piątek, 18 stycznia 2013

Prezenty,miś , królik i jak sprawdzic ile mamy miejsca na picasie:)

Dzień dobry,cześć i czołem:)

Ostatnio znów dopisało mi szczęście i wygrałam u Kasi z http://katarina79-zabawazszyciem.blogspot.com/
piękne nagrody za napisanie tysięcznego komentarza :))
No i dostałam fantastyczną,sliczną ,wspaniałą i perfekcyjnie uszyta poduchę z szydełkowym kwiatem !





Do kompletu z podusią jeszcze kosmetyczkę -przepiękna , uszyta idealnie -podejrzałam trochę suwak hi hi ,bo ja nie umiem wszywać krytych zamków :))



 No i nie zabrakło tez słodkości :))


Kasiu ,dziękuję Ci z całego serca !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dawno,dawno temu ,bo jeszcze w tamtym roku Własnymi rękami zaproponowała mi wymiankę .
Z czasem było u mnie bardzo krucho ,dlatego też  doszło do niej(wymianki) dopiero teraz :)
chciałam dostać warzywka  i dostałam :)(Kapitalne :))



a oprócz tego jeszcze takie cudeńka :))


 Serdecznie dziękuję za wspaniałą wymiankę i cierpliwość :))
ps.Ja wysłałam aniołka,woreczek i parę drobiazgów ,ale jak juz było uszyte,to tak się spieszyłam z wysyłką,że zapomniałam zrobić zdjęcie ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zaczęły mi wracać chęci do szycia :)Kupiłam taki bardzo miły w dotyku kocyk i powstały z niego:królik i miś z sercem (aktualnie szyje się jeszcze mały zajaczek )



a na koniec o tym jak sprawdzić ile mamy jeszcze darmowego miejsca na zdjęcia .
Ostatnio na wielu blogach spotkałam się z tym ,że ta darmowa przestrzen (czy jak to sie tam nazywa)się skonczyła.Aby sprawdzić ile wykorzystaliśmy ,należy zalogować się na picasaweb.com i mamy tę informację na samym dole :)
i teraz tak ;)nie wiem ,czy na 100 % tak jest ,ale aby tej przestrzeni jak najmniej wykorzystać to trzeba zmniejszać zdjęcia przed wstawieniem na blog.



no i to tyle,do następnego ,pa!
Ela:)


52 komentarze:

  1. Hej,cieszę sie,ze jesteś czekałam na Ciebie z niecierpliwością.Fajny,ciekawy post farciaro:)Ja jeszcze nie miałam problemu ze zdjęciami,ale jak mi się coś takiego przydarzy to już wiem gdzie wpadać po poradę.
    Ja tez powoli wracam do świata szycia:)ale co to będzie....niebawem sie dowiesz:)
    Tym czasem przesyłam mnóstwo ciepła bo mrozy idą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. same cudowności :-) Też mam tkaninę w lawendę:) I do tej pory zastanawiam się jak ją wykorzystać:) Królisia jest cudowna! Kurcze jak ja uwielbiam Twoje twory :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie wracasz!!!
    Gratuluję prezentów, a Twoje uszytki jak zwykle perfekcyjne ;-))
    Możesz mi wytłumaczyć jak założyć swój sklepik na Dawandzie??? Oczywiście zarejestrowałam się, wykonałam krok po kroku jak to było opisane. Dodałam dwa produkty i wyświetliła się informacja , że mój sklepik będzie widoczny po ich zatwierdzeniu. No i cisza. Już chyba z miesiąc czekam i nic, ani sklep uruchomiony, ani żadnego mejla od nich. Może trzeba więcej produktów,a może za słabe opisy???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten misiu jest przepiękny i nawet patrząc na zdjęcie widzę, że na 100% jest milusi... i już odrobinę taki walentynkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miś z sercem jest taki...do zatulenia:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach.. cudowne szyjątką.. Króliczek.. przytulaśny taki!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ach :) piękna podusia, zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miś z serduchem jest do zakochania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś się tu u Ciebie pozmieniało, nowa szata .... :)
    Piękne prezenty, podusia ...mmmmm
    Misio SUPER !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny misio:)))poducha bardzo mi się podoba,ale ja uwielbiam motyw lawendy:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Same śliczności:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne dostałaś prezenty , ten materiał oddaje ich piekno , ale tez Twoje szyjatka zachwycają , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prezenty dostalas :) Podusia cudna jak i szydelkowe prace :) Zakochalam sie w misiu :) Cuudny i zajaczka twojego nie umiem sie doczekac :) Baardzo ciesze sie ,ze nabralas znowu checi do szycia :) Suuper :) Milego weekendu Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziaki Elu uszyłaś,takie do przytulania i uściskania :)
    Szydełkowe prezenty śliczne i widzę,że co nieco już na Wielkanoc :)
    Fajnie,że wróciłaś już do szycia,bo ja uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty ;-)) No i Twoje maskotki cudne ten misiek porywający ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prezenty dostałaś!!! A Twój królik i miś są super!!! Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownosci..krolis obledny:)
    Problemu z picasa nie mam bo nie uzywam;)
    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. same ślicznosci ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  19. super te warzywa:))) króliś uroczy, ależ musi być mięciutki w dotyku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty !!! warzywka bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ela, świetny ten królik, zresztą miś również - widać, że szybko znajdą opiekuńcze i stęsknione ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo... fajniutkie te króliki, i skoro uszyłaś je z jakiegoś kocyka, to pewnie bardzo mięciutkie i milusie w dotyku hihih

    a poducha ze wzorem lawendowym piękna !
    Też bym chciała taką mieć :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Amei o trabalho no travesseiro/almofada, maravilhoso!!!

    Abraços.

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu u Ciebie jak zawsze wspaniałości:)Super nagroda od Kasi,fajna wymianka,a króliś i misio-miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ela
    piękne prezenty.
    Twoje prace mnie zawsze zachwycają. Misia kocham ♥
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Królik i miś urocze.Piękne prace Kasi są mi znane.Śliczne prezenty otrzymałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Warzywka są fantastyczne, a długouche - megasympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Królik i miś przytulne i fantastyczne :) Za wiadomości dotyczące dodawania zdjęć na bloga bardzo dziękuję .Zaraz sprawdzę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rzeczy.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ u Ciebie milusio i przyjemnie-prezenty fajne, a miś uroczy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne prezenty, a Twoje szyjątka jak zwykle doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. same śliczności ... ja to zdjecia zawsze w paincie zmniejszam ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  33. Eluś, piękności od Kasi i Twoje szyjątka są super jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje szyjątka oczywiście rewelka i sama słodycz.
    A prezenty świetna zwłaszcza warzywka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. I tak będziesz musiała dokupić tego miejsca. Ja już to robiłam dwa razy. Jak przyjdzie komunikat, że nic więcej nie możesz zamieść prześlij mi e-mail. Tylko poprzedź go komentarzem, bo rzadko zaglądam na pocztę. Jednak nie taki diabeł straszny.

    OdpowiedzUsuń
  36. Misiu i królisiu -idealne - tylko przytulić do serca:) ja nadal mam niemoc..maszyna i druty leżą odłogiem:) No i gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe prezenty:)
    Misiu i królisia są baaaaardzo słodcy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne lawendowe prezenty i super warzywka:)
    Twoje prace urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam ,bardzo mi się podobają Pani prace,zazdroszczę umiejętności. Będę tu często zaglądać.Zapraszam na mojego nowego bloga . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super prezenciki!Bardzo mi sie podobaja tez Twoje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne niespodzianki :)
    A Twoimi misiakami to jestem po prostu zachwycona!
    Zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję wygranej, poduszka jest świetna :).

    Szydełkowe warzywka zachwycają. Super, że wymianka się udała :).

    Twoje szyciowe prace jak zawsze cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  43. zapraszam do zabawy
    http://mama-mi.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  44. zapraszam do siebie na konkurs walentynkowy ze slodkim sercem od Piernikow Torunskich

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje prace śliczne a ten Misio jest przepięny

    OdpowiedzUsuń
  46. Poduszka jest prześliczna! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...