sobota, 27 października 2012

Mikołajowo ,zimowo...

***
Dzisiaj pokażę Wam różności swiąteczne ,które uszyłam juz jakiś czas temu - Mikołajki na choinkę ,skarpetę i worek :)
Uszyłam też następne lale ,ale żeby nie wyszedł za długi post ,to pokażę następnym razem ,chyba,że ktoś jest bardzo ciekawy to na FB już są ;)
Dzisiaj obchodzę swój prywatny dzień lenia ;) Jeszcze od rana się żadną pracą nie skalałam i zamierzam wytrwać do wieczora ( chociaz nie wiem czy mi się uda ,bo już mnie swędzą ręce i zaczynam krążyć koło maszyny ;))
Zapraszam do oglądania :





na koniec zdjęcia zimy jaka się u nas rozpanoszyła .Te zdjęcia były robione rano ,teraz jest jeszcze gorzej ,sypie cały czas .


I tym zimowym akcentem kończę i pozdrawiam cieplutko :)

67 komentarzy:

  1. Mikołajki na choinkę są prześliczne! zwłaszcza te z wełnianą brodą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołajki są świetne.... widziałam je już wcześniej na FB i podziwiałam... tak samo jak lale :)

    U mnie zima także na całego...cały czas sypie... zasypało mi okna dachowe i nawet świata nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie nie ma śniegu .. hehe
    Ale pewnie i niebawem do mnie dotrze (Ostróda -> woj.warm. mazurskie).

    A u Ciebie na blogu , widzę bardzo świątecznie :)
    Ja chyba też jakoś niebawem powinnam zabrać się za szycie świątecznych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widze ze juz zima u Was zawitala, te mikoljaki sa genialne :) i woreczek tez sliczny. Milego weekendu i leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no te bombki sople są rewelacyjne i chyba nie trudne do uszycia ?:) a zima u Ciebie straszna ;)))) jeszcze listopada nie ma przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołajkowe bombki cudne:)Tyle śniegu już macie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz to nawet więcej ,bo nie przestaje padać:)

      Usuń
  7. Mikołajki choinkowe są cudne, a i woreczek i skarpeta też urocze. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wszystko! Jak zawsze ;) mikołajki na choinkę przepiękne i równiutkie ;) U Ciebie już zima a u mnie jeszcze jesień ;) Byle na święta był śnieg ;) Białe Święta bym pragnęła w tym roku ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też śnieg spadł ;-(( ale jest w plusie, więc nic nie widać ;-)) oby najdłużej ;-)) Dla mnie Mikołajkowe zawieszki biją wszystko sa cudne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też zima, a dekracje cudne. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne i pomysłowe. A taka zima i u mnie...
    Lale aż poszłam obejrzeć, cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie szyciaki wspaniałe....czuć już świąteczny klimat,wystarczy że śnieg spadł;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne świąteczno- zimowe uszytki. Piękne. U nas też dzisiaj napadało śniegu. Ani trochę nie jestem na to przygotowana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne to wszystko... no to mnie dobiłaś swoim tempem...

