środa, 21 listopada 2012

Jak dodać" candy" na bloga

Witajcie :)
Najpierw chcę nadmienić ,ze chyba bardzo przeceniłyście moją komputerową  wiedzę ;)
Oczywiście chętnie się z Wami podzielę tym co umiem ,ale naprawdę jest tego niewiele ,może nie uwierzycie,ale przed założeniem  bloga ,nie potrafiłam nawet zgrać zdjęć z aparatu na komputer ;)

Dziś tutek dla Srokencji , Kontrowersyjnej i wszystkich ,którzy nie wiedzą jak dodać candy na bloga :)

1.Klikamy :Układ-dodaj gadzet-obraz tak jak na poniższych trzech zdjęciach 




 Uzupełniamy pola zaznaczone strzałkami i zapisujemy :

I już :)

Jakbyście miały jakieś pytania,to smiało ,jeśli tylko będę potrafiła to pomogę ;)

16 komentarzy:

  1. Witaj, z tłem mi pomogłaś:) Teraz mam następujące pytanie: jak dodać taką ikonkę jak ty masz: Rękodzieła dla Marcinka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak candy? jako gadżet?

      Usuń
    2. Tak,dokładnie tak samo :))

      Usuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za czytelną instrukcję.Jesteś moim guru w sprawach bloggera.Jak byś miała wolną chwilę to pomóż mi w zmianie tapety.Widziałam na Twoich linkach fajne grafiki tylko za diabła nie wiem jak je przytulić do swojego bloga.Jeszcze raz wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij do komentarzy pod poprzednim postem ,tam Eva pytała o zmianę tła ;))

      Usuń
  3. Eluś widzę że jesteś niezastąpiona :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. super instruktaz na pewno pomze nie jeden blogowiczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej kochana jestes :) Ja wczesniej Candy tak dodawalam ,ale nie klikalam na obraz tylko zdjecie. DZIEKUJE :) Boo wlasnie sie glowkowalam jak to idzie i dlaczego wiecej Candy dodac nie umiem :) I wogole spadlas mi z nieba boo ja sie gubie na tym blogu :) Buuziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. ... a ja nie wiem, w jakim programie zrobiłaś strzałki na Prt Sc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W PhotoScape -fajny ,darmowy program :)

      Usuń
  7. Takie posty są zawsze potrzebne :)
    Ja tez korzystam z PhotoScape :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo praktyczny kursik:) Dzięki:)
    Ja ostatnio mam problem z dodawaniem zdjęć, bo mi wyskoczyło, że jakiś limit przekroczyłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zmniejszenie rozmiaru zdjęć na blogu pozwoli Ci odzyskać troche przestrzeni :)Ile miejsca zostało możesz sprawdzić na stronie picasaweb.com na samiutenkim dole malutką czcionką jest napisane :)

      Usuń
  9. Elu ty jestes niesamowita - tak super pomagasz innym podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za ten post! Ufff, jakies światło w tunelu :) :) :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...