czwartek, 22 listopada 2012

słoiczki,koty i skrzaty ;)

Cos często ostatnio piszę posty :) ale tak sobie siedzę bezczynnie ,(juz za ciemno dla mnie żeby szyć ,jakoś nie daje rady przy sztucznym swietle ) to pomyslałam ,że coś wrzucę na bloga :)
dostałam bojowe zadanie ozdobienia słoiczków z przetworami :)
I tak mi wyszły :


 Natchnęło mnie też na swiąteczne kocurki :))



I najnowsze skrzaty .Środkowego kupiła Asia z bloga http://nakwiatowej.blogspot.com/
Asiu ,mam nadzieję ,że juz dotarł ?




I jak Wam sie podobają ?


87 komentarzy:

  1. Śliczności! A już pierwszy kotek skradł mi serducho. Jest taki...koci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod megaaaa wrażeniem..przecudny kotek, no aż bark mi słów jak mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluś ,skrzaty i kotki cudowne,a słoiczki jakie eleganckie :)
    U mnie z szyciem jest odwrotnie,bo czekam aż zapalę światło,za dnia mam za ciemno w domu.Chociaż jak wiadomo przy sztucznym świetle szyje się gorzej,ale cóż poradzić.Przez to chyba coś mi to szycie nie idzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo.... skrzaty jak skrzaty, ale te koty są po prostu superaśne i słodziutkie.
    Przetwory też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koty są fantastyczne :) A skrzaty jak zawsze słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te koty a zwłaszcza ten z serduchem.Słoiczki wyglądają słodko mam nadzieję ,że ich zawartość warta jest takiej oprawy.Elu mam do Ciebie pytanie- nie mogę wklejać zdjęć na bloga i mam zagwozdkę bo ukazuje mi się komunikat: Nie masz już miejsca. Wykorzystujesz 100% miejsca na zdjęcia – 1 GB. Kup więcej miejsca
    Zdjęcia są przechowywane na Twoim koncie usługi Picasa Web Albums i zajmują miejsce w Twojej darmowej przestrzeni dyskowej na zdjęcia o wielkości 1 GB. Dokupiona przestrzeń jest współużytkowana przez różne usługi Google i jest doliczana do darmowej przestrzeni.
    Wcześniej nie miałam czegoś takiego ,czy spotkałaś się z czymś takim?
    Jestem załamana,już tak zaczynałam kumać te wszystkie myki a tu taki zonk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze jesli pozmniejszasz zdjęcia na blogu ,to uzyskasz trochę wolnej przestrzeni .Tak mi sie wydaje .Ja zawsze zmniejszam rozmiar zdjęć i dopiero wykorzystałam 0,4 % przestrzeni .Jesli wejdziesz na stronę picasaweb ,to na samym dole małymi literkami mozesz zobaczyc ile miejsca wykorzystujesz :)

      Usuń
    2. Jesteś kochana bardzo Ci dziękuję. Dużo mogę się od Ciebie nauczyć.

      Usuń
  7. Jakie fajne te kocurki i słoiczki nawet dostały świąteczne ubranka....Pozdrowionka serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się podobają???? są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocurki fantastyczne - szczegolnie drugi -bajka :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same slicznosci ... a te kocurki cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te Twoje skrzaty, a pomocne w domu jak to skrzaty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He,he nie bardzo ,nic nie robią łobuzy ;))

      Usuń
  12. Słoiczki wyszły ładnie, koteczki cudnie a skrzaty pięknie. Tworzysz, tworzysz i inspirujesz..... musze kiedys nauczyć się szyc takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No oczywiście że są bardzo ładne:) a u mnie jest odwrotnie;) ciemność za oknem a u mnie przy blasku żarówki tworzą się moje tworki hiehie

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne kociaki :) Mi jak zawsze Baaardzo sie podobaja Twoje prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocurki świąteczne fantastyczne! A skrzaty, a raczej panie skrzatowe cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. słoiczki magiczne, kocurki urocze, a skrzaty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. No bardzo świątecznie, bardzo !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaale śliczne skrzaty:-) a jaka dbałość o szczegóły, getry super;-P

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem uśmiecham się do kotów:

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne sa te nowe skrzaty!
    Kotki tez!
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne te laleczki ta czerwona mnie zachwyciła szacun wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skrzacikowe panny powaliły mnie na kolana. są rewelacyjne, o kociaku nie wspomnę. A słoiczki wyglądają rewelacyjnie. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu skrzaty są piękne, ale kocurki - to dopiero słodziaki. Szczególnie ten drugi, z serduchem jest rozbrajający :))) Czerwone czapeczki na przetworach wyglądają ... bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słoiczki w nowej szacie pięknie się prezentują !!!
    Skrzaciki poprostu urocze ;-))) i takie przytulaśne !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko piekne, ale ten pierwszy kotek jest taki słodziutki, że chętnie bym go przytuliła :o))))))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. piękności a pierwszy kocurek istna bomba ;-))

    OdpowiedzUsuń
  27. O, ja się zakochałam i w kocurkach i w skrzatach, a raczej skrzatyniach, bo to dziewuszki :-) Są tak wystrojone, że sama bym sie chętnie tak ubrała :-P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ela, jesteś Mistrzynią!
    Szaleję na Twoim punkcie ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te kocurki świąteczne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocurki,skrzaty wszystkie śliczne!Słoiczki wyglądają pięknie,jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  31. No a jak nam się ma nie podobać? Cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze jestem pod mega wrażeniem Twoich szyciaków, cudne są te skrzaty a kotek obłędny;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Skrzaty są Świetne, i to przez duże "Ś" :)Słoiki aż kuszą, żeby do nich zajrzeć - jak to można jeść oczami:) Taki nijaki słoik nie zwróciłby uwagi.. a kocur aż mruczy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie mi się podobają:-) Są urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. podobają? one są przecudowne.piekna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne koty i skrzaty, a słoiczki powodują, że człowiek zaczyna ślinić z łakomstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham Twoje koty, drugi powalił mnie na kolana, a skrzaty _poprostu bajka:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. ło rajuśku, jakie śliczności!!! Kocurki są mega!!! MEEEGA!! A i skrzatki prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. A cóż to za pytanie??piękności jak zwykle,cudowne,bardzo ładny kotek a aniołki są tak słodkie,że hmmmm.....REWELACJA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Elu oczu nie można oderwać:)CUDNE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Sloiczki sliczne, kocurki fajowe a aniolki przesliczne:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojojoj kocurki są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczka mi się świecą, jak widzę, co czarujesz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak się podobają??
    ELUŚ, mi to się tak podobają, że mi oczki mało nie wylecą taaakie duże robię ;)
    Gwiazdeczki poszyłaś :***

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocurek w krawacie rozbawił mnie prawie do łez! Świetny pomysł! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bombowe!!! Moje serce skradły skrzaty :) Cudne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystkie są śliczne super kolorowe pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ela , skrzat dotarł jest cudny bardzo dziękuję :)
    Nowa właścicielka jest zachwycona .

    OdpowiedzUsuń
  49. Słoiczki w nowej odsłonie super!
    A skrzaty i koty obłędne....napatrzeć się nie mogę- pytanie tylko kiedy Ty to wszystko szyjesz?!#@!??

    OdpowiedzUsuń
  50. Ach jakie wszystko piękne!:) I skrzaciki cudowne i kotki cudowne i słoiczkowa reszta też cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zwykle wszystko piękne :)
    Zapraszam po wyróżnienie za te i inne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Elu, jak zwykle świetne pomysły :-) a ja przymierzałam się do ozdobiebia słoiczków i zabrakło jakoś weny.. Kociaczki i skrzaty słodziutkie :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Niesamowite prace! Kociak na pierwszym zdjęciu powalił mnie na łopatki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne skrzaty i słodkie kocurki i byłam pewna że już to napisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Elu, tak ładnie i dokładnie wszystko szyjesz.
    Ja też lubię zdobienie wszelkich słoiczków :)

    OdpowiedzUsuń
  56. zawsze tu zaglądam
    i komentarz pozostawiam
    pozdrawiam
    i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  57. W takich ubrankach przetwory będą smakowały o wiele lepiej, ponieważ najedzą się także oczy! ;)
    Kocurki i skrzaty śliczne! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie ozdobiłaś słoiki: Kocurki świąteczne cudne mrałłłł- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej Elu ja na szydelku tez wczesniej nigdy nie robilam wiecej jak proste prace :) Teraz az sie zdziwilam ,ze wyszlo mi jak w kolko robilam :) Serdecznie Cie Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam:) właśnie odczepiłam karteczkę z anielicy którą u Pani zakupiłam:) i widzę adres bloga więc jestem i dodaje do obserwowanych:) anielica śliczna- dziękuję.. mam nadzieje że mojej chrześnicy również się spodoba:)
    Pozazdrościć Pani talentu:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Alea

    OdpowiedzUsuń
  61. Same cudeńka- zresztą jak zwykle! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  62. ry ubrałaś przepeknie ..a kotek w krawacie:))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  63. Elu slicznie ozdobilas sloiczki :) kocurki swiateczne sa przeslodkie :) jak wszystko co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Twoje skrzaty są po prostu przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo,bardzo nam się podobają!Cudowny,świąteczny sposób ozdobienia słoiczków jest godzien naśladowania:)Bajecznie muszą wyglądać w kuchni.Natomiast krasnale do razu wywołują uśmiech na twarzy.
    Ze sztucznym swiatłem mam to samo,no tragedia nie widzieć przy sztucznym świetle.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. wow wow wow Elu jak zawsze wszystko mistrzostwo swiata :) skrzaty sloiki a koty (pierwszy juz skradl moje serce) to je to :P cudnosci jak zawsze

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  67. Rewelacyjne te skrzaty i te koty! Piękne rzeczy tworzysz!
    Szkoda, że tutaj wcześniej nie trafiłam jak zaczynałam organizować candy na moim blogu - widzę, że tutaj wszystko łopatologicznie wytłumaczone:)Ale udało się i właśnie organizuję konkurs na blogu. Może skusisz się na lampkę? Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana jak zawsze perfekcyjnie, dokładnie i wesoło!Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  69. 6 grudnia - jak dobrze wiecie, Święty Mikołaj chodzi po świecie. Dźwiga swój worek niezmordowanie. I każde dziecko prezent dostanie.

    Pozdrawiam mikołajkowo

    OdpowiedzUsuń
  70. ale tu wszystko piękne jest :) czuć klimat świąt .. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Skrzaty są cudne, ale to kocury skradły moje serducho. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  72. Cześć Elu.
    Same cuda!!! Ja też nie lubię przy tym świetle nic robić, ale czasem trzeba, bo same ręce się domagają:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  73. same ślicznotki na całego/

    OdpowiedzUsuń
  74. suuuuuuuuuuuuuuuper!!! a kot bombowy :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Dziękuję serdecznie za każde, każde słowo, na moim blogu - ja jak tak patrze na takie wspaniałości,to pomimo braku czasu, muszę coś wydziergać, chociaż symbolicznie. Pozdowionka. papa

    OdpowiedzUsuń
  76. śliczne rzeczy tylko podziwiać pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. buźka i pozdrawiam w zimowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...