piątek, 8 lutego 2013

Lalunie :)

Witajcie:)

Na początku chciałabym  podziękowac za przyznanie wyróżnienia mojemu blogowi dwóm wspaniałym dziewczętom z blogów: http://freesiarosa.blogspot.com/  i  http://annawia.blogspot.com/ 
Dzięki serdeczne!

A do nas znów zawitała zima:)Nawet się z tego cieszę ,bo dopiero zaczynamy ferie :)
Ostatnimi czasy powstały takie lale :)Są duże -ok.65 cm.





wiecie co? Jak mnie ta poczta wkurza!Nie dosyc ,ze podnieśli ceny za przesyłki,to jeszcze ostatnio zostałam poinformowana,że w kopertach mozna tylko dokumenty wysyłać ,wszystko inne ma byc wysyłane paczką .
Czy u was też takie cyrki się dzieją ?

pozdrowionka :))

85 komentarzy:

  1. Sliczne lale :) i rzeczywiscie duze :) Ale i wykonanie ich i ciuszki rewelacja jak dla mnie :) Gratuluje wyroznien :) Milego wieczorka jak i weekendu Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniaste !!!
    A poczta rzeczywiście ceny podniosła, ale nie wiedziałam że tylko dokumenty można, do nas chyba to jeszcze nie dotarło ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalunie śliczne:) a co do poczty to na razie nie usłyszałam że nie mogę wysyłać innych rzeczy w kopertach, ale może wszystko przede mną?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lale super!
    Czytałam ustawę, teoretycznie poczta nie odpowiada za zgubione przesyłki nadawane listem poleconym poza dokumentami (bo mają wartość urzędową jedynie), ale nie ma prawa zabronić wysyłania większych rzeczy. Niech się, cwaniaczki, nie dorabiają naszym kosztem

    OdpowiedzUsuń
  5. Lale idealne, a poczta....szkoda słów.
    Pozdrawiam wekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie to na poczcie ejcza ale jeszcze w tym roku nic nie wyslałąm (chyba) wiec nie moge powiedziec ale jak wysyłam listem poleconym piorytetowym z zadeklarowana zawartoscia czasem wspomna abym jako paczke wyslała to sie wykłuce i wysla mi a jak zginie to moge odszkodowania żadać na ta kwote co ubezpieczyłam ... ale nasza poczta to już totalna porażka się robi po paczki małe ja przynajmniej musze na poczte na miasto ganc i to dopiero po 18 mimo ze listonosz ich i tak nie nosi ...

    lale są cudne pozdrawiam cepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne lale, piękny materiał w kratkę :)
    Pracowałam 4 lata na Poczcie, więc byłam świadkiem większych cudów, oni raczej mnie nigdy nie zaskoczą
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakieś dwa tygodnie temu słałam i nie miałam problemu... więc mnie zszokowałaś... oby mi tego nie powiedzieli bo się zaryczę ;-((

    Lalunie są prześliczne! Twoja dbałość o szczegóły w ich szyciu jest imponująca! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lalki jak zawsze cudne :) . A z tą pocztą to mnie zdziwiłaś... 3 dni temu wysyłałam w kopertach bąbelkowych koraliki modułowe i szyte woreczki. Pani w okienku nawet nie mrugnęła . P
    P.S. Zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie nie wyobrażam sobie wysyłania np.bransoletki,czy kolczyków paczką ,bez sensu,ale jak zginie to poczta umywa ręce.

      Usuń
    2. Kurcze, ja też nie miałam problemów!. Mało tego, wysyłam zawsze z recyklingu:) Mam tyle kopert różnorakich w domu, że naklejam na to białą kartkę i ślę dalej:) Nikt nigdy na poczcie się nie czepiał. A polityka śmieciowa ważna rzecz:) Polecam!

      Usuń
  10. Lalki cudne, takie do sciskania i na spacer;-))
    Poczta mhmm, to chyba zależy od humoru pani w okienku albo od tego kiedy było szkolenie bo u mnie tez sie tak zdarzalo kilka razy, ale ja to ignorowałam. Na szczęscie teraz pani nic nie mówią i ślą;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysłałam na własna odpowiedzialnośc ,na szczęście nie zginęło .

      Usuń
  11. super i ślicznie wyszły pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lalunie prześliczne :) Materiały i dodatki,wszystko takie zgrane :)
    Ja stwierdzam,że wysłanie dwóch lalek w kopercie kosztuje tyle samo jakbyś wysłała paczką. Szkoda gadać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lale piękne :)
    A co do poczty - to zmieniły się przepisy i jeszcze chyba ceny podnieśli, kurierem jednak pewnie wciąż drożej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne lale :O)
    Ja również żadnych problemów na poczcie nie mam, może spróbuj w innym punkcie.
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne, a ich wysokość jest dodatkowym atutem;))
    Z pocztą miałam podobna przeprawę, jeśli koperta jest za gruba trzeba jako paczka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są Twoje lalunie i takie charakterystyczne, gdy mi mignie zdjęcie w internecie to od razu wiem, że to Twoje dzieło.

