środa, 14 listopada 2012

Wymiankowo:D

witajcie :)
pewnie pamiętacie jak pisałam ,ze mi ukradli wygrana u Beatki bransoletkę.No i Beatka chciała mi przysyłac drugą ,ja się nie chciałam zgodzić i w końcu stanęło na wymiance :))
No i zobaczcie co dostałam :)No cuda po prostu !!
Morska bransoletka

 Maszyna do szycia to gadzet w sam raz dla mnie :))




Obłędny wisior !



 Beatko dziękuję Ci ogromnie !!Nie mogę wyjść z zachwytu !

A wam polecam blog http://koralikibeaty.blogspot.com/

a to ja wysłałam Beatce




I juz kończę ,bo strasznie mnie boli głowa od samego rana i nie mam siły w ogóle :(

43 komentarze:

  1. Gratuluję udanej wymianki i życzę dobrego samopoczucia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jaka twórcza osóbka z tej Beatki....mojej imienniczki:))...niestety bóle głowy to minus jak dla mnie jesienny-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie przygotowałyście wspaniałe prezenty!!! zachwycam sie;)
    Zdrówka zyczę,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluś śliczności :D
    Wymieniły się dwie zdolniachy ;)
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udana wymianka :) Elu, szybkiej poprawy samopoczucia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo owocna wymianka
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, choć te aniołeczki naj, naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka, zazdroszczę, Dziewczyny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna, wesoła wymianka:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna wymianka, pozazdroscic wam obu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm....piękna wymianka,cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymiana, same cuda :)
    Niech ta głowa przestanie...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie jesteście wspaniałe! Elu problem usunięty i już oddycham z ulgą, ale jeszcze raz ślicznie dziękuję Wam za wsparcie dziewczynki Kochane :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na wymiankę umówiły się dwie takie zdolne babki to nie mogło być inaczej :) Przepiękne prezenty z obu stron :)
    Odpocznij sobie trochę Elu i niech głowa przestanie boleć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie ,już powyżej Katarina 79 napisała cała prawdę.Pozostaje się pod tym podpisać i życzyć Ci zdrówka.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna wymianka... Twoja prace- lalki - po prostu śliczne, a bransoletki też extra i ładnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te laleczki sa po prostu powalające!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko dobre co się dobrze kończy :) Wymianka super!

    OdpowiedzUsuń
  19. same slicznosci ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  20. he he ubieglas mnie-ja dopiero posta dodaje :)

    piekne zdjecia i ciesze sie,ze wszystko sie podoba - jeszcze raz slicznie dziekuje

    a dziewczynom dziekuje za przemile slowa- to niesamowicie budujace :)

    buzka w czolko jak zawsze mowie do mojego meza jak boli go glowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ta głowa,Nasza zmora:)
    A wymianka cudowna,piękne rzeczy,w jedne i drugie sie wpatruję:)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. I biżutki cudowne, i szyjątka super! Bombastyczna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja jak zwykle nie mogę wyjść z zachwytu na widok Twoich aniołków! :D
    Te są wyjątkowo piękne i mają śliczne kombinezoniki!
    Tak sobie pomyślałam, że fajnie jakbyś uszyła im narty :)

    Pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne prezenciki!!!
    Ach te Twoje szyjątka-cudne są jak zwykle!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna wymiana, rozumiem Twoją radość :)

    Jak przejdzie ból głowy (niech przejdzie od razu :)
    to zajrzyj do mnie na candy: http://nabiegunach-art.blogspot.com/2012/11/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł!!

    Zastanawia mnie tylko jedno... z czego uszyłaś owieczkę (bo to jest owieczka:)?) ? Czy to jest ręczniczek?? Zastanawiam się właśnie nad uszyciem szlafroka z dużych ręczników i zasatanawiam się jak się je szyje, czy sprawnie, czy może się plątają... eh ciągle się uczę :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak ,to owieczka :))Uszyta z ręczniczka ,ale można też kupić materiał frotte.W sumie szyje się całkiem niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ela, wisior przepiękny, dziękuję za miłe przywitanie,jak miło ,że jeszcze mnie pamiętacie:).

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak miło gdy wszystko ma dobre zakończenie:) Świetna wymianka - obustronnie cuda poczyniłyście dziewczyny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  30. super wymianka piękna zazdroszczę takich rzeczy miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  31. No, no wymiankowe bransoletki faktycznie superowe! Ale i Ty cudenka uszyłaś :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bransoletka i wisior - śliczne !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała wymianka!
    Wisior i bransoletki bardzo piękne:)
    Ale Twoje aniołki i owieczka to jest już mistrzostwo w każdym ściegu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana piękna wymianka!! Beatki prace piękne! A w Twoich to jestem zakochana od...hmmm...niech pomyślę... nio nie pamiętam :)

    Elu mam prośbę malusią, albo dużą, bo nie wiem. Może mi podpowiesz jak się wstawia takie zakładki na górze, jak u Ciebie: Strona główna, polecam itd... Tak, aby mi nie znikł blog... Bo ja taka sprytna jestem, że nie do wiary... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne rzeczy tworzysz ;) Jestem pod wrażeniem !

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...