyś nareperuję maszynę to sprawie sobie taką latarnie:) Gratulacje wygranej:)
    o co chodzi z tym blogovin'em?
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym bloglovinem, to jeszcze nie do konca wiem o co chodzi,podobno ma nie być czytnika i obserwatorów,a tak naprawdę to się okaże w lipcu;)

      Usuń
  20. ojej ojej to się teraz naoglądam jak zaspałam ostatnie wizyty:))) tutorial super, ale nie wiem czy i tak bym sobie poradziła, haftuje właśnie morskie klimaty, to mi taka latarnia na sercu leży;))) gratuluję prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kursik ;o) Latarnia cudna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  22. i wydaje sie to takie proste uszyc latarnie ale igla w moich rekach sie nie trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kursik. Latarnia wspaniale wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna latarenka, a i kursik na pewno wielu się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetna latarnia!! Aż morzem zapachniało :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Voila powiadasz;P jak sie patrzy to proste się wydaje...latarnia idealna;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Szycie nie dla mnie ale sama latarnia prezentuje się pięknie !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomarzyłam o morzu:))) Śliczna latarnia!!! Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  29. Super tutek ,jak zwykle można na Tobie polegać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...