sobota, 2 marca 2013

Taki tam konkursik -ale wymysliłam ;)

Myślałam,myslałam i wymyśliłam ;))
Mam dla Was konkursik z nagrodą (jeszcze nie wiem jaką,ale cos wymyślę )
Zasady są takie:
-Pierwsza i najważniejsza to taka,aby w konkursie brały udział osoby ,które przy ewentualnej wygranej mogą podać polski adres do wysyłki .
-Zabawa polega na odgadnięciu hasła,
-Co jakis czas będę dodawać literkę,
-Kto pierwszy zgadnie wygrywa :)

żeby nie było za łatwo to dziś podam tylko kategorię -będzie to cytat:):)

_ _ _ _    _ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _    _ _ _ _    _ _ _ _    _ _ _ _ _ _   _   _ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _    _   _ _   _ _   _ _ _   _ _ _ _ _   _ _ _   _ _ _ _ _ _    _ _ _ _ _   _ _ _ _ _ _    _ _ _   .

Mam nadzieje ,że sie nie pomyliłam ,gdyby jednak tak się stało,to musicie mi wybaczyć.

Zapraszam do zabawy ,mam nadzieje,że znajdą się chętni:)

I żeby nie było tak bez zdjęć,to jeszcze lala,którą ostatnio uszyłam:

  

I jeszcze dziękuję bardzo Burgundowej za wyróznienie:)







46 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajna zabawa - czekam na dalsze podpowiedzi :-) Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nowego więc warto pobawić się , a lala urocza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie jak koło fortuny, super i czekam na pierwsze literki :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super :) u mnie też konkurs, zapraszam! http://www.poradnikniemowlaka.pl/konkurs-wygraj-przytulanke-hand-made/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie że się znajdą...ciekawa jestem co wymyśliłaś;)))
    Lala wspaniała!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo... zapowiada się ciekawa zabawa:) będę wypatrywać Twoich wpisów z literkami:)
    Lala śliczna:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetną zabawę wymyśliłaś,a laleczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lala śliczna, a konkursik świetny:)będę śledzić, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Laleczka super i czekam na zabawę :)

    Zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawa zapowiada się ciekawie :-) A lala słodziutka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na zabawę :)) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa zabawa, lala śliczna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no zabawa super to ja tez spróbuje odgadnąc pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł a sukienke lala ma cudowną!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lala cudowna, taka Wielkanocna już dla mnie, a konkurs fajowy, czekam na literki, pozdrawiam, Żania

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ja z mila checia wezme udzial w zabawie :):) Sliczna lala :) Ja sie wlasnie przymiezam rowniez do lali :) Tylko najpierw skoncze przygotowania do wymianek :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Lala śliczna.:)
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hihi, coś jak Koło Fortuny :) fajnie to wymyśliłaś! Lala super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wciągająca zapowiedź...ciekawość mnie zmusza do spróbowania ... pozdrawiam i czekam na rozpoczęcie jak że fajnej zabawy... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lala cudna jest :-) Konkurs zapowiada sie ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. O koło fortuny...to ja czekam na literki... a lala jak zwykle cud malina :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się taka zabawa super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie, no, ja to poczekam na te literki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł z tym konkursem, sama ostatnio też myślałam jakie by tu zadanie ułożyć... Gratuluję pomysłowości a lala jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny pomysł, będzie świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super!!! Tylko polować na odpowiednią chwilę zostaje :)))
    LALA jest piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie wezme udział w zabawie :) a może następnym razem jeszcze podasz kategorię?
    lala jak zawsze cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lalunia śliczna i fajnie pastelowo odziana :) Pozdrawiam i czekam na literkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No, no, a będzie "Magda, pocałuj pana" ? ;-) Czekam na literki, na razie pusto w głowie. Lala śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiada się ekstra zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  32. hi hi, Koło fortuny mi się wspomniało !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ekstra pomysł,super zabawa będzie jak nic:)lala śliczna,jak wszystkie.
    Ciekawa jestem z odpowiedzi,będę wpadać,może odgadnę:)
    Buziaków miliony:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ta zabawa!Lala jest urocza!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa zabawa a lala śliczna

    OdpowiedzUsuń
  36. Lala piękna:)
    A co do cytatu to na razie mam w głowie pustkę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysł z zabawą przedni:)))
    Lala jest urocza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna lala:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lalka piękna, a konkursik super wymyśliłaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudna lalunia, trochę wiosenna. A konkurs? biorę się za myślenie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. No to ja twardo biorę się za główkowanie ;o)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...