    OdpowiedzUsuń
  15. pfzepięne wszytko a te mikołajki superowe ... i sniezek brrrr mi juz zimno na samą mysl ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Mikołajki są cudne! Masz rewelacyjne pomysły! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu ja sie dopiero do jesieni przyzwyczajam :-) :-) :-)
    Jak Ty to robisz, ze wszystkie mikolaje takie same???? Po prostu fach w rekach!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna szyjątka! Już tęskno mi do Świąt.. Zazdroszczę też śniegu - u nas szaro, buro i strasznie leje...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaa, przepraszam, właśnie wyjrzałam za okno - u nas też sypie! :D
    PS: miały być "piękne szyjątka", ale wkradł się byczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu, Elu jesteś niesamowita!!! Piękne te Twoje prace. Widzę, że masz głowę pełną pomysłów. Uwielbiam zaglądać do Twojego bloga. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie szyjątka świetne. Chyba masz jakiś zastęp krasnoludków do pomocy bo tyle tego naszyłaś;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Absolutnie wszystko mi się podoba.Oryginalne szczupłe Mikołajki wzbudzają uśmiech. Pasują do dzisiejszego zasnieżonego świata.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uśmiech na śniegu przebija wszystko, u nas już kilka cm jest:-) i patrząc na zdjęcia naprawdę zaczynam czuć klimat świąt!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Brodacze bardzo mi się podobają. Gorzej z zimą, którą lubię tylko w Boże Narodzenie.
    U mnie za oknem totalna paskuda trwająca od 3 rano.
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tu świątecznie się zrobiło :) Bardzo pomysłowe te mikołajki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze u mnie też powiało zimą i śniegu po kostki, wariacja totalna:)
    ale za to mikołaje dzioba rozświetlają od ucha do uchą, są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. A w Szczecinie ani śladu śniegu, tylko zimno i wietrznie.
    Kiedy spojrzałam na te mikołajki i woreczek aż poczułam zapach choinki i piernika! Pięknie i starannie wykonane, a na żywo pewnie prezentują się znacznie ładniej :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. U Ciebie juz całkiem świątecznie:)
    Piękne ozdóbki! Mikołajki cudowne, skarpeta cudowna, a worek mikołajowy zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie cudne te Mikołajki!!!!! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się skarpeta mega podoba! I uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Skarpetka śliczna! A te mikołajki są genialne - takie proste a jakie efektowne! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mikołajki sopelkowe są urocze.Zwłaszcza te z czapeczkami w groszki:)
    skarpeta i woreczek również bardzo ładne.
    U mnie rano ulepiony został ogromny bałwan:)) Mam tylko nadzieję,że nie zamierza pozostać już do wiosny:(((
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak tu świątecznie:)Śliczności!Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sople są niesamowite:) istny najazd Mikołajów:)A ciekawe ile prezentów zmieści się w tej skarpecie:) bo jeśli chodzi o worek, to już chyba lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne Mikołaje:-) Piękności:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo.. te mikołajki są prześliczne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Elu, u Ciebie już świąteczny klimat! Mikołajowe sopelki powalają na kolana - przepiękne są :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Alez piękne te sople,będą pięknie wygldać na choince.A ten dzień lenistwa,to od dawna Ci sie chyba należał,co?więc nawe nie powinnas mieć wyrzytów sumienia:)
    Gorące pozdrowienia w zimowy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  39. No tak, zaraz święta! Śliczne te zawieszki. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe różności :)) tyle słodziaków do podziwiania... i to dopiero początek...;)
    Przespałam końcówkę licytacji Twojej skrzaciczki i okropnie mi żal... bo przelicytowano mnie o 1zł.........buuu...

    Teraz czekam na Mikołaje, bo przecież: "Mamo jest śnieg to i zaraz Mikołaj będzie ... "- mój synek w sobotę ^^)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana super rzeczy u Ciebie :) Piekne i pomysłowe Mikołaje :) super!!!!!Bardzo lubie tu zagladac i czekam na Twoje nowe pomysły :)Monia

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ tutaj u Ciebie Elu świątecznie!
    Mikołaje cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świątecznie na całego super wróciłam do was już po długiej nieobecności pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Są wspaniałe, oryginalne,Gratuluję pomysłu... i skórki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mikołajki super na choinke:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam serdecznie
    Cieplutko pozdrawiam i życzę
    wspaniałego
    weekendu, pełnego słoneczka,
    radości i samych pięknych chwil
    w gronie Rodziny , Znajomych i Przyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  47. Przyznaję nie zaglądałam do Ciebie od jakiegoś czasu, za co przepraszam i staram się nadrobić zaległości... bo bardzo lubię zaglądać tu do Ciebie i czuję się tak, jakbyśmy się znały wiele lat:)...Mikołajki "rzucają się w oko" bardzo oryginalne i świetnie wyglądają, myślę,że to pomysł w dziesiątkę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://papier-tkanina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Skarpeta rewelacja :) A woreczków...no zazdroszczę...ja nie umiem i zabrać także się nie umiem..ale Twoje wyglądają pięknie.
    Pozdrawiam i zapraszam na candy:
    http://karina-talulla.blogspot.com/2012/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Uroczee Mikołajki a worek to wymiata:-)))

    Pozdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Eluś kochanie, na blogu już Święta czuć :D śliczne robisz ozdoby!
    Przepiękne. Mój synek wczoraj pytał każdego co najbardziej lubi w Świętach, a ja pomyślałam, że już chętnie ubrałabym choinkę a tym bardziej zjadłabym pyszności z wigilii :DDDDDDDDDD
    Jak patrzę na Twoje ozdoby to tak jakby to było już prawie za chwile :)
    pozdrawiam serdecznie i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. witam wieczorem
    ciepłym nastrojem
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Niespodzianka dla Ciebie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sliczny wygląd bloga, a mikołajki cudnie uszyte ale pięknie wyglądałaby choinka ozdobiona cała w takie mikołaje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne uszytki, szczególnie te Mikołaje :)
    Zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  55. jeszcze raz tu wpadłam.... mogę odgapić worek?

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne prace,świątecznie już u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne zawsze w tym blogu prace są cudne buźka.

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne sopelki mikołajki takie inne bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne mikołaje a skarpeta jest przeurocza, zastanawiam się jak robisz obszycie renifera:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Reniferka najpierw sobie narysowałam ,a potem obszyłam gęstym zygzakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...