poniedziałek, 28 stycznia 2013

Natrzaskałam kaczek ;)I rózne takie tam...

Witajcie :)
Dzisiaj będzie prawdziwy wysyp kaczek .,bo aż 7 sztuk.Wprawdzie miało być 8,ale juz tej ósmej nie dałam rady skończyć.Co za duzo to niezdrowo ;)
Ciekawa jestem,która kaczka Wam się najbardziej podoba ...







 U nas zima na całego ,praktycznie codziennie sypie śnieg .Przylatuja różne ptaszorki ,udało mi się zrobić zdjęcie sójce.Odwiedza nas tez olbrzymia sroka ,ale ta jest cwana skubana i nie da sobie zdjęcia zrobić ;)


Serdecznie dziękuje dziewczętom z blogów http://katalin-handmade.blogspot.com/ i http://mama-mi.blogspot.com/ za wyróżnienie ,oraz wszystkim ,którzy zamieścili banerek Wiktorka..Za dobre serce i dobre słowo-Dziekuję!!


a to zdjęcie powyżej to ślady mojej psiny,która nie chodzi po sniegu normalnie,tylko skacze odbijając się na czterech łapach -przekomicznie to wygląda :)):)
Pozdrawiam Was serdecznie,

85 komentarzy:

  1. Wow.. ale słodziaki :) Od razu mi się humor poprawił jak je zobaczyłam. Każda jest piękna, choć kaczuch nr 3 jest w moim guście. Ma kwiaty, kropki i kokardki czyli wszystko to co lubię :))
    Cudowne..
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba 1,5,6 najbardziej 5:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja typuję kaczkę nr 5 , choć wszystkie ładne i trudno wybrać tę jedyną :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stawiam na 1 i 5 numerek, najsłodsze z wszystkich słodkich kaczuch jakie widziałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa kropkowa;-))) Śliczne sa wszystkie i takie radosne;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze jakie śliczne dziobaki:!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam wybrać faworytkę, ale nie da się.Wszystkie są piękne. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie urzekła przedostatnia - w "kiecce" w kropeczki:) ale wszystkie są ładne i starannie wykonane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie eleganckie ;) wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudne!!! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam 2typy - dla mnie najpiękniejsza jest 6 a dla mojej córci kaczucha w jej ulubionym kolorku czyli różowa:-) zresztą wszystkie są cudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku jakie cudne!!! jak dla mnie wszystkie genialne, ale jeśli miałabym wybrać to 5;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie sa kapitalne :-) Chociaz przed ostatnia bardziej :-P

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudny wybór, wszystkie kaczuchy są słodkie i wszystkie mi się podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No nieźle natrzaskałaś tych kaczek :) Wybór trudny,ale chyba 5 i 6,aaaa nie wiem wszystkie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne kaczuszki ;-)) U mnie też pada śnieg, i odwilż i mróz... Brr... Do mnie też masa ptaszków przylatuje ;-)) Sójki również ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kaczuszki! Przedostatnia według mnie the best:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są śliczne:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. No miej litość.One wszystkie są takie piękne i jak tu decydować o tej naj....:))
    Ale jak trzeba to lubiąc groszki, opowiem się za tą pod nr 6 :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu za nic na świecie nie wybiorę tej jednej jedynej!Każda piękna!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kaczuchy prześliczne, wszystkie co do jednej, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie doskonałe,takie wiosenne,piękne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kaczki są super !!! I wiesz co nie można wybrać Tej najpiękniejszej, bo wszystkie są cudne !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  24. Kaczuszki są przesłodkie, moje serce skradł panna nr 1 ;o)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kaczki! Mi się od razu skojarzyło z KACZKĄ DZIWACZKĄ.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne kaczki, prześliczne. No, nie wybiorę najpiękniejszej, bo to za trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są urocze, aż ciężko by się było zdecydować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ela , ale cuda wyczarowałaś !!!!. Tylko pozazdrościć. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ stado kaczek dziwaczek;) CUDNE SĄ! Ja wybieram 6 tą w kiecce brązowej w kropeczki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza od góry i trzecia od końca to moje faworytki, ja po prostu smutas jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są sympatyczne, ale ta druga skojarzyła mi sie z Kaczką dziwaczką, więc chyba ona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. eee tam - wybierz jedna jak moje odliczanie wygladalo tak: uhm pierwsza, uhm trzecia, hum czwarta hum umh piata, cholera szosta ... wiec nie wybieram bo kazda mi sie podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie są śliczne, ale różowiutka zdobyła moje serce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezłe stadko wyczarowałaś, a wszystkie urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Elu one są genialne!!! Wszystkie razem i każda z osobna :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaak tu wybrac jak one wszystkie przesliczne sa :) U mnie odwilz ,nawet slonko na chwilke sie dzis pokazalo :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) A zdjecie wstawilam u siebie ,bo jak odmowic takiemu slicznemu chlopczykowi pomocy no sie nie da :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje serce skradła 6 kaczuszka , nie ujmując nic pozostałym pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie są preferencyjnie wykonane, i chyba z jednego miotu ;p a ja wybrałabym nr 5 ze względu na kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Elu prawdziwy urodzaj na kaczuchy u Ciebie i to jeszcze jakie urodziwe. Te z kropkami zawładnęły moim sercem, bo ja poza różami uwielbiam kropeczki:)Pozdrawiam cieplutko.Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej, chyba wiosna coraz bliżej, bo taki nalot kaczuszek:)
    A w tym tygodniu słyszałam już ze trzy razy jak wracają z ciepłych krajów i kwaczą wysoko w chmurach, a one do Ciebie leciały:):):)
    Trudny wybór...mi to najbardziej podoba się numer 1...i numer 5...i numer 6, czyli tak jak już mówiłam trudny wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  41. O Matuchno, jakie słodkie te kaczuchy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. No ja się zdecydować nie mogę...Wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Que bonitos patitos!!! las fotos son preciosas, besos

    OdpowiedzUsuń
  44. Elu wszytskie kaczuszki sa przecudne :) piekna zima u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jak dla mnie wszystkie piękne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne, urocze kaczuszki!!!Wszystkie cudne!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. kaczuchy świetne już tak wiosennie i światecznie zaczyna sie robic ... a zdjecia ptaszorka świetne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajowskie kaczuchy :)
    Bardzo pomysłowe i pocieszne. Za oknem wszystko się topi, mokro i brudno, a mnie się uśmiech na uszach zawija. Świetne pluszaki!
    Masz też fantastycznych gości za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zauroczyła mnie piąta kaczucha. :)Pozostałe zresztą też! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie superowe ale nr 2 wiedzie prym:)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Szalejesz, jak zawsze :))) Ja nie jestem w stanie się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ty chyba nie spisz po nocach? Przyznaj się :) A na poważnie moim nr 1 jest kaczka 5 kaczka
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piąteczka to moja faworytka! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Taś, taś... :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkie miłe i cudaczne!Każda do przytulania.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Kaczuchy są miluchne i słodkie. Mam kłopoty z wybraniem tej jedynej :) ale bardzo przypadła mi do gustu kaczuszka w brązowej sukience w białe groszki :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz prześledzę te kacze śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajne, takie już wielkanocne!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudne kaczuchy ale moje serce podbiła oczywiście cała różowa w kropeczki. Przesłodka normalnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na staraszafa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. 1,4,5,6.Boskie, Elu, jakie cudowne kaczuchy!

    OdpowiedzUsuń
  60. Kurcze a raczej kwakcze hehehe wszystkie są takie fajniutkie i piekne że naprawdę miałabym wielki problem którą wybrać. Napewno 3,4,5 są moimi faworytkami :)
    Pozdrawiam i dziękuję Elu że jesteś :O)))))

    OdpowiedzUsuń
  61. wspaniałe kaczuszki, którą wybrać?:))) chyba tą w kropki ostatnią:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Pozwoliłam sobie wyróżnić twój blog znaczkiem
    The versatile blogger

    Zasady powyższego wyróżnienia:
    każdy nominowany blogger powinien:

    1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
    2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
    3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
    4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
    5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  63. Stadko cudownych kaczuch,co jedna to piękniejsza,a która najpiękniejsza???Do wyboru,do koloru,dla każdego coś miłego:)Pozdrawiam serdecznie Elu♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Kaczątka znakomite, każda inna i jakie mają wiosenne kolory

    OdpowiedzUsuń
  65. A... a ja właśnie się rozglądam za kurakami i kaczuchami na święta... :D
    Chyba się przebiegnę do Twojego sklepu! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Które kaczki mi się podobają? Wszystkie są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkie pikne, ale jedna naj - piąta, moje kolorki :))))
    Ach, czarujesz moja Droga, czarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  68. wszystkie piekne ale 4 najjjjjjjpiekniejsza moja rozowa olivcia - sprzedajesz takie chetnie odkupie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w zakładce u góry "tu kupisz moje prace":)

      Usuń
  69. Jakie śliczne kacze panienki! Choć moją faworytką jest kaczuszka nr 5:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Kulam ze śmiechu:)))
    Ale czadowe kwaczki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Wspaniałe kaczunie!Pozdrawiam serdecznie i gratuluję zasłużonych wyróżnień!papa

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam:),
    Kaczki sa wszystkie piękne i nie umiem wybrać, która jest najladniejsza. Oglądam i przeczytałam wszystkie Twoje posty. Uwielbiam do Ciebie zaglądać, robisz przepiękne zabawki - arcydzieła. Każda lalka, kaczka czy owieczka jest dopracowana do perfekcji po najmniejszy szczegół. Uwielbiam ludzi z pasją! Ja też mam swoje małe pasje,jak byś chciała zobaczyc to zapraszam do siebie: www.rekodzieloredmersi.blogspo.com. Jestem świeżynka w kwestii bloga, ale wciągnęło mnie to na maksa:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Ależ cudowne kaczuchy, mnie najbardziej się 6 podoba

    OdpowiedzUsuń
  74. Pracowita Ela w akcji, kaczuchy cudne, a te w grochy są naj.....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  75. One wszystkie piękne, jedna w drugą :)
    Kwiecista moja faworytka :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  76. Elu ten ptasior na zdjęciu to nie sroka:)) to sójka:)))...a kaczory są obłedne:)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,tak ,sójka :))Srokę płoszy najmniejszy nawet ruch i do tej pory nie udało mi się jej zdjęcia zrobić:D

      Usuń
  77. Faktycznie natrzaskałaś tych kaczek:) Najbardziej mi się podoba przedostatnia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. A 7 to szczęśliwa liczba :)
    Ale która kaczka...jesssuu...wszystkie takie piękne, no nie wybiorę jednej- wszystkie są NAJŁADNIEJSZE :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Genialne kaczki :) Nie mogłabym się zdecydować na którąś :P Ta ostatnia w kropeczki jest ciekawa, ale reszta też jest godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam Cię i zapraszam do mnie po wyróżnienie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Ale śliczne te kaczuchy, zamarzyłam o takiej... :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jakie superowe kaczuchy ;) aż buzia się sama śmieje;) pozdrawiam
    bizuteriamoniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...