czwartek, 10 stycznia 2013

Podziękowania i kilka starych prac ..

Witajcie:)
Co tam u Was słychać po swiętach ? :) Zauważyłam ,że wiele z Was ma mnóstwo energii i pomysłów ,powstaja nowe ,sliczne prace ,a u mnie kompletna klapa :(nic ,ale to nic mi się nie chce,prawie nie szyję ,nawet do napisania tego posta nie mogłam się zebrać .Planuję od poniedziałku wziąć się ostro do roboty ;)
A tymczasem chciałam bardzo,ale to bardzo podziękować Beacie i Justynie za karteczki z zyczeniami świątecznymi :)
Ja tu oczywiście dałam plamę na całej linii ,bo do nikogo kartki nie wysłałam :(


Od Justynki dostałam jeszcze ubranko na kubeczek ( akurat idealne na mój ulubiony kubek :))


Dziękuję Wam dziewczyny !!Dziękuję tez za zyczenia mailowe i te pod postami  .Oby nam się to wszystko spełniło :))

a teraz zamęczę Was zdjęciami  tego co powstało jeszcze przed swietami :)











 Sporo tego ;)

pozdrawiam Was i zyczę zdrowia ,nie dajcie się żadnym chorobom !

Ps.znalazłam fajny program do obróbki zdjęć http://pixlr.com/o-matic/ i zaszalałam ;)

50 komentarzy:

  1. Nie powinnaś się martwić, że nic Ci się nie chce :) Przed Świętami napracowałaś się dość teraz czas na odpoczynek :):):)
    Śliczne prezenty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Elu po świętach w nowy roku. Wena na pewno wróci, musisz jedynie troszeczkę odpocząć;-) Chciałam Ci serdecznie podziękować za kursik robienia włosków ,skorzystałam, efekt mojej pracy możesz zobaczyć tutaj http://monika-em.blogspot.com/2013/01/anielice.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie bierz się do pracy, bo uwielbiam te Twoje cudeńka :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Elu
    Sporo prac i wszystkie takie piękne :)
    Napracowałaś się.
    Pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z nabiegunachArt! Odpoczywaj! Szjątka są cudne, zwłaszcza anielica w czerwieni .
    Miłego relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje prace są cudowne. Najbardziej przypadł mi do gustu króliczek a właściwie śliczna króliczkowa panienka. Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho ho ... ale widzę, że przed świętami miałaś full pracy szyciowej :)

    to fajnie, bo super rzeczy powstały :)

    zresztą jak zawsze hihih

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowności! pozdrawiam Elu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same urocze śliczności :)
    Oj pracy przy tym miałaś moc ...
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    oby jak najwięcej takich wytworów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są śliczne :)
    Pozdrawiam i życzę samej pozytywnej energii Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda! Aniołki i ten zajączek - prześliczne!
    Ja Ci powiem, że też nie mogę się zebrać, mam kilka rzeczy zamówionych, ale jakoś brak mi zupełnie chęci. wiem, że to żadne pocieszenie... W pracy też mi się nic nie chce, ach byle do wiosny :)
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz zbyt śliczne prace by one miały mnie zmęczyć ;-)) akurat ja mam tyle energii że zaczęłam sie uczyć robić na drutach! ;-)) aż sama siebie zdziwiłam bo mi sie podoba ! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje prace jak zawsze cudowne, te jednorożce wspaniałe życzę dużo energii i weny

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudowności stworzyłaś, wszystko piękne i kolorowe bo takie chyba ma być ale najbardziej do gustu przypadła mi Kaczusia w różowej sukieneczce.Po prostu miodzio. Pozdrawiam serdecznie i wielu wielu wspaniałych pomysłów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne są twoje prace wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliczek w czerwonym kubraczku jest boski nie ujmując kaczce,lalom i konikowi pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko takie cudne,a zajączek mnie po prostu zauroczył :)
    Ty,Elu umiesz tak pięknie dobrać materiały i te wszystkie dodatki :)
    Ja dla Ciebie też już coś szykuję,tylko proszę o jeszcze trochę cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam Kasiu ,w ogóle się nie przejmuj i nie spiesz :)

