poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Cool chłopaczki i torebeczkowo:)

Cześć:)
Wielkimi krokami zbliża się majówka:)Wyjeżdzacie gdzieś się lenić? My planujemy na jeden dzień wyskoczyc do Kazimierza ,mam nadzieję,że pogoda nam tych planów nie popsuje.
A dzisiaj przedstawiam Wam takich cool chłopaczków z pępkami na wierzchu;)




 I torebeczki w morskim stylu:)






****

Od IfGift dostałam wyróżnienie,które polega na tym,że na pytania należy odpowiedzieć w formie zdjęć.Może kiedyś będę miała więcej czasu to postaram się wywiązać ,a póki co Dziękuję!:)) 

****

I jeszcze- jeśli macie zrobione jakieś swoje tutoriale,nie tylko szyciowe ,to podrzućcie mi linki ( w komentarzu,czy na maila,jak Wam wygodniej),powrzucam do zakładki "ciekawe linki i tutoriale"chcę stworzyc taką fajną bazę kursików,a przyznam,że sama nie mam czasu szukać:D

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę cudownego majowego odpoczynku:))
Ciao:)

53 komentarze:

  1. Piękne , ależ to wszystko cudne.
    Nie wiem dlaczego źle mi się strona otwiera...

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby są r e w e l a c y j n e !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopaki są świetne
    I torby również :)

    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. łał torby są świetne, marzą mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to zle?Ja zaraz w panikę popadam:))Przy poprzedniej notce miałam problem z aktualizacja bloga,a teraz zle się otwiera,nie wiem o co chodzi:(

    OdpowiedzUsuń
  6. chłopaki są niesamowite!! i te ich pępuchy :):) mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie bez problemu stronka otworzyla :):) Chlopaczki wygladaja smakowicie z tymi pempkami na wierzchu :):) Torby sa rewelacyjne :):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Szczególnie torebeczki mi się podobają ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne jak zawsze!!!
    na razie nie mam zadnych tutoriali, chyba, ze szydelkowe :)
    mam nadzieje, ze pogoda majowkowa dopisze
    pozdrowionka cieple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkowe mogą być jak najbardziej,nie muszą byc tylko szyciowe:)

      Usuń
    2. ooo to dobrze, to na pewno cos podrzuce :)

      Usuń
  10. Piękne, jak zwykle:) Pozdrawiam i miłego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na blogu kursik nieszyciowy ale modowy więc zapraszam :) A torby piękne i Chłopaki fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne chlopaczki i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chłopaki czaderskie! Uwielbiam te Twoje luzaki. A torby rewelacyjne, ach spakowałabym taką jedną i nad morze w drogę. Ale ogród mojej uwagi się domaga, więc czynny wypoczynek mam zaplanowany;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chłopaczki jak ta lala, jeśli mozna tak powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu ale fajne te Twoje chłopaki:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. To są chłopcy - wymiatacze :) Nie sposób na nich spojrzeć bez uśmiechu na twarzy. Super brygada :) a torby coż... marzenie :)każda piękna i godna uwagi. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super chłopaki - rozrabiaki :) Świetna robota!!! Torebki wyglądają genialnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chłopaki jak się patrzy. Bardzo mi się podobają.

    Zapraszam też na Candy do mnie
    http://przytulasie-nasze.blogspot.com/2013/04/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle...czarodziejsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prace :) Najbardziej zachwycona jestem torbami. Uwielbiam morskie klimaty :)
    Poniżej podaję link do nieszyciowego kursiku:
    http://nabiegunach-art.blogspot.com/2013/04/stojak-na-szpulki.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne i chłopaki i torby :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torby cudowne, chociaż i chłopakom nic nie brakuje .... Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie po wyróżnienie :) http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/2013/04/m-jak-marynarz.html

    OdpowiedzUsuń
  25. To zdecydowanie fajne chłopaki! Torby piękne, tyle szczegółów. Ta ostatnia "tulipanowa" jest świetna. Pomysł z kursami jest bardzo dobry. Swoich nie mam ale jak tylko coś wpadnie mi w oko u innych to podrzucę. Fajnie jest u Ciebie :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,kursiki moga być o wszystkim,szydełkowaniu,biżuterii,wiklinie papierowej,itp..w końcu nie samym szyciem, człowiek zyje;))

      Usuń
  26. Świetne chłopaki, a pomysł z pępkami rewelacyjny miałaś :)
    My może nad morze się wybierzemy ;) jak będzie szansa, że nam głów nie urwie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale chłopaki superowe, Ty to masz pomysły :))) Torby z marynistycznymi akcentami są bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kazimierz... zazdroszczę to jedno z moich ulubionych miast. Uważam, że tam czas się zatrzymał. Jednak najbardziej lubię tam zajeżdżać w niedzielne popołudnie i bytować w poniedziałki, jak już sobie wszyscy pojadą.
    Pozdrów ode mnie Beatę i jej piękne ikony, od wczoraj stoi na rynku i marznie.
    Ja udaję się w przeciwną stronę na północ.
    Pozdrówki, oj zapomniałam chłopaki urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,wszystko(a własciwie pogoda) wskazuje na to,że nici będą z tego naszego wyjazdu:( Dzisiejszy wyjazd przelozyliśmy na 3 maja,a ma byc zimno:(

      Usuń
  29. Elu, dziś podziwiam Twoje torebki. Pięknie dobrane motywy, masz świetne pomysły. :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. łał!!!!!!!!!!! jakie torby czadowe!!!!!!!!!!!!!! nie mogę, świetne na okres letni!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku chłopaczki do zakochania;P torebki cudne, idealne na lato;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne chłopaczki, a torby bomba... czuję że niedługo wakację:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. o matko, jak Ty to wszystko wyczarowujesz? !!! Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  34. hahaha, chłopaczek z pępkiem na wierzchu genialny. Co za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cool chłopaki są mega - chyba się zakochałam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajni goście, torebki też super...http://klubtilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. No, no chłopaczki od razu widać po inteligentnej minie, że to nie byle kto :-) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  38. torba rewelacyjna do zakochania ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  39. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog
    that automatically tweet my newest twitter updates.

    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Feel free to visit my site :: pozycjonowanie

    OdpowiedzUsuń
  40. Chłopaki są po prostu "COOL" ;)
    Ma kilka kursików swoich:
    Jak uszyć ciałko aniołka:
    http://pracowitesloneczko.blogspot.com/2012/08/tutorial-czyli-jak-uszyc-anioka-spiocha.html

    Jak uszyć spodnie dla aniołka śpiocha:
    http://pracowitesloneczko.blogspot.com/2012/08/tutorial-czyli-jak-uszyc-anioka-spiocha_31.html

    Jak uszyć górę od piżamki:
    http://pracowitesloneczko.blogspot.com/2012/09/tutorial-czyli-szyjemy-anioka-czesc-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Łohohohoh, torby świetne, pierwsza szczególnie mi przypadła do gustu, w sam raz nad morze...
    A co do tutoriali... na zszywce jest ich bardzo dużo, nie wiem czy tam zaglądasz. Ciekawe pomysły, kiedyś z części skorzystam...kiedyś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zobaczyć co to jest ta zszywka;))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...