wtorek, 5 marca 2013

kolejne:)

Słuchajcie,ja już nie mogę wytrzymać napięcia ha ha:)Już wczoraj wieczorem miałam podać kolejne,ale zmusiłam się i poczekałam do rana;)
Dzisiaj kolejne dwie literki.
I jeszcze w związku z Waszymi pytaniami - To jeszcze nie są wszystkie "i",a odpowiedzi piszcie pod najnowszym postem,ale jak ktoś napisze pod którymś z poprzednich ,to nic się nie stanie:)

_ _ _ _    _ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _    _ _ _ _    _ _ _ _    _ _ _ _ _ _   i   _ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _    _   _ _   _ _   _ _ _   _ _ _ _ _   _ _ _   _ _ i _ _ _    _ _ _ _ y   _ _ _ _ _ _    _ _ _   .

26 komentarzy:

  1. O jej znając mnie to jak będzie brakować tylu literek ile teraz jest to nie zgadnę

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm... nadal nic mi na myśl nie przychodzi...
    pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymyśliłaś świetną zabawę, ale na razie ... Pewnie taki komentarz będę mogła pisać pod kolejnymi postami;-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm myślę i myślę i wymyślić nic nie mogę... Może jakaś podpowiedź? :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą i inne podpowiedzi z czasem ;))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Teraz wydaje się trudne,ale raczej nie jest;)

      Usuń

  6. Super zabawa! a czwarty wyraz od końca ten z literką "i" jest czteroliterowy ? czy jest przeniesiony i ma 6 liter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarty wyraz od końca jest szescioliterowy i zaczyna się od początku trzeciej linijki ,nie jest przeniesiony:)

      Usuń
  7. konia z wozem ,temu ,kto teraz zgadnie:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kategoria - cytat ;) Poproszę samogłoskę :P O matko nie mam pojęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie u mnie ciemnosc :):) hihi Czekam cierpliwie na nastepne literki :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to jeszcze poczekam ze zgadywaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja też poczekam, bo nic mądrego mi do głowy nie przychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej,ale zabawe wymyśłiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej chwili za trudne do odgadnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem dobra w cytatach,więc na pewno nie zgadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj to najpierw kawy muszę się napić hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie wiem :) Czekam na kolejną podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No myślę i myślę i kurcze nie wiem :0

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja tu spóźniona wpadłam, muszę doczytać o co chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dumam i dumam, i nic jeszcze nie wydumałam. No, może "i" w ostatnim wyrazie bym dała. W środku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu na piecie to u nas, bo odpowiedzi nie znamy;))) cóż poczekamy;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm, za mało tych literek:((( Czekam na następne i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. trzeba zcekac na anstępne literki :D pozdrawiam cieplouteńko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...