sobota, 29 września 2012

Misz-masz

Czy wiecie,że ja już szyję świąteczne rzeczy ? A jaką frajdę mi to sprawia :)
Uszyłam juz różności na choinkę i dwa skrzaty ,ale póki co jeszcze wam nie pokażę ;) może w następnym poście :)
a dzisiaj totalny misz-masz :











I to by było na tyle -mało treści ,ale sporo ogladania ;)
pozdrawiam Was serdecznie i zyczę zdrowia - ja juz zaliczyłam przeziebienie :)

poniedziałek, 24 września 2012

Konkurs na projekt maskotki



Dzisiaj będzie tak bardzo,ale to bardzo krótko,szybko i zwięzle ;)
w komentarzu dostałam informację o konkursie na projekt maskotki fundacji "Mam serce "
Pozwolę sobie zacytować Panią Viktorię :

Konkurs jest ściśle związany z krawiectwem - należy zaprojektować maskotkę i jeden z nadesłanych projektów zostanie uznany,
za oficjalny projekt maskotki, która później będzie produkowana przez odpowiednie firmy jak i szyta własnoręcznie przez wolontariuszy, a
następnie sprzedawana jako cegiełka."

Jeśli macie ochotę to zapraszam do wzięcia udziału :)Zachęcam Was też do umieszczania informacji o konkursie na swoich blogach .


Pozdrawiam serdecznie i jesiennie :)

niedziela, 16 września 2012

Różności :)

Witajcie :)
Własnie doszłam do wniosku,że coraz rzadziej publikuję posty .Wcześniej potrafiłam "wyprodukowac" nawet 10 miesięcznie ,teraz 3 to już sukces ;) A im rzadziej piszę ,tym ciężej jest mi się do tego zabrać.No i ten brak czasu .. zauważyłam ,że wiele z was ma podobnie ;))
Ale do rzeczy .Jakiś czas temu wysłałam Adze z Niebiesko mi jakis drobiazg na Dni Kultury Chrześcijańskiej w Cork i zobaczcie jakie dostałam podziekowanie :


 Świeczka to mistrzostwo świata .Nie mam pojęcia jak ona jest zrobiona :)
Aga napisała,że świeczka przedstawia św.Patryka -patrona Irlandii.


I ja wiem i Wy wiecie ,że w pomaganiu ( nie wiem czy to nie za duże słowo ) nie chodzi o zadne podziękowania ,a jednak spuchłam z dumy ;D Dzięki Aguś :)

I jeszcze jedna sprawa . Makolina organizuje akcję  „Craftujemy dla Hospicjum Cordis”



Jest jeszcze sporo czasu ,może ktoś będzie mógł pomóc .Ja niestety na 100 % nie mogę obiecać ,ale się postaram .

*********************************************************

Dziękuje serdecznie Agnieszce z bloga http://handmadebymama.blogspot.com/  za przyznanie wyróżnienia :))


I na koniec najnowszy mój wytworek -kotek ;)



I wracając jeszcze do tej nieszczęsnej poczty.Zatrważające jest to jak wiele z Was miało z nią niemiłe doswiadczenia ! W moim przypadku reklamacja nic nie da ,przesyłka nie została otworzona przy listonoszu i nie jesteśmy w stanie niczego udowodnić . Niestety :(
No i co tam jeszcze hmm,,mam nadzieje ,że o niczym i nikim nie zapomniałam .
Grzybki zbieracie ? Są w waszych lasach ?
Ja tak uwielbiam zbierac grzyby ,a tu w tym roku nie ma nic .

Jeszcze mi się cos przypomniało ;) Przyzwyczaiłyście się juz do nowego interfejsu bloga ?
Pamiętam jak na początku mi się to nie podobało ,że w zyciu się nie przyzwyczaję ,że kto to w ogóle wymyslił i po co ..a teraz już nie pamiętam jak wyglądał stary :))

 Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego ;)
Pa !

poniedziałek, 3 września 2012

Lale w błękitach i okładki

witajcie :)

No i mamy wrzesień .Jakoś tak szybko te wakacje zleciały .W ogóle to życie jakoś leci ,dopiero co syn szedł do zerówki ,a dziś juz do piątej klasy :)


zapraszam do oglądania moich nowych szyjątek  :)



 



okładki w morskich klimatach ,troszkę inaczej szyte niz te ,które ostatnio pokazywałam :




Poniżej zdjęcie z wycieczki do lasu . Widoki fajnie ,ale grzybów nie ma w ogóle ,no chyba ,że muchomory ;)


wszystkie zdjęcia robione starym aparatem ,bo nowy zepsuł sie po raz drugi i od 3 tygodni jest w serwisie :(
i to nie koniec złych wiadomości niestety :(
Jakis czas temu wygrałam u Beatki piękną bransoletkę .Bardzo się ucieszyłam ,ale niestety nie dane mi było zobaczyć ją na własne oczy ,bo po drodze bardzo się komuś z poczty spodobała !
Nie rozumiem ,jak można bezczelnie wyciągnąć zawartość koperty i sobie przywłaszczyć .Wiedziałam ,że z przesyłkami się cuda dzieją ,ale mnie nigdy PP nie zawiodła -do teraz !
Naprawdę nie rozumiem ..bardzo to przykre..

***
Na koniec chciałam bardzo podziękować Adze i Lusiaczce za wyróżnienie .
dziękuję Wam !


gif pochodzi ze strony http://www.na-strony.pl/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...