środa, 19 grudnia 2012

Świąteczne migawki:)

Witajcie :)
Oj ,dawno mnie nie było,ale straszny mam zapiernicz i wcale nie chodzi mi o pieczenie pierniczków ,bo tych nie zdążyłam zrobić ,po prostu gdzieś mi umknął cały tydzień ;)
Dużo się nazbierało zaległości ,ale zaległości i tak już są zaległościami ,więc nic im się nie stanie jak jeszcze trochę poczekają ,a dzisiaj pokażę Wam sprawy bieżące ,czyli swiąteczne migawki ;)
W tym roku postanowiliśmy nie czekać z ubieraniem choinki do wigilii i juz jest i stoi w posprzątanym salonie,reszta domu wyglada jakby tornado przeszło ;)
A`propos sprzątania ;) Na deccori mozna pobrać darmowy e-book Jak sprzątać i nie zwariować ,
a jak juz będzie posprzątane ,to mozna ozdobić wnętrza własnorecznie zrobionymi dekoracjami - http://srebrnaagrafka.pl/artykuly/darmowy-ebook-z-dekoracjami-swiatecznymi-krok-po-kroku ;)

chciałam jeszcze serdecznie podziękować za wyróznienia dziewczętom z blogów :
http://mojetakietam.blogspot.com/
http://aguska31.blogspot.com/
http://agatuszka.bloog.pl/?ticaid=6fbb2

Wstyd,że dopiero teraz ,bo to juz było baardzo dawno temu ,ale lepiej pózno niz wcale ;) Dziękuje Wam serdecznie :)

Jeszcze zanim te swiąteczne migawki ;) to pokażę Wam jakie kawki i swiąteczne zyczenia dostałam od Tchibo ,co jak co ,ale w zyciu sie nie spodziewałam :)Ogromna niespodzianka :)Dziękuję :)


No i teraz moje swięta ;)


 Strasznie łysy czubek był w tej choince ,więc postawiłam papierową szopkę na górze :)



Tak na szybko zrobiłam taki stroik :




Choinka w pełnej krasie ;)

Pozdrawiam Was serdecznie , jeszcze wpadnę przed świętami z zyczeniami :)
Pa!

24 komentarze:

  1. Choinka piękna, taka........prawdziwa:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna choineczka :) Milo ,ze sie odezwalas :)U mnie juz choineczka ozdobki sa tez :) i nawet sarenke skonczylam :)a teraz przygotowac pare potraw i szykuje sie w drugi dzien swiat do wyjazdu do rodzinki do Polski :)Zycze w miare mozliwosci spokojnych przygotowan do swiat :) Pozdrawiam Agnieszka
    aa wyroznienie nic sie nie stalo :) Masz talent i baardzo mnie to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna choineczka, u mnie jak co roku będzie sztuczna;-( Ale i tak lubię ten świąteczny czas.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała choinka, kolorowa i radosna ;-)) takie lubię najbardziej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, jaka Ty szczęśliwa już masz taką śliczną choineczkę, a ja dopiero w piątek po południu dotrę do Zacisza i zacznę sprzątać:) Śliczny stroik. Pozdrawiam cieplutko i cuuuudownych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę. Buziaczki. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie u Ciebie u mnie choinka dopiero wczoraj kupiona ale jeszcze balagan na calego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne świąteczne fotki :) dzięki za te linki zaraz zajrzę, bo mnie gdzieś tez tydzień uciekł-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne migawki swiateczne:)
    ja rowniez dziekuje za linka zaraz ide popatrzec bo czas mi przez palce ucieka i z niczym w tym roku zdazyc niemoge :)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Elu, piękna choinka. Ja jeszcze nie mam, ale jest w planach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu można by powiedzieć że święta zawitały pod Twój dach, ja jeszcze choinki nie ubrałam, ale z grubsza odkopałam już dom i mogę zająć się kuchnią i wielkim pichceniem. Pozdrawiam serdecznie i do miłego

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też choinka pomimo wszechobecnego bałaganu stoi, ale inaczej sie nie da ;) Bardzo fajny stroik wymodziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też niestety nie zdążyłam upiec pierniczków...ale może mi sie jescze uda:)) życzę zdrowych i radosnych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście będą święta, podczas których nieco zwolnimy.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie pocieszyłaś Elu tymi zdjęciami choinki w Twoim domu. Już myślałam, że tylko ja ubieram tak wcześnie świąteczne drzewko.
    Twoja wygląda pięknie,a Tchibo się bardo postarało :)
    Pozdrawiam i biegnę robić zdjęcia sztucznej choince hihihi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo swiątecznie u Ciebie :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w domu co rok choinka ubierana jest przed Wigilią

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie:) wczoraj udało mi się upiec świąteczne ciasteczka:) i już nie umiem doczekać się świąt aby móc je zjeść:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Super,ja jutro ubieram choinkę,bo mi córa żyć nie daje:)Ale tak na prawdę to sama już nie mogę się doczekać;)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna choinka :)
    Ciekawy blog, będę częściej zaglądać, pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Elu podziwiałam twojego bloga i te cudne rzeczy które zrobiłaś. Ja dopiero od niedawna tworzę mojego bloga ale idzie mi to starsznie wooooolno....Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2013
    Pozdrawiam BasiaArt

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...