poniedziałek, 18 marca 2013

Kaczucha,kociczka i głosowanko:)

Witajcie:)
Tak za mną "chodzi"ostatnio ta piosenka,że aż wstawię ją na bloga:) Pierwszy raz wstawiam filmik,ciekawe,czy się uda:)

Edit:Udało się:)





Taką oto kaczuchę uszyłam;)

I kociczkę :)

Można już głosować na blogi biorące udział w konkursie Łucznika .
Tutaj są wszystkie zgłoszone blogi http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszone-blogi/ Jest co pooglądać :)

A mój jest tutaj http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/czary-mary-z-materialu/  ,nawet już ktoś zagłosował :))Dziękuję!!
Jeśli podoba Wam się mój blog to można głosik oddać:)Z góry dziękuję:)

Ps.Dla głosujących Łucznik też ma nagrody.





Pozdrowionka:)

43 komentarze:

  1. Oj bardzo lubie tą piosenke :) Ta zima faktycznie kiedys musi odejść! :)
    Piękne dzieło wykonałas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne przytulaczki ;-)) Kociczka szczególnie mnie porywa swoją słodyczą ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kociczka!
    Życzę szczęścia w konkursie,zasługujesz na wygranę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace
    Powodzenia w konkursie - również biorę w nim udział
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu powodzenia w konkursie życzę :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace są śliczne:) Kaczuszka mi się bardzo podoba, ale kociaczek też jest baaardzo ładny:)
    Pozdrawiam
    Zuzanna
    http://handmade-artshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu-głosik oddany,a kociczka superaśna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociczka jest cudna, głosik zaraz oddam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jako kociara, pokochałam kociaczka, ale kaczucha to marzenie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością zagłosowałam :)
    Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteczka przesliczna, i kaczusi nic nie brakuje więc zagłosuję pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Eluś, Twoje zdolne rączki zasługują na wygraną, więc życzę powodzenia w konkursie:) Przytulanki jak zawsze cudne! Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. głosik oddany :)
    bardzo śliczna kociczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu nie zagłosować na tak zdolne łapki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności, a kaczucha odlotwa nie wspomnąc o kociaku:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaczuszka i kotka są piękne takie wiosenne ah gdzie ta wiosna... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociczka jest boska, a ja akurat dzisiejszy post mojemu kociuchowi poświęcę :D

    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne! I kociczka i kaczuszka! Ale przecież u Ciebie zawsze cuda zobaczyć można :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I kaczuszka i kociczka przecudne są! Jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kociaczek i kaczucha cudowna !!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam i proszę o głos na mojego psa Tośka nr.20
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/03/gosujemy-konkurs-marzec-2013.html
    Z gory dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  20. Glosik oddany:) szyjatka śliczne kociak obledny!:) pozdrawiam niebiesko:?

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna piosenka:)
    Kaczusia i kotek są przeuroczy:)
    Oczywiście już zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Wam i za głosy i za dobre słowo:)Jesteście kochane:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodka i Kaczucha i kocica :-) Głos oddany :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kaczucha i kocica swietne ide głosować

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale słodziaki:)
    Też lubię tę piosenkę i polecam film Zakochany anioł. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodkie...i kaczusia i kicia:)Piosenkę też bardzo lubię,pozdrawiam Elu,dziękuję za miłe słowa i trzymam kciuki za Ciebie♥

    OdpowiedzUsuń
  27. kaczucha jest urocza i kociak tez :) oczywiscie zaglosuje i zycze wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodkie obie:-) takie do tulenia:-) a głosik już oddałam i trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. zagłosowane :). Kaczucha jest obłędna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Głosik zaraz zapodam, nikt bardziej na niego nie zasługuje niż Ty i Twoje prace :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kaczucha skradła moje serce ;)
    A głos lecę zaraz oddać oczywiście na Ciebie- jesteś mistrzynią szycia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej, Elu, jaka kociczka, chyba jeszcze takiej nie robiłaś. Nad wyraz udana:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne, a jak wystrojone:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wpadłam oddać głos, może coś wygram ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. ściskam Was mocno i dziękuję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wpadłam po DIY, zaraz siadam do szycia okładki na zeszyt i jakże mogłam nie zagłosować :-) Tym samym Dziękuję za te wszystkie DIY :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kaczucha z tym żółtym dziobem jest ODLOTOWA :) a kociczka w niczym jej nie ustępuje :) Serdecznie pozdrawiam i lecę zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję zdolności i pomysłów oczywiście ;)
    http://aneczkaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...