środa, 6 marca 2013

Aniołki,królik i cd.konkursu.

Witajcie:)
Nie wiem jak u Was ,ale u mnie jest wiosna,słońce przygrzewa od rana do wieczora,ptaszki ćwierkaja ,aż nie chce się wierzyć,że ma jeszcze wrócić zima:(
Uszyłam takie aniołeczki z gwiazdką,najbardziej podoba mi się beżowo-brązowy :)



 i królik ,już nie pamiętam,kiedy ostatnio szyłam takiego tildowego królika:)
Edit: Usunęłam zdjęcie lali ,bo zorientowałam się ,że jest juz w poprzednim poście (po co oglądać dwa razy to samo;))Ale ze mnie oferma:)

a teraz następne literki:)Aż trzy;)

_ _ _ _    _ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _    _ _ _ _    _ _ s _    _ _ _ _ _ _   i   _ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _    w   _ _   _ _   _ _ _   _ _ _ _ _   _ _ e   _ _ i _ _ _    _ _ _ _ y   _ _ _ _ _ _    _ _ _   .



Przypominam ,że jest to cytat :)

Pozdrowionka:)

34 komentarze:

  1. Wszystko piekne jak zawsze. Chcialam sie zapytac jak robisz oczy lalek czy je malujesz czy przyszywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przeważnie maluję farbką do tkanin :)

      Usuń
    2. O jak dobrze, że napisałaś czym robisz oczy. Ja w moim pierwszym króliku namalowałam pisakiem, ale on jest mój, więc nie przeszkadza mi to. Ale teraz szyję królika dla 6 latki,który będzie prany w pralce,więc oczy muszą być trwałe. Dziękuję za wskazówkę:). Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Same piękności.
    Cytat nadal mi nic nie mówi, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam jeszcze pomysłu na cytat. A lale cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołki śliczne, a króliczek super.:))
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołeczki są przecudne, takie bardzo słodziaste:), a pozostałe wytworki wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ;)
    a cytat niestety jeszcze do mnie nie przemawia :( czekam na więcej podpowiedzi ;)))

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  7. I mi najbardziej beżowo-brązowy sie podoba;)
    W cytatach mocna nie jestem zapewne zgadnę na końcu;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności stworzyłaś.Zarówno aniołki jak króliczek i lala.Są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu zagadka straszliwie trudna. Czekam na kolejne literki :D
    Buziaki posyłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. nadal nie wiem co to się kryje pod tymi literkami;) czekam na więcej:)
    A szyjątka jak zwykle cudne:) i zdecydowanie ten brązowo kremowy naj:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze wszystko śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe lale:) i proszę o więcej;))) lal i literek;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te Aniołki:) Mnie zauroczył ten brązowo-beżowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Twoje prace Baardzo mi sie podobaja :) Ostatnia lala Cuudna :) I Ja dalej poczekam na nastepne literki :) Trzymaj sie cieplutko :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołeczki i króliczek cudne :) Ciekawe kto zgadnie cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten króliczek:)
    Aniołeczki też cudne i to wszystkie bez wyjątku:)
    A co do cytatu, to jeszcze pustkę mam w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Eluś ależ dałaś nam zagwozdkę z tym cytatem. A śliczne szyjątka zapodałaś tak na osłodę;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja myślę i myślę i jak na razie NIC :)
    Aniołeczki piękne i króliczek też .

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniołek w brązach cudny!! Choć i inne niewiele mu ustępują. Co do cytatu nie mam na razie pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są podziwiam wasze prace,miłego dzionka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka zima?! Ja nie chcę ziiimyyy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. w dalszym ciągu nie mam pojęcia co to za cytat :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu ona są zjawiskowe, miło na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniołek w brązie to mój faworyt ;-)) Śliczności ;-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się niebieski :-) Jak niebo :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie są cudowne kocham je.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...