środa, 3 października 2012

Skrzaty swiąteczne,nieświąteczne i las jesienią :)

Witajcie :)
Przedstawiam Wam świąteczne skrzaciki ;) Ciekawa jestem co o nich sądzicie .




 Tak mi się spodobało ich szycie,że uszyłam jeszcze kilka w nieco mniej świątecznych barwach





 W dalszym ciągu nie dajemy za wygraną i chodzimy do lasu na grzyby .Podczas tej wycieczki znalezliśmy "AŻ" 4 sztuki ;) Ale jakie widoki piękne  !











Okazało się ,że więcej grzybów rośnie u nas pod modrzewiami niż w lesie ;)
Poniżej dowód -maslaczki



Pozdrawiam i do następnego ,
Pa :)

64 komentarze:

  1. Już szyjesz świąteczne skrzaty? No tak, trzeba się w tym wszystkim wyrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjęcia lasu...u nas też mało grzybów...ale wczoraj jadłam kanie:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne skrzaciki Elu :)
    Warto iść do lasu dla takich pięknych widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skrzaty piękne a ten świąteczny to aż dech zapiera :) oj widać, że święta coraz bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne skrzaty! Ja też w końcu muszę się odrobić i zasiąść do świątecznych projektów. Pozdrawiam Ps. nie ma nic piękniejszego niż las jesienią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ u Ciebie już świątecznie. Mnie na razie przybija początek jesieni :(
    Tymi leśnymi grzybami trochę mnie zmartwiłaś, w sobotę chciałam jechać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzaty perfekcyjne. Widoki w lesie piękne. Dziś też byłam i nazbieraliśmy troszkę opieniek, ale malutkich. Podobno grzyby dopiero będą, po opadach w tym tygodniu. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne skrzaty:))))święta już tak niedaleko. Zdjęcia lasu piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z kryską w 100 % wszystko piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję już święta jak tak patrzę na Twoje skrzaty:) ach jak ja dawno nie byłam w lesie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzaty fantastyczne;) najbardziej podoba mi sie nieświąteczny pan skrzat;)
    Grzyby grzybami ale masz racje że dla tego widoku może ich nie byc wcale;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzat cudne, jak wszystko co wychodzi spod twojej igły...

    P.S. Widzę, że nie tylko ja przygotowuję się już do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że święta nadchodzą.. niby daleko ale szybko minie.. a dl lasu to faktycznie lepiej chodzić na "zdjęcia" niż na grzyby ;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne skrzaciki ... a zdjecia cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  15. druga skrzacikowa panienka ma cudowną spódniczkę, a w skrzaciku chłopaczku po prostu się zakochałam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobne zdjęcia robiłam w tamtym roku na początku listopada, wówczas nie myślałam, że w lesie o tej porze roku i to z gołymi drzewami, może być tak pięknie.
    Widzę moje ulubione maślaczki, aż mi ślinka cieknie. Tym bardziej, że nie umiem zbierać grzybów i się boję, że to może być ostatni przeze mnie zjedzony.
    Odnośnie skrzacików najbardziej podoba mi się ten jesienny w brązach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skrzaty pełne detali, perfekcji i uroku - gratuluję wspaniałego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skrzaciki tak piekne,że tylko podziwiać bez końca,mi najbardziej podobają się dwa ostatnie,może przez te kolory?sama nie wiem.
    Jeżlei chodzi o grzyby,to wiesz,że pod latarnia najciemniej:D
    Zdjęcia piękne,więc i piękny musiał być spacer;)
    Pozdrawiam Was ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ach...ach .. prześliczne te skrzaciki :)
    cudowny każdy .. każdy ma super ubranka uszyte z pięknych materałów :)

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skrzaty są cudne :).

    Zdjęcia z lasu piękne :).

    Często tak jest, że to czego szukamy mamy pod nosem :). Życzę dalszych owocnych "polowań" na grzyby :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej! co można powiedzieć na widok takich skrzatów, są urocze, grzybobranie zamieniło się w zbieranie dokumentacji leśnej. Ale zdjęcia ładne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba też muszę zacząć coś na święta szyć, bo przecież czas tak szybko leci ;/ a dzień coraz krótszy. Śliczne te Twoje Skrzaty , tak pięknie dopracowane ;) A zdjęcia z lasu ach ! Cudne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu śliczne te Twoje skrzaciki:)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Sktzacik w brązowych spodenkach w groszki przecudny... Właściwie wszystkie są śliczne ale ten jest naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne skrzaciki a z grzybami mam w tym roku tak samo. Na sztuki;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te dwa ostatnie są przecudne - kropki i kratki - słodziaki.
    Ja grzyby ( w postaci kurek ) zbierałam jedynie w sierpniu na Mazurach. Teraz niestety jest zbyt sucho ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Racja las, to sam spokój i wytchnienie... skrzaciki rewelacyjne!Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  28. skrzatki słodkie:)) ależ masz zdolne ręce...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie grzybów wysyp, a niedawno narzekałam na ich brak a ti taka niespodzianka więc i Tobie tego życzę. Skrzaciki sliczne w sam raz pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne skrzatki :) U nas też dość grzybowo jest. Ale fajnie, że masz te grzybki tak blisko siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne i niesamowite są Twoje skrzaty ;-)) jestem pełna podziwu dla Ciebie za te śliczności ;-)) Zdjęcia z lasu są śliczne ;-)) Uwielbiam takie klimaty ;-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Elu, zdjęcia lasu śliczne:)A skrzaciki mogą skraść serducho, słodkie są i śliczne....zatęskniłam za świętami...:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Grzybów w lesie jak na lekarstwo, może jeszcze będą.....
    Musze powiedzieć, że w moim ogrodzie pod sosną tez rosły maślaki.
    Grzyby migrują do cywilizacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. ja na grzybach byłam dwa dni temu i jutro też się wybieram, bo jest już ich całkiem sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Skrzaty są przeurocze, podziwiam i zazdroszczę talentu :)
    Piękne zdjęcia, chociaż szkoda, że nie dokumentują większej ilości grzybów. Moim znajomi grzybiarze też żalili się ostatnio na ich marne ilości
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Skrzaty sa śliczne, powiem Ci, że ten w sukience w różowe kropeczki mnie zauroczył...ale wszystkie sa świetne.
    U moich rodziców (mieszkają nieopodal lasu) grzybów w tym roku jest tyle, że mama juz nie ma siły ich czyścić i przetwarzać, bo tata całe koszyczki znosi ze swoich wypraw.

    OdpowiedzUsuń
  37. Skrzaty są słodkie:-) takie milusie i piękne zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne skrzaty jak zawsze śliczności u Ciebie, bo oglądam oglądam tylko czasy nie mam żeby zawsze skomentować. strasznie podobają mi się te nóżki palcami do siebie,przez co skrzaty wyglądają tak nieporadnie :) pozdrawiam i dzięki za odwiedzinki u mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Elu cudowne skrzaciki,a widoczki jesienne-bajka!

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne wszystkie zdjęcia i skrzaciki słodkie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. zdjecia przesliczne i jak duzo. te z lasu zachwycajace...

    a skrzaty czy swiateczne czy zwyklakowe przesliczne. super pomysl. cho te swiateczne to juz taki usmiech na buzce wywoluja,ze zanim sie obejrzymy swieta beda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Skrzaty są przeurocze.Co jeden to piękniejszy .
    Zdjęcia z lasu urocze,zwłaszcza te korony drzew.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Skrzaciki świąteczne są po prostu śliczne:))) bardzo mi się podobają, bo są takie wesołe, idealne dla dzieci:)) nie jak wychudzone tildy, choć uwielbiam takie lalki:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje skrzaciki podbiły moje serce!Są prześliczne!!!
    Piękne leśne zdjęcia:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pomysłowe i śliczne skrzaciki.
    Zdjęcia z lasu wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam.Robisz cuda.Czy byłabyś w stanie ofiarować jedną Swoją rzecz dla naszego chorego Marcinka?
    Więcej na stronie-https://www.facebook.com/events/494493233901674/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakoś tak zimowo się zrobiło za sprawą Twoich skrzatów:-) super!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Skrzaciki prze słodkie! =D
    A oglądając fotki poczułam zapach lasu...
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  49. Skrzaciki Elu są prześliczne! Hmm, czyżby już nadeszła pora myślenia o świętach. Ja z moimi uczennicami też muszę się wziąć za "robotę" bo kiermasz w tym roku w szkole tez będzie. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Boskie!!!!I ja pomału myśle o świętach..Na pewno będziesz moją inspiracją!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Pod moim modrzewiem mam takie same maślaczki a pod brzozami u mnie na działce kożlaki. Dziennie zbieram ok 30 szt. Ale 7 lat temu na działce zastosowałam grzybnię w płynie. I teraz ...SĄ. Ale oczywiście takich widoków nie ma. Skrzacik w spodenkach w groszki...łał urocze chłopaczysko. Śliczne te Twoje tworki. Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  52. Przecudne,rewelacyjne, urocze...... Same cudownosci wychodza z pod Twojej igielki :))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  53. urocze świąteczne maleństwa do tego cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  54. Są urocze i słodkie, różowa przypadła mi do gustu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Oooo... skrzaciki są cudne!!! ten w brązach to mój ulubiony!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Serce przyjaciela
    Rozśmieszy Cię,gdy masz smutną minkę
    I mówisz,że nic się nie stało,
    Ono nie dopytuje,choć widzi,
    Że uśmiechu za mało...!

    Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...