    A z pocztą myślę że to naciąganie, określone są w końcu wymiary przesyłek listowych, więc nie rozumem o co im chodzi. Nawiasem mówiąc już przed podwyżka pani z poczty naciskała, abym wysyłała paczką, a nie listem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwie pierwsze skradły moje serce :)
    Są takie urocze i dziewczęce, ach, po prostu piękne!
    A co do poczty, to nie jest nigdzie napisane, że nie można wysyłać poleconym większych rzeczy, ale niestety Poczta nie odpowiada już za ich zgubienie ( tak jest tylko w przypadku "papierków" )
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie miałam problemu, w dodatku wczoraj przyszła przesyłka dosyć duża wysłana listem, więc musisz te zmanierowane panie na swojej poczcie postawić na baczność, a lalunie poszyłaś śliczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lalunie śliczne! Szczególnie ta pierwsza taka długonoga gwiazda ;)wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lale urocze.Ta ostatnia, taka wiosenna:))
    Na razie u mnie poczta nie stroi fochów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia jest rozczulająca! Śliczne lale!!!
    A co do poczty, to szkoda, że za podwyżkami nie idzie jakość usług :/
    Pozdrawiam serdecznie
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  22. U dwóch pierwszych najbardziej podobają mi się kolanka. To jakiś nowy patent?
    Oj rozłościłam się na tą pocztę, wszystko do tej pory wysyłałam listami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,myslę ,że to zadna nowość;)Mają przeszyte kolanka,żeby mogły siedzieć;)

      Usuń
  23. Cudne lale, najbardziej podoba mi się pierwsza.
    Co do poczty, to nie zależy to od humoru pani z okienka :-) Po prostu nowe zasady.
    W kopercie możesz wysłać zawsze, tylko nie jako list, a jako paczkę. Tzn. jako list też możesz wysłać, przyjąć muszą, tylko w razie zgubienia poczta nie uznaje reklamacji. Ale cenowo w tej chwili wychodzi podobnie, koperta plus wysyłka listem wychodzi podobnie jak paczką.
    Wiesz, jak jak wysyłam - to i tak wygodniej mi listem w kopercie, ale jak dostaję, to cieszę się, że to wprowadzili. Bo u nas paczki rozwozi poczta autem, docierają do każdego. A grubych listów w dużych kopertach listonosz nie jest w stanie udźwigac i musze drałowac po odbiór na pocztę.














    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas listonosz póki co przynosi i grube listy i paczki ,także tutaj nie moge narzekać;))

      Usuń
    2. Co ja tam namieszałam, że przerwa taka...

      Usuń
  24. Lalki są boskie :)i takie eleganckie :)
    Co do poczty ,to podzielam Twoje zdanie .Ostatnio zginęła przesyłka na którą czekam już drugi tydzień :( Na poczcie nie ma ,w statusie pustu a paczka przepadła :)
    Firma niech ją szlag!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam serdecznie i życzę lepszych od moich doświadczeń z POCZTĄ POLSKĄ

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na razie nie miałam problemu, ale to pewnie do czasu :/ A Twoje lale uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham Twoje lale♥Za każdym razem je podziwiam.Co do przesyłek...nic mi na ten temat nie wiadomo,ostatnio wysyłałam w kopertach i pani na poczcie normalnie przyjęła,nie wiem o co w tym chodzi...Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozmiar tych lal w połączeniu z ich wykonaniem jest imponujący, jak zwykle :)
    Było to daaawno , ale dobrze pamiętam, że właśnie duże zabawki kochałam najbardziej. Zazdrościłam siostrze, kiedy dostała olbrzymiego misia i słonia na którym można było siedzieć :)
    Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne lale piekne eleganckie i zrabne prawdziwe modelki :) A co do poczty to dziwne strasznie to ze tylko dokumenty w kopertach mozna wyslac, przeciez jest nawet specjalna usluga tz pakiecik ze sie wysla rzeczy w foli bombelkowej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne lalunie:-))) A nóżki mają aż do nieba:-))

    OdpowiedzUsuń
  30. No to sa prawdziwe lalunie:) No..też się zraziłam ostatnio do poczty polskiej...

    OdpowiedzUsuń
  31. a u mnie to od lat każą paczki wysyłać i ceny paczek się nie zmieniły. A poza tym ja zawsze robię "wartościowe" i one mają "priorytet" na innymi i ZAWSZE w jeden dzień dochodzą, no zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Lalunie piękne:)
    A moja Chrześnica nadal zachwycona z pięknej Anielicy:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne lalunie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Lala lala piękna z ciebie laska ha ha ,w niebieskiej sukni przesliczna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze lalusie! U nas też początek ferii.. mógłby śnieg popadać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Różowa jest cudna :)
    A mi nikt jeszcze nie zwrócił uwagi, a ostatnio wysyłałam coś w większej kopercie... niech mnie w nos pocałują ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniałe!!!!!!!!!! perfekcyjne!!!!!!!!!!! urocze:))) gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Laleczki prześliczne:) ta niebieska moja naj!!
    Gratuluje wyróżnień:)
    A co do poczty to ręce opadają... ceny podnieśli szkoda, że jakość usług jest na tym samym niskim poziomie... no cóż tak bywa.
    Pozdrawiam niebiesko i zapraszam do siebie na cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Laleczki są boskie.
    A co przesyłek: do 2 kg można wszystko wysłać listem poleconym. Powyżej paczką.
    Nie daj się:) Ja nawet pudło wysyłałam jako list polecony - bo ważyło ok 1 kg.

    OdpowiedzUsuń
  40. Elu, Twoje lale są wyjątkowe, pierwsza super extra:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lalami nadal się zachwycam.Ale mu chciałyśmy z wnuczką podziękować pięknie za życzenia:))
    Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lale cudne Elu;) a co do Poczty Polskiej to może potwierdź to na innej poczcie lub u innej pani w okienku, może trafiłaś na zły dzień "Pani Krysi";), pozdrawiam cieplutko, Żania

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne są!!!
    Moje panie na poczcie miłe sąi uczynne :-) Szczególnie jedna....Zobaczymy jutro bo ide lale wysyłać...w kopercie ;-)
    A mnie niemoc twórcza dopadła i na blogu i w szyciu..

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdolne masz łapki...
    Jeżeli chodzi o wysyłki,to ja nadal wysyłam jako listy polecone(czy zwykłe) wszystko co nie przekracza wagi 2kg. Wysyłam bardzo dużo,odbieram też sporo-ale poza zmianami cennika nic się nie zmieniło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Eluś lale cudne,a ceny na poczcie dramatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie są piękne. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje lale, jak zawsze , piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałe laleczki:) Takie długonogie modelki:)
    Ja niestety o zmianach na poczcie przekonałam się osobiście, gdy chciałam wysłać bardzo lekką zabaweczką w kopercie ( jak robiłam to zawsze),a Pani na poczcie wyjaśniała mi i wyjaśniała o co to w tych zmianach chodzi. A więc list to ma być list, czyli w kopercie mają być płaskie dokumenty, a jak coś wystaje, to już liczą to za paczkę. No chociaż kartonika nie trzeba mieć , może być to w kopercie i wystarczy tylko taki przekaz wypełnić (co na paczkę się nakleja) i nakleić na kopertę, no i zapłacić jak za paczkę oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne prace, a z tymi przesyłkami to też bym się zdenerwowała!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie śliczne, ale najbardziej przypadła mi do gustu ta w sukience w kratkę:). Ja ostatnio wysyłałam kołderkę w kopercie bąbelkowej i nie było problemu:). Zapłaciłam koło 7 zł.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie są śliczne, choć słabość mam do panienki w kratkę :) Co do poczty...to faktycznie trzeba nadać paczką, ale cena jest taka sama jak list. Po prostu, wysyłając list w razie zguby poczta nie odpowiada za koszty :) Ale jak się uprzesz przy okienku na list, to pani przyjąć musi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Laleczki jak marzenie. Ja uszyłam z trzy i wymiękłam. Maszyna do szycia mnie nie lubi. Ale jeszcze spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  53. Lalunie są śliczne , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne lale.
    Stojąc na poczcie mam wrażenie, że tam jeszcze drzemie nadal stary ustrój.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Laluniu kochana, NO cudne uszyłaś same Barbie szmacianki :)))
    Pierwsza mi najlepsiejsza, takie delikatne połączenie kolorów :)
    Mi zdarza się zmieniać pocztę do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przyszłam się przywitać i serdecznie pozdrowić :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapraszam do mnie po nominacje :-)
    A co do poczty u mnie lala poszła w kopercie bez problemu...

    OdpowiedzUsuń
  59. Co tak się zaniepodziałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem,jestem,tylko jakos nie mogę się do kupy zebrać ;))

      Usuń
  60. Fajne lalunie... jak będę miała dzieciątko, to tylko takie od mamuni dostanie... żadnych barbie! :D
    Co do poczty... no na mnie zawsze źle patrzą, jak dużo rzeczy w dużej kopercie wysyłam.. a przecież do tego właśnie są te duże bąbelkowe, prawda? bo chyba nie do dokumentów...?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym sęk ,chcą,żeby na kopertę naklejac ten zółty świstek co na paczkę!

      Usuń
  61. Lale urocze,uwielbiam oglądać szczegóły ciuszków!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Lalunie prze-pię-kne! A te ubranka takie dopracowane, ach!
    Jak zwykle jestem oczarowana :)
    Z Pocztą też mam podobne doświadczenia ;/
    Elu, dziękuję za odwiedziny i jak zwykle miłe słowo :*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  63. Super laleczki ostatnia chyba najbardziej przypadla nam do gustu. Pozdrawiamy

    anndorr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Laleczki są BOSKIE, ta pierwsza to moja ulubiona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...