czwartek, 8 listopada 2012

Chwalę się..(znowu;)) i rózne inne rzeczy ;)

Dostałam nagrodę od Edyty za największą ilość komentarzy pozostawionych na jej blogu :D ( tak na marginesie to chyba pora ograniczyć czas spędzany przy komputerze ,chociaż ostatnio nie miałam internetu przez dwa dni i ojj ,było cięzko ;))
Wracając do nagrody ,to patrzcie i podziwiajcie :)
Piękne paczuszki ...


... z cudną zawartością -maseczka to strzał w dziesiątkę :)


Nie mogłam się oprzeć,żeby nie zrobić osobnego zdjęcia broszkom ,mają śliczne ,soczyste kolory ,


i jeszcze takie śliczności ,nie ma to tamto ,trzeba będzie spróbować dekupazu :))


 A karczoch -dzieło sztuki !Jak to fajnie zrobione :)


I jeszcze styropianowe kształty ,wykombinuję z nich coś na choinkę :)


 Dziękuję Ci Edytko z całego serca :))Jestem zachwycona Twoimi pracami !



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Od Katalin dostałam wyróżnienie .Dziękuję Ci serdecznie :)
W związku z tym muszę odpowiedzieć na 11 pytań .
Pytania kopiuje od Katalin ;)

1. Morze, góry czy las?   - las
2. Czego boisz się najbardziej? - z takich przyziemnych rzeczy to węży ,pająków
3. Jakie są Twoje ulubione słodycze? hmm..pomyslmy ..wszystkie ? :)) a tak na serio to bardzo lubię marcepan i  wiśnie w likierze i czekoladzie ;)
4. Gdybyś mogła zamienić się w mężczyznę na jeden dzień, co byś robiła?  - chyba nie chciałabym się zamieniać ,nie mam pojęcia co bym robiła ..
5. Co było Twoją ulubioną zabawką w dzieciństwie?   - pamiętam taką wielką chodzącą lalkę mówiącą "mama"z pięknymi blond włosami,które zaraz jej obcięłam ;)  
6. Jaki jest Twój ulubiony wiersz?  - Bardzo lubię wiersz W.Szymborskiej "Kot w pustym mieszkaniu "
7. Czy uważasz, że Twoje imię, ma wpływ na Twoją osobowość?- Raczej nie
8. W co najbardziej lubisz się ubierać?  Kiedyś spódnice,sukienki ,teraz spodnie
9. Co robisz w sytuacjach stresowych? Zauważyłam u siebie dwa rodzaje reakcji na stres ,albo ścina mnie z nóg i się rozsypuję ,albo działam ,sprężam się ,przenoszę góry ,naprawdę nie wiem od czego to zależy ..
10. Jakie było Twoje największe marzenie, kiedy byłaś dzieckiem?  Być archeologiem :)Serio :)
11. Uśmiechasz się do obcych ludzi na ulicy ? :) Raczej nie ,chyba ,że jest jakaś zabawna sytuacja :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I na koniec zdjęcia moich prac :





pozdrawiam was cieplutko i zycze miłego wieczoru :)

46 komentarzy:

  1. O, Ela!Ty to masz szczęście,piękne prezenty!Gratuluję wyróżnienia,a Twoje prace...no wiesz przecież,że strasznie mi się podobają:):):)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje dzieła są prze, prze, prześliczne!! Bardzo mi się gwiazdki podobają :)
    I prezenty śliczne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ślicznego upominku, cudeńka otrzymałaś ;-)) Twoje pracy oczywiście śliczne, ach zachwycają mnie te mikołajki no i gwiazdki-proste acz cudne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu super:-)Ja ostro próbuje zrobic odwyk i ni w ząb mi nie idzie. Lale cudne. A z Twojego linka z Jeleniem...Stwozyłam coś ;-) Jutro chyba sie będe chwalić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyroznienia :) Suuper prezenciki dostalas :) Twoje prace sa przesliczne :) Baardzo mi sie podobaja :) Mam jedno male pytanko ja sama od niedawna szyje ,ucze sie wlasnie :) Ciekawi mnie czy lale maja wloski na calej glowce ? i dlaczego nie maja usmiechu ? moze to wlasnie tak ma byc a ja o tym nie wiem jeszcze tak sie pytam z ciekawosci :) Cuudne sa na prawde masz talent :) Serdecznie Cie Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lale maja włoski na całej główce ,a dlaczego nie maja uśmiechu ? Hmm..niektóre maja ,ale do niektórych mi jakoś uśmiech nie pasuje ;D

      Usuń
  6. Laleczki, gwiazdeczki ... cudeńka :)
    Marcepan, wiśnie w czekoladzie ... mamy podobne smaki ;))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna panienka w niebieskiej sukienusi. Na choinkę widzę, że też ozdób nie zabraknie:)
    Gratuluję prezentu, to miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęście nadal nie opuszcza Cię,gratuluję:) Laleczki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenciki cudne :)) Zawsze jak oglądam Twoje prace to tylko wzdycham i nie zawsze komentuję, bo po prostu brak mi słów, żeby wyrazić swój zachwyt :))) Konik z poprzednich postów jest słodziutki i szczególnie wpadła mi w oko czerwona lala :)) Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ela - polecam się na przyszłość:-) Cieszę się, że prezencik się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jak się spodobał :))

      Usuń
  11. Ładne rzeczy szyjesz :) Lubię tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  12. nie załamuj mnie............ czy Ty jesz? czy Ty sypiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem ,jem i to za dużo ,śpię też hi hi ;))

      Usuń
  13. Hej:) Jestem tu 1 raz u Ciebie:) i normalnie pierwszy raz w życiu widzę takie zaje-fajne mikołaje zawieszki:) jak to cudo sie robi? sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to bardzo proste jest ;) trzeba sobie narysowac na kartce takiego mikołajka ,a potem uszyć ;))

      Usuń
  14. Cudny upominek dostałaś- szczęściaro ;) Robisz przepiękne te malutkie Gwiazdorki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty super:)Wisiorki na choinkę bardzo piękne, a aniołki wprost cudowne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu prezenty cudne, a jeszcze ładniejsze twoje wytworki:)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne broszki! Rzeczywiście cudne kolorki!
    No, a Twoje szyjątka... Zakochana jestem w tych mikołajach! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozkleiłam się nad tą lalą z niebieską kokardką :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Och! Twoje cudne lalunie...chyba już każdemu skradły serce...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne prezenty gratuluje :)broszki sa takie soczyste i radosne Twoje prace sa sliczne zwlaszca mikojaki mnie urzekly :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje ... same slicznosci stworzyłas pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję super prezentu za komentarze :).
    Teraz, to będzie chyba ciężko ograniczyć komputer, bo pogoda nie sprzyja do wyjścia z domu ...

    Gwiazdki i mikołaje super :). Laleczki fajniutkie :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje prace zawsze rewelacyjnie się prezentują, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty dostałaś - zazdraszczam wszystkich :)
    A lale - Elu, uwielbiam Twój styl! Mogę tylko żałować, że nie jestem malą dziewczynką, bo chciałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne lale i ozdoby świąteczne. Kiedy Ty Kochana masz na to wszystko czas...? Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle wytwory rąk Twoich przepiękne :)
    a prezenciki świetne - szczególnie że zmuszają do podjęcia dalszych prac ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje prace zawsze wprawiają mnie w zachwyt!!prezenty urocze, naprawdę:-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Laleczki są (jak zwykle) dopracowane w najmniejszym szczególe:) Są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne te Twoje czary mary z materiału :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie czarujesz i nie przestawaj:)
    Zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prezenty. Gratuluję. Twoje prace są niesamowite. Nigdy się nie zawiodłam odwiedzając Cię na blogu,
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezenty urocze.Ale Twoje prace mnie zauroczyły:)Laleczki cudownej urody:))))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest co podziwiać!!!Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.papa

    OdpowiedzUsuń
  34. Prezenty supcio, ale kochana Twoje lale są genialne takie mmmmmm.... MIODZIO ta pierwsza jest najpiękniejsza. Ślicznie szyjesz i wszystko pięknie wykańczasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję wygranej super prezenty buźka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chwal się Masz czym :):):)
    Świetne prace (dla mnie jest zagadką, że robisz ich tak dużo i tak różne:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ela, ta lala jest tak cudowna, delikatna...a zadziorna jednocześnie.. piękną... no i gratuluję zwycięstwa:) kolorowo i smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. zawsze lubię tu zaglądać
    i z przyjemnością komentować
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje prace są wręcz cudowne!!!
    Oderwać oczu nie mogę! piękne, piękne, piękne...!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. laleczka w kropeczkowej sukience prześliczna! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...