sobota, 23 lutego 2013

Natchnęło mnie na morskie rzeczy;)

Witajcie:)
Chyba długo mnie nie było,ale jakoś nie mogłam się zebrać do napisania posta,a i z szyciem mi było jakos nie po drodze;)
No,ale coś tam powstało,głównie w morskim stylu.
Woreczki:

 Zawieszka okręcik:
Girlanda:


Uszyłam tez sobie komplet -ściereczkę,łapkę i rękawicę.W sumie nic ciekawego ,takie zwyklaki ,ale musiałam uszyć ,bo w poprzedniej rękawicy wypaliła SIĘ wielka dziura;)



Ciekawa jestem,czy zaglądacie czasem do spamu na swoim blogu.Ostatnio tam zajrzałam i przeżyłam szok ,miałam milion pięćset sto dziewięćset dziwnych wiadomości ,ale to wiadomo,że spam ,najgorsze jest to,ze były tam tez Wasze komentarze.Więc gdybyście kiedyś się zdziwiły,dlaczego nie ma Waszego komentarza,to wiadomo,że wylądował w spamie (teraz będę systematycznie sprawdzać:))

Chciałam też podziękować Bodzince za wyróżnienie:)Dziękuję <3

Pozdrowionka:)

50 komentarzy:

  1. Jakie śliczne te morskie klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam marynistyczny styl. Twoje uszytki są piękne. Ze spamem też mam czasami takie zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te "morskie" klimaty :)
    ja do spamu zagladam często - ciągle tam dobre słowa wpadają :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nic, a uszyłaś mnóstwo fajnych i przydatnych rzeczy, czasami warto troszkę popracować haha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj;( jeszcze nie zaglądałam nigdy do spamu...zaraz tam pędzę!
    Wspaniałe morskie klimaty stworzyłaś!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie przychodzą jakieś komentarze po angielsku ze stron sprzedających wszystko :(( a woreczki śliczne, przypomniały mi o wakacjach - pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie długo Cię nie było już się trochę martwiłam.
    Morskie klimaty ech...latem zapachniało.Piękne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma za co <3..Ale bym pojechała nad morzem...łapka i mnie woła ale na razie szyje rzeczowniki przydatne do szycia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jakie nadmorskie klimaty!!
    " Morza szum, ptaków śpiew,
    Złota plaża pośród drzew."
    Taki kuchenny komplecik mnie też czeka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne te twoje marynistyczne szyjatka :) Jak i komplecik do kuchni ladnie wyszedl :) Noo i wkoncu sie pojawilas :):) Ja jednak lubie jak sie odzywasz :):) I wcale Ci nie slodze :) po prostu tak juz jest :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. o jak pięknie:) marynarskie klimaty lato mnie przypomniały! urzekła mnie girlanda:) Kuchenne gadżety super:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko jest piękne!! pozdrwiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko śliczne i pięknie odszyte!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam styl marynarski! A w Twoim wykonaniu jest genialny!

    Pozdrowienia ślę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzisz Elu, Ty szyłaś w morskich klimatach,ja szyłam marynarza to żeśmy się zgadały :) Wszystko śliczne i komplet kuchenny super :) Też za mną taki chodzi,tylko kiedy go uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. powstały prawdziwe śliczności, pierwszy worek całkowicie skradł moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne woreczki , wszystko jest cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne marynistyczne prace :) Łapki do kuchni są super . Nie wiem czemu ale mam manie kupowania łapek .Już się ograniczam ,ale jakoś nie do końca :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Prace są cudne. Z Twojego "nic nie robienia" świetne ozdoby wychodzą :)
    Ja też powoli tęsknię do maszyny
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam taki styl a Twoje prace są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak bardzo tęsknię za wiosną i latem. A tu proszę jakie cudowne morskie klimaty.Piękne prace.Zresztą te jak to określiłaś "zwyklaczki", również urocze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu u Ciebie to już lato nie tylko wiosna, fajne morskie klimaty. Moja maszyna pokrywa się póki co kurzem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię kolorystykę marynarską a w twoim wykonaniu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  24. No i zapachniało latem :)))
    A ja również jestem w trakcie szycia girlandy, tyle że w różowych kolorach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Morskie klimaty w głowie bo za wiosną tęskno, bardzo fajne prace ;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ech... Dziś mogę tylko wzdychać do takich pięknych, marynistycznych gadżetów jakie szyjesz. Kiedy 12 lat temu urządzałam pokój mojego 4 latka w takim stylu, bardzo mi ich brakowało. Były mapy, muszle, latarnie, ale nic szytego specjalnie w tych kolorach . Teraz syn wyrósł i bardziej cieszą go okropne czachy niż słodkie zawieszki. Oj szkoda, szkoda :(
    Piękne prace Elu, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Same tu piękności na całego.Pozdrawiam życząc miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie super te morskie klimaty !!!
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Robisz genialne i śliczne prace! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Eluś zapachniało latem.Cudne prace:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prace :) Świetne te z marynistycznymi motywami!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pachnie żaglami, wodą i wakacjami.
    Dawno nie zaglądałam super lalunie (mają cudowne kolanka) i kwaczunie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzisz ja nigdy jeszcze nie zajrzałam do spamu... Muszę to zrobić czym prędzej!
    woreczki wspaniałe, a komplecik - piszesz ,, nic ciekawego'' - i tu się mylisz jest prześliczny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak wakacyjnie mi się zrobiło kiedy zajrzałam do Ciebie, dawno nie byłam nad morzem. A komplecik kuchenny bardzo fajny. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  35. Morskie akcenty zawsze są pożądane :)) A Twoje woreczki są super!
    Próbowałam uszyć komplecik kuchenny ale nie wychodzi tak ładny jak u Ciebie- muszę jeszcze poćwiczyć :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. marzy mi się morze i słonko :)
    piękne woreczki
    :*

    OdpowiedzUsuń
  37. same cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale u Ciebie sie letnio zrobilo az mi sie za latem zatesknilo :) morzem cieplym slonce ech... A do spamu tez kiedys zagladnelam i tam znalalam kilka komentrzy i mnóstwo reklam i spamu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały blog, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
    Zapraszam na moje Urodzinowe Candy:
    www.skradzionechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Woreczki są przecudne! :)


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: http://versalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przez te Twoje woreczki i zawieszki to już wakacje poczułam:)
    Buuuuu ja chcę lato :)
    Do spamu zajrzałam i chyba coś naknociłam, bo chciałam przywrócić te "dobre" komentarze, ale nie wiem czy mi nie zniknęły na amen:(

    OdpowiedzUsuń
  42. Sty Marine jest super !!!
    Powiało ciepełkiem !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  43. Morski styl jest taki pozytywny i ...przypomina wakacje!Wszystkie wytworki absolutnie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  44. Morskie szyjątka absolutnie doskonałe:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdzie ta wiosna i upragnione lato!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Elu podziwialam morskie klimaty na FB swietne sa. jak chlopcy juz kiedys beda mieli swoj kacik na dworku to akcenty w sam raz dla nas to sie bede usmiechac :P

    a dzis pozdrawiam cieplutko

    komplecik rewelka. ja mam swoj wymemlany ze ho ho :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj jakie wakacyjne klimaty :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...