poniedziałek, 19 listopada 2012

Jak utworzyć strony w blogu -post dla Jomo i wszystkich zainteresowanych tematem ;))

W komentarzu Jomo pytała mnie jak zrobić strony w blogu :)A że łatwiej było mi zrobić zdjęcia i pokazać ,niz słownie wytłumaczyc ,to stwierdziłam ,że stworzę takiego posta,może się jeszcze komuś przyda ;)

Klikamy tak jak pokazują strzałki na poniższym zdjęciu 


I dalej tak jak poniżej :


Jeśli chcemy aby strony były na górze ,to klikamy tak :


 Na górze wpisujemy tytuł strony np.kontakt ,polecam ,itp.. -mozna utworzyć kilka stron .Po prawej stronie mamy opcje i ustawiamy sobie jak nam pasuje ;)


Jakby coś było niejasne to pytajcie ,bo tak na szybko piszę tego posta i mogłam cos przeoczyć :)

Pozdrowionka :)

34 komentarze:

  1. O rany, Eluś!!
    TAAAK Cię ściskam moooocno taaak
    aż Ci wyjdą oczyska ^^)

    Gdy tylko brać domowa zaśnie a ja nie (o ile) to zaraz siadam to analizować. Najpóźniej jutro.

    Jaka szkoda, że Marzenka Ciebie nie spytała, bo tak strony wstawiała, że jej wszystko znikło.

    DZIĘKUJĘ Ci kochana Duszyczko
    Buziaki posyłam :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie znikło - tylko nie zaznaczyła, karty na górze, albo linki boczne i wtedy bloger z automatu ich "nie pokazywał" światu, ale ona tam na pewno są :)

      p.s. Elu jesteś magikiem!

      Usuń
    2. Nie ma za co Jomuś :))
      Maryś , własnie tak mi się wydaje ,że jeszcze mozna ustawic widocznośc tych stron :)

      Usuń
  2. To ja jakiś nieuk jestem ,nie za bardzo czaje o jakie strony w blogu chodzi a jeżeli możesz to tyle razy bym chciała uczestniczyć w candy ale nie wiem jak mam się do tego zabrać.Proszę o pomoc -totalna guła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie strony jak u mnie na górze na brązowym pasku -polecam,kontakt,ciekawe linki itp...
      Postaram się zrobić tez taki tutek jak wstawić candy;)

      Usuń
  3. oo..to może i ja spróbuje...bo ostatnio planowałam właśnie dodać jakąś dodatkową stronkę :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. HMM,a jak się robi takie fajne - swoje tło, jak np ty masz z sówkami???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci moge wytlumaczyć i obfocić :) Skontaktuj sie ze mną :) To Ci powiem co i jak. Bo obcziłam wszystko :) Zapraszam, dzielę sie wiedzą XD

      Usuń
    2. Linki do stron z tłami są u mnie w zakładce "ciekawe linki" :)
      Żeby zmienic tło musisz wejść w układ-dodaj gadzet-HTML/JavaScript-i tu wkleić kod tła .ALE ! Z tego co pamiętam zanim będzie to prawidłowo działać ,trzeba zmienić szablon bloga na MINIMA ,ja zmieniłam jak był stary interfejs bloga ,gdzie to się zmienia w nowym - nie mam pojęcia .Może Gabriudou wytłumaczy ,sama się z chęcią dowiem :)

      Usuń
    3. Dziewczyny, jesteście cudowne, obie mi bardzo pomogłyście. Zapraszam do obejrzenia moich "poczynań":)
      http://pyrowyzakatek.blogspot.com/

      Usuń
  5. Sama rozkminiałam to dość długo :) Ale mi było sobie przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wreszcie zrobię porządek na blogach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wspaniałą, właśnie się z tym męczyłam i zastanawiałam się, kogo prosić o pomoc, dzięki :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach Ty nauczycielko:)na wszystkim się zna ,bestia jedna NO!:D
    Buziala

    OdpowiedzUsuń
  9. Ela, ja jestem bardzo zainteresowana , z pewnością skorzystam.Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przejrzyście wyjaśnione,dla nie wtajemniczonych super praktyczny post;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak... przyznam się, głupio mi było o to pytać, więc zaczęłam szukać sama- jak się robi te fajne etykiety!! No i nie znalazłam, a tu proszę!! Dzięki, zaraz zrobię upgrade mojego bloga!

    Miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś wielka, wiesz ile ja się nagłowiłam jak dziewczyny to robią, a Ty taką łopatologię przeprowadziłaś że chyba sobie poradzę:) Elu dzięki wielkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja dziękuję, może mi się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu-wielkie dzięki:)Dużo mam zaległości w oglądaniu,ale to co widzę u Ciebie jak zawsze -piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyda się, przyda :) Jakiś czas temu głowiłam się nad tym ;) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) dzięki za tą wskazówkę ;) Proszę też o pomoc! Jak dodawać informacje o rozdawajkach, candy i konkursach w pasku bocznym?? Chyba już próbowałam wszystkiego! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na początku klikasz nie strony a: Układ ->

      po prawej stronie lub lewej, zależy od układu bloga, niemniej w odpowiednim pasku klikasz na napis: Dodaj gadżet->

      Wyświetli się cała lista i tam wybierasz: Obraz.
      Reszta to uzupełnienie brakujących pól.

      Nie wiem, czy nie za skrótowo :) ale też chciałam pomóc, skoro mi Elunia pomogła :))

      Usuń
    2. No właśnie tak to sie robi :)ale postaram się zrobić tutek ,moze dzis wieczorem :)

      Usuń
  17. Elu melduję, że zadanie wykonane :).
    DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana dzięki za kursik! już też sobie tak zrobię:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Macie może ochotę wziąć udział w candy i wygrać fajną, spersonalizowaną bluzeczkę lub body, z krótkim lub długim rękawkiem? Jeśli tak to zapraszam:
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/uwaga-konkurs-mikoajkowy.html

    A może chcielibyście stać się posiadaczami ciekawej książeczki z bajkami, albo pięknej zakładki do książek ze zdjęciami przez Was wybranymi? Myślę, że to mogłby byc wspaniała pamiątka lub prezent. Spójrzcie sami:
    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/10/mikoajkowe-candy.html


    Serdecznie zachecam do wspólnej zabawy i bardzo przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam pytanie - ten banerek dot. wyróżnień jest Twojego autorstwa? mogłabym go sobie skopiować i wykorzystać u mnie?
    na początku myślałam, że otrzymywanie wyróżnień to fajna sprawa, ale teraz dochodzę do wniosku, że jednak nie - nie mam ochoty spowiadać się nikomu z niczego, ani natchnienia na wymyślanie jakiś pytać itp.
    rzeczywiście wolę komentarze i dodatkowych obserwatorów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,ja go zrobiłam ,częstuj się :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...