niedziela, 21 października 2012

Na różowo :) ...I cos jeszcze

witajcie:)
Dzisiaj po części różowy post ;)
Konika juz wiele z Was widziało  na FB ale co tam ,pokażę i tutaj ;)


Ta lala zajęła mi calutki dzień .Tzn.pół dnia siedziałam i szukałam natchnienia,w końcu mnie olśniło i efekt mi się podoba ,jutro na pewno powstaną podobne ( chyba,że choróbsko mnie dopadnie ,bo coś czuję sie niewyraznie;)


I kolejna lala w różach :
Jeszcze pokażę Wam co uszyłam na choinkę czyli sopelki,choineczki i serca :





I jeszcze na koniec taka czerwono seledynowa lala ;)


 Ciekawa jestem waszych opinii .

Bardzo serdecznie chciałam podziękować za przyznanie mojemu blogowi wyróżnienia :

Lusiaczce

Krysce

ciche marzenia ..cii..

DZIĘKUJĘ :))

68 komentarzy:

  1. O matuchno ile śliczności naszyłaś! Podziwiam i ilość i jakość. Chyba jakaś armia Ci pomaga! Jak Ty piszesz, że lalę szyłaś pół dnia... i że jutro powstaną następne... Jak Ty to robisz????????????? Ja na jedną rzecz - czy to lala, czy królik, czy koń - potrzebuję dwóch dni :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko idzie po mojej myśli ,to rzeczywiście dosyć szybko mi to idzie ,najgorzej jak się coś popierniczy to też potrafię dwa dni szyć :)

      Usuń
  2. Piękne prace! Aż się zmobilizowałam i idę do maszyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle zaglądanie tutaj to sama przyjemność - prawdziwe śliczności pokazujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, bardzo czerwono , nastrojowo i światecznie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio polubiłam różowy)*
    Twoje lalunie są prześliczne...sopelki z różyczkami moje faworytki))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja opinia- cudnie jak zawsze i jak dużo. Moją faworytką jest różowa lala z "olśnienia" i te sopelki w czerwieniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Twoje prace zachwycają delikatnością i starannością wykonania. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem, które cudowniejsze, wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne lale:)
    Widzę, że już przygotowania do świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja opinia jest bardzo obiektywna.Same cudowności :) Lala w tym delikatnym różowym kolorze bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Konik cudniasty po prostu i laleczki też:)Ozdoby choinkowe nasilają we mnie tęsknotę za świętami, pięknie Ci wyszły, Elu:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka oczywiście, a serducho me skradła różowa lala. Cudnie Cię olśniło:)
    Ja konta na FB nie mam, więc proszę wszystko tutaj pokazywać, bo nie chcę aby mnie jakieś śliczne, Twoje szyjątka ominęły.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam lalę na fb, cudeńko:-)
    widzę, że przygotowania do świąt ruszyły pełną parą

    OdpowiedzUsuń
  14. Nad podobnym konikiem i ja pracowałam, ale mój uboższy w dodatki :( Ale, ale...te ozdoby choinkowe to super sprawa, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  15. cuda! sama nie wiem co najladniejsze !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Konik przesłodki, laleczki prześliczne, komplet czerwonych sopelków widziałabym u siebie;) są dostępne w sprzedaży czy na zamówienie?ach cudowności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne ;)np.tutaj : http://artillo.pl/product/sople-na-choinke-6-szt-czerwone,43477.html

      Usuń
  17. Eluś, ale cudeńka u Ciebie ... wszystko śliczne :))
    Rany u Ciebie już święta ... hihihi a ja ze świętami to jeszcze w lesie ;)))
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace piękne.Ale konik mnie zauroczył totalnie:))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo zdrówka:-) Widzę,że święta już coraz bliżej!a lala naprawdę słodka:-) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko śliczne !! W lalach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu kochana prototyp lali jest taki kształtem podobny do Pipi!
    Eluś będzie Pipi??!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Pipi ,może kiedyś sie pokuszę o uszycie :))

      Usuń
  22. Elu,jak zwykle,cudności uszyłaś.Ale zabiłaś mnie,że Ty tak w jeden dzień całą lalę od A do Z potrafisz uszyć!Mnie uszycie lalki zajmuje kilka wieczorów! Jesteś wielka!
    A co do ozdób świątecznych to choineczki (śliczne:)) bardziej kojarzą mi się z dzwoneczkami :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie najbardziej zauroczyły czerwone sopelki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniczek i sopelki w kwiatki podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Elu każda uszyta rzecz przez ciebie zachwyca mnie coraz bardziej, uwielbiam twoje prace :) A twój blog jest dla mnie ogromnym kufrem inspiracji. Dziękuję :)
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  26. Elus konik slodki ale Twoje lale sa przeurocze, kazda jest przesliczna i gdybym miala wybrac jedna to mialabym duzy problem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne prace,ale ten rudzielec lapie za serce wyjatkowo i konik jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetne pomysły na ozdoby choinkowe, proste i bardzo efektowne! Wszystkie Twoje prace są takie staranne i dopracowane w każdym detalu. Konik słodki, ale najfajniejsza jak dla mnie pierwsza lala - ta ruda w czapeczce - cudna jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko jak zwykle prześliczne, konik uroczy lale piękne, a ozdoby choinkowe proste ale jakże dekoracyjne

    OdpowiedzUsuń
  30. Same cuda ;) piękne kolory i już na choinkę tworzysz a ja to jestem daleko w tyle O.o no normalnie nic jeszcze nie zdziałałam świątecznego ;/ muszę się ogarnąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu wszystkie prace są takie piękne że słów brak. Te sopelki, niby proste ale trzeba na taki pomysł wpaść, serducha są cudowne, już o laleczkach i koniku nie wspomnę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. chudonóżkowa lala jest świetna! Chyba podoba mi się jeszcze bardziej niż poprzednie :D Zresztą jakie ona ma cudne włosy i ubranko!! Podziwiam Cię za staranność i pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Elu prace wspaniałe !!!
    Konik to nawet powiedziałabym, że Jednorożec ;-) przynoszący szczęście !
    Lale przecudne ( czyli nic się nie zmienia, bez względu na długość czasu dumania ;-)))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  34. Lala w fartuszku jest the best! Fantastyczna - rób ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. te serduszka są przecudowne!! och gdybym tak umiała szyc to na pewno bym sobie takie uszyła...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny konik i piękne zawieszki choinkowe, jak spod igły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne rzeczy:)Chciała bym takie ,ale niestety brak mi talentu:( Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale mnie dawno nie było.
    Konik jest prześliczny i dobrze ze go tu prezentujesz bo na fb bym nie zobaczyła :o))
    Laleczki piękne damy!
    Wiem coś o tym natchnieniu :o) ja też właśnie teraz siedzę i szukam co by tu uszyć i chyba zabiorę się za okładkę którą prezentowałaś :o))
    Wróciłam i mam nadzieję ze uda mi się choć trochę nadrobić!
    Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Konik, lala numer 2 oraz czerwone sopelki! Jestem wręcz zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja konika nie widziałam :)

    Rewelacyjne są Twoje prace. No po prostu piękne, dokładne i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem pod wrażeniem, przejżtrzałam sklepik i nie wiem co ładniejsze, lala to chyba nr jeden. jeśli miałabyś ochotę na wymiankę z Piecykiem to zapraszam cię do siebie. pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń
  42. Konik skradł mi serce:))))cudowności stworzyłaś, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciągle zaglądam do Ciebie:) Gapię się i gapię :) Wszystko takie piękne. Blog ma piękną grafikę :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam :)
    Jak Ty to robisz, że wszystko nie tylko takie piękne! Ale tak duuużo?! Nie sypiasz, prawda? :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypiam ,sypiam :)) Powiem więcej -jestem strasznym spiochem :))

      Usuń
  45. Elu-zachwyciłam się!!
    Sopelki czerwone są przepiękne!!

    A najpiękniejsza jest lala ostatnia czyli seledynka!!
    NIe wiem czy to zasługa po trosze pięknych zdjęć Twoich szyjątek, ale masz niesamowity talent!

    pozdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Same sliczności naszyłaś, jak miło popatrzeć na Twoje szyjątka

    OdpowiedzUsuń
  47. Lalka w czapce skradła mi serce.Pięknie ale już Świątecznie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudny konik (dobrze że i tu go pokazałaś), lale, ozdoby ;-)) echh... musze sprawdzić czy mojej maszynie sie ożyło bo od roku nie chce szyć :((

    OdpowiedzUsuń
  49. Elu, konik jest przesłodki a lale przecudowne. Szyjesz prześlicznie, wszystko tak pięknie dobrane i skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  50. Elunia a mi FB chyba nie pokazuje wszystkiego... Albo przegapiłam - są CUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. To ostatnie cudo podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  52. No nie wierzę, kucyk mnie rozłożył na łopatki.. lala "półDniaNatchnieni" jest przecudowna:) jej koleżanki dwie również:):)

    OdpowiedzUsuń
  53. Elu jak zwykle duzo roznosci, kazda inna a piekna w swoim rodzaju :) szok

    konik super pomysl, o lalach nie wspomne bo jestes mistrzu w nich, a sopelki mam sama Twoje i w tym roku beda na 100% uzyte. juz nie moge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Elu jesteś taka kreatywna:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Ozdoby choinkowe PIERWSZA KLASA! Chyba chcę takie w tym rokuu... :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne te laleczki!
    I ta z fartuszkiem i ta w różu i ta seledynowa! Cudeńka!
    Sopelki i serduszka perfekcyjne!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że konik jest BOSKI!:)

      Usuń
  57. Różowe lale mnie zauroczyły, są naprawdę śliczne. Mam wielką słabość do szmacianych lal, tak więc, tym też nie mogę się oprzeć! O koniku nie wspomnę - BOSKI!, to ostatnio motyw, który siedzi mi w głowie, nawet zrobiłam sobie szablonik na małe co nieco...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam
    Masz piekne prace :)Baardzo podobaja mi sie Twoje prace i bedzie mi milo do Ciebie zagladnac czasem :) Serdecznie Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  59. Przecudne są Twoje lale! I chyba skorzystam z Twojego pomysłu na choinkowe sople :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...