środa, 27 czerwca 2012

Jak w gimpie zrobić czarno biały rysunek z kolorowego zdjęcia swojego dzieła ;)


Dziś mam dla Was tutek :D Przyznam,że miałam problem z tytułem ,bo właściwie nie wiem jak ten kursik nazwać .Dlatego tytuł jest jaki jest :))Jak mi przyjdzie coś lepszego do głowy ( w co szczerze wątpię ) to zmienię :)
Tytułem wstępu jeszcze nadmienię ,że potrzebny nam będzie do tego celu darmowy program Gimp ,który można pobrać np.  TUTAJ
Zaczynamy :

1. Otwieramy Gimp i wybieramy zdjęcie do przeróbki


 U mnie jest to aniołek ( jak pewnie zauważyłyście ;))


2.wybieramy filtry-artystyczne-rysunek


3.Bawimy się suwakami żeby otrzymać efekt jaki nas interesuje 


4. Teraz klikamy zaznaczenie-według koloru i klikamy na nasze zdjęcie tak zeby ładnie zaznaczyły sie kontury w moim przypadku aniołka ;)



U mnie to wygląda tak :



5. Klikamy zaznaczenie-odwróć


6. Następnie  edycja-wytnij



 7. i znów zaznaczenie -wybieramy Nic



 8.Wybieramy gumkę i dopracowujemy nasze zdjęcie



9.I tak to wygląda :


 Tym sposobem zrobiłam też słoniki na moich metkach ;) --KLIK


I zeby tak nie było całkiem nieszyciowo ,to jeszcze kilka aniołków :)
Dwa pierwsze z tkaninki od ANI





i wiecie co ? Musiałam sie przeprosić z moim starym aparatem ,nowy sie zepsuł po tygodniu użytkowania !!
Jeszcze mnie serce boli jak o tym myślę :(
Pozdrawiam Was ciepło , u mnie za oknem jesień :(


piątek, 15 czerwca 2012

Kaczki,siatki,ksiądz,zabawa w pytania i takie tam :))

Witajcie:)

Mam nadzieje ,że tych kaczek Wam jeszcze nie pokazywałam .Zaczynam się juz gubić w zdjęciach .Sprawdziłam kilka postów wstecz i kaczek nie było ,ale nigdy nic nie wiadomo ;))
Oto one -kaczki dziwaczki ;))



Siateczki na zakupy w zestawie :)Duża dla mamy ,mała dla córki ;)








I ksiądz z gitarką ,który powstał na zamówienie  Ani



Dziewczyny ! Wreszcie sie doczekałam nowego aparatu :))
Teraz cykam fotki każdemu kwiatkowi -istne szaleństwo :))








zostałam zaproszona przez Mysię do zabawy w 11 Question Tag
Zasady skopiowałam z bloga Mysi ;)


Zasady zabawy:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


Pytania zadane przez Mysię :



1. Horror czy komedia? -----------------Zależy od nastroju ,ale chyba jednak horror ;)
2. Tygrysek czy Kłapouszek?----------Kłapouszek
3. Matematyka czy polski?-------------Polski zdecydowanie !
4. Rajstopy czy skarpetki?--------------skarpetki
5. Spódnica czy spodnie?------------ostatnio spodnie 
6. Kawa czy herbata?------------- kawa !!
7. Schody czy winda?----------------winda :))
8. Włosy upięte czy rozpuszczone?-------------------i tak i tak :)
9. Boże Narodzenie czy Wielkanoc?  ----------i jedne i drugie święta maja swój urok ,ale chyba BN :)
10. Czas czy pieniądz?  --------Ciężki wybór . Jak mam czas to znaczy ,że nie mam pieniędzy ,a jak mam pieniądze,to nie mam czasu  ;)) Chyba jednak wolę jak mam czas ( leniuch jeden )
11. Światło świec czy ciepło kominka?  ------------ Ciepło kominka ( którego nie mam ):))


Moje pytania to :

1.truskawki czy maliny ?
2.Samochód czy rower ?
3.Kot czy pies ?
4.Książka czy film?
5.Róże czy tulipany ?
6.Noc czy dzień ?
7.Gry planszowe ,czy komputerowe ?
8.Lato czy zima ?
9.Pióro czy długopis ?
10.E-mail czy tradycyjny list ?
11.Muzyka klasyczna czy nowoczesna ?

Muszę sie przyznać ,że ja wymysliłam tylko 3 pierwsze pytania , resztę mój syn . Miałam nagłe zaćmienie umysłu spowodowane chyba nadmiernym spozyciem truskawek :))

Do zabawy zapraszam 11 osób,które jako pierwsze zamieściły komentarz pod poprzednim postem ( taka jestem cwana ;))

A są to :














Oczywiście pamiętajcie ,że to zabawa ,a nie przymus ,więc jak ktoś nie ma ochoty to nie musi na nic odpowiadać ;)



środa, 6 czerwca 2012

To co to w końcu jest ? :))

Witajcie :)

Ostatnio uszyłam owcę .Tzn. pomyslałam,ze uszyję owcę . Przystąpiłam do realizacji pomysłu.Byłam pewna,że szyję owcę .Uszyłam i pomyslałam ,że fajna owca wyszła :)
Przepełniona dumą pokazuję mojemu synowi na co on: 
Alee faajneee! co to jest ?
Owca .
aha :)
Potem wpadła mama :
O ! Ładne TO jest ! Co to ?
Owca !
pozostało mi tylko liczyć na męża ,on jako tako się orientuje w tych moich szyjątkach ,więc pokazuję mu owieczkę :
O! Uszyłaś MUMINKA ! Ekstra :)
Dzięęki :))
A waszym zdaniem co TO jest ? :))





 A te zwierzaczki poniżej to z całą pewnością kotki :))
tę tkaninke w krateczke mam od GOSI  a wstążeczki od JUSTYNY :)



No i żeby tak całkiem nudno nie było to na koniec fotki moich krzaczków ;)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...