czwartek, 14 marca 2013

zbieranina różnych różności :)

Cześć:))

Przedstawiam Wam kuchenne aniołki:



Pomysłownik dla szyjących ;)


Przepiśniki z breloczkami:




Woreczek:
 I lala:)

Różne takie prace z ostatnich dni :)

Dziewczyny, jeszcze do 16 marca mozna się zgłaszać do konkursu Łucznika "Szyciowy blog roku 2012"
Ja juz się zgłosiłam,zobaczymy co to będzie;))Nagrody są fajne :)
Od poniedziałku będzie mozna głosowac na blogi:)

http://www.szyciowyblogroku.pl/



A wiosna u mnie jest taka:



To zdjęcia z wczoraj ,na szczęście dziś było trochę lepiej:)
Pozdrawiam Was serdecznie:)

42 komentarze:

  1. Kuchenne Aniołki mają duże patrzałki:) super pomysł z tym pomysłownikiem:) świetne przepiśniki z brelokami:)
    Pozdrawiam niebiesko:)
    ps. u mnie to coś białego cały dzień z nieba leci:|

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne aniołki a Lala BOSKA, cudny żółty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe, świetne i bardzo ładne, cieszą oczy pomagają w pracy i umilają czas -super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłownik dla szyjących - ależ by mi się taki przydał:). Świetne projekty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fajne pomysły:)ślicznie je uszyłaś:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, ależ Ty masz świetne pomysły! Nie wiem, co podziwiać w pierwszej kolejności ;) Superowe uszytki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ te kuchenne anioły są śliczne, jakie mają fajne akcesoria i kolory, piekne

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności popełniłaś, a wiosna zupełnie jak u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi hi u nas wiosna taka sama. Biała i mroźna, a już tak fajnie wiosennie było. Twoje uszytki jak zawsze cudowne, ale mnie najbardziej przypadła do gustu ta laleczka. Jej groszkowe paputki są cudne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te różne różności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna ta Twoja ostatnia twórczość!! Cuda prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluś,jak Ty pięknie to wszystko uszyłaś :) Przepiśniki i pomysłownik z breloczkami świetne :) A laleczka ma super buciki i sukienkę,przy tym świetnie dobrane te dwa kolory :)
    Ja tylko mam nadzieję,że śniegu już nie będzie,bo później te roztopy to masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne wszystko! Aniolki kuchenne rewelacyjne:) A u mnie tez ciagle zima niestety...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie pomysłowe szyciowe różności :) Aniołki bombowe. Pozdrawiam serdecznie i życzę prawdziwej wiosny za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje szyjatka wszystkie jak zawsze piekne :) Jak i pomyslowe z tymi zesztami ,notatnikami :) Alez zima u Ciebie nieech juz zawita wiosna :) Trzymaj sie cieplutko :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te pomysły na szycie i przepisy. U nas też zaśnieżyło i gdyby nie trzeba było iść do pracy to bym z domu nie wychodziła. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świene prace, świetne pomysły. Najsłodsza lala :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. same wspaniałości a oststnia lal cudowna

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniołki kuchenne cudne i reszta szyciowych tworów też piękna. Pozdrawiam mało wiosennie, ale za to bardzo ciepło. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne aniołeczki, u mnie również iście wiosenna auta za oknem jak u Ciecie hihihi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Od czego zacząć...hmm Twoje szyciaki są śliczne zestaw niebieski bym chciała mieć! a aniołki...no cudne..:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super tu u Ciebie ,aniołki cudne ,a z tą wiosną to smutna sprawa :( .Mogła by już naprawdę ruszyć pełną parą :) .pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko takie piękne! A anioły genialne i przeurocze...przepisnik fioletowy w groszki i w ogóle wszystko co w groszki cudny!
    Pozdrawiam z urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podobaja mi się kompleciki z sowami-brelokami:)takie pocieszne;)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. U nas podobnie tylko troszkę mniej śniegu ... ale słyszałam, ze ma być cieplej - już niedługo ;)
    Te przepiśniki - bardzo mnie się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Elu,za każdym razem kiedy do Ciebie zaglądam jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne lale! Brak słów podziwu dla misterności jaką je wykonujesz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pracowity tydzień u Ciebie,piękne prace:)
    U nas też zima w natarciu:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmobilizowałaś mnie do stworzenia własnego przepiśnika .Nie wiem czy uda mi się taki fajny jak Tobie ? Pozdrawiam z również zimowego Szczecina.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć :)
    Wspaniałe różności
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prace,ale te anioły do zakochania

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle prac! I wszystkie takie staranne, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow te przepiśniki rewelacja cudo ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  34. Ela ja naprawde nie wiem jak ty to robisz,ze tyle robisz i to takich slicznosci. jak zawsze podziwiam ilosc jakosc kolory i nowe pomysly wow

    OdpowiedzUsuń
  35. jak kolorowo u ciebie,wiosennie ,dobrze że zajrzałam,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu, wspaniałe prace. Kuchenne anielice są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Elu piękne prace, anielice super.
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne prace. Będę trzymała za Ciebie kciuki:) U mnie śnieg już trochę stopniał, ale jest zimno. Na wiosnę trzeba trochę poczekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zawsze Twoje prace mnie zachwycają, śliczne są i takie pomysłowe :).

    U nas jest zimno ale świeci piękne słoneczko :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Te kuchenne aniołki, są bardzo fajne:) Cała reszta szytych dzieł, też wspaniała:)
    Dzięki Tobie też się zgłosiłam do tego konkursu. W ostatniej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiekne sa te aniolki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...