wtorek, 9 października 2012

lale stojące ,aniołki,skrzat i bałwan;)

Witajcie :)
Już drugi dzień piszę tego posta i skończyc nie mogę :)znów będzie duzo zdjęć ,bo dorzuciłam jeszcze zdjęcia świeżutkich,dzisiejszych prac .
Zmieniłam sobie też tło bloga na bardziej jesienne ;)i wydaje mi się ,że zrobiło sie tak bardziej przejrzyscie.

uszyłam kilka stojących lal .Najbardziej podoba mi się różowa ,nie wiem jak wam ?


A ta lala jest taka bielutka i delikatna ,że może być pamiątką chrztu :)
Aniołek -świąteczna dekoracja


i skrzacik ,też swiąteczny ;)


I bałwanek .Nawet się nie spodziwałąm ,że taki fajny wyjdzie ( skromność ode mnie aż bije ;))
Ale naprawdę mi się podoba .Tylko tło na zdjęciu trochę nie pasuje do bałwanka ,ale cóż .. :)P


Wszystkie te prace można zakupić na Dawandzie lub Artillo

***

Dziękuje też Aneczce z bloga http://uaneczki.blogspot.com/  i Ani z bloga http://ania121971-niesforneszmatki.blogspot.com/    za wyróznienie :) 
Dziękuję Wam dziewczyny !!




Grafika pochodzi z http://graphicsfairy.blogspot.com/

Pozdrawim serdecznie :)

75 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne!!!!!!!!!!!!!!!! ja też chcę tak umieć!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jak u Ciebie już cudnie świątecznie!!!! Piękne ozdoby, a lale stojące są powalające!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluś lale są piękne ale mi bliżej do Świątecznych szyjątek :) SUPER!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudowne, a moje serce skradła pierwsza ta w czerwonym.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi najbardziej sie podoba aniołek i bałwanek jest obłędny;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, te Twoje stojące są takie swojskie, cudne. I tak jakoś świątecznie już się robi na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam propozycję ;-)) ZACZAROWANE LALE ;-)) Taka nazwa Twojego bloga była by idealna ;-)) Twoje Lale są cudne ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak zakładałam bloga to ile ja się namyślałam nad nazwą ;))

      Usuń
  8. Mojej córci też fioletowo-różowa, oczywiście się podobała a mi Skrzacik wesoły i ten ciut bardziej męski z postu niżej :) a dla synka bałwanek!
    Jak widać zdania są rozbieżne, bo wszystko piękne!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne wszystkie -PIĘKNOŚCI a tło bloga fantastyczne bardzo jesienny klimacik stworzyłaś Pozdrawiam cieplutko mika http://rozanewzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace. Dla mnie pierwsza naj...

    OdpowiedzUsuń
  11. ... a mnie jak zwykle niebieska, do chrztu.
    Wszystkie super udane. Też widzę jesienne porządki na blogu.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są niesamowicie piękne. Masz niesamowity talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyskie Twoje szyjatka sa sliczne ale ta pierwsza lala w czerwieni przecudna jak dla mnie :)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj wszystkie są urocze.Ale mnie najbardziej ta bielutka,aniołek no i ten bałwanek:))))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie urocze, bardzo mi się podobają,najbardziej ta druga

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo, przez chwilę myślałam, że trafiłam na nowy blog ;) Zmiany bardzo, bardzo :))) Wszystkie Twoje szyjątka są przeurocze, ale pierwsza lala - czerwona i bałwanek mnie po prostu zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczności naszyłaś :)
    A bałwanek - rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, dopracowane i tak dużo :) Święta się zbliżają :):):)
    Widzę, że baner zmieniony i skórka... szkoda, że nie ma opcji "Lubię" bo bym tu tylko pstrykała...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jakie cudowności stworzyłas uciekaj na jakis kiermasz z tym :) Piekne :) Bałwanek cudowny:) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale się świątecznie zrobiło :) Mnie najbardziej urzekła jednak ta zielona spódniczka i blond warkocze ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać,że szykujesz się do świąt :) Twoje lalki Elu są wyjątkowe,a bałwanek świetny,ja chciałam szyć bałwanki w zeszłym roku ,ale nie uszyłam ani jednego :)
    Na blogu aż się jasno zrobiło jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świąteczne skrzaty są super:) , faktycznie jest przejrzyście , na początku nie poznałam bloga...Twojego...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są śliczne:)))Napracowałaś się, ale było warto :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Elu