      Usuń
  19. Ależ Ty zdolna jesteś Elu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Możesz mnie zamęczać swoimi pracami,ja to po prostu uwielbiam:)Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba i odpocząć trochę ;) Dużo się napracowałam i trzeba po świętach odpocząć ;)A Twoje cudeńka jak zawsze perfekcyjne i dopracowane ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Noo wkoncu sie odezwalas :) i az milo sie zrobilo :) Jak zwykle saame sliczne prace :) i zerkne sobie na ten program do zdjec :) Duuuzo energii zycze Ci tej pozytywnej oczywiscie :)Oby szybko sie poprawila ta pogoda. Trzymaj sie cieplutko :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cuda, sama przyjemność oglądanie takich prac.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace, tym razem palcem wskazuję na konika jako zwycięzcę ;))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ech, no jak zwykle same cudności :D Te kaczuchy są po prostu rozbrajające!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super poszalałaś i zdolnymi łapkami cuda popełniłaś. Wielki podziw!!! Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam te twoje szyjatka sa cudne ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne. Zawładnęły moim serduchem kaczuchy:) Są boskie. Ja w ferie chcę uszyć gęś w stylu country, ciekawe co mi z tego wyjdzie. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wrażeniem Twoich prac:))Są cudowne:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog :D
    zapraszam do mnie :

    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu Twoje prace są piękne i oglądanie ich to "raj dla oka":)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały misz-masz, cudnie tak nacieszyć oko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Och, ile Ty tego naszyłaś! Jest czym oczy nacieszyć, a wszystko takie piękne i jak starannie wykonane..cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, jakie śliczności. Różowa kaczucha i króliś do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem tutaj po raz pierwszy i już wiem ,ze będę tutaj zaglądać regularnie. Blog bardzo przyjazny , prace piękne z pikającym w nich Twoim serduchem i jeszcze na dodatek masz dar przekazywania wiadomości ( tutki ) ,które nawet takiemu gamoniowi jak ja :) otwierają drzwi do wykonania czegoś ładnego :) Już dodaję Twoj blog do tych ,które będę nawiedzać :) Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię w moich skromnych progach ;))

      Usuń
  36. Ach te grubiutkie aniołki!!!Grubiutkie jak ja :-)CUDA!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Lindos trabalhos, adoro esse bichinhos.
    Adorei conhecer seu blog cheio de boas inspirações.
    Tenha uma ótima semana.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale się napracowałaś! Jak dużo poszyłaś tych cudowności:) Nic dziwnego, że teraz MUSISZ odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Życze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,jak ja zazdroszcze tego ocieplacza na kubeczek, przeslodki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Elu nie ma za co - i tak szok,ze dalam rade wyslac to juz dla mnie najwieksza pochwala :P bo zawsze jest za pozno na wysylanie bo Nowy Rok juz sie zbliza a po swietach dawno :P

    a mnogosc Twoich tworkow jak zawsze na kolana rozklada. i wszystko takie piekne.a ta anielinka jak na chrzest? cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wiem ,ale sądząc po dacie,to chyba nie na chrzest:))

      Usuń
  41. Elu i jak tam z weną, tęsknię za Twoimi wspaniałymi pracami

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam te Twoje kaczki i laleczki i koniki... cholewcia uwielbiam wszytko co pokazujesz....wiec się nie leń tylko szyj, bo ja zawsze mam niedosyt :)

    P.S. Nie przyjmuj się nie tylko ty zapomniałaś ja tez mam tyły w życzeniach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Elu prace wspaniałe, bardzo lubię Twój styl;)

    OdpowiedzUsuń
  44. laleczki i kaczuszki przesldokie a leninsitwo i mnie dopadlo :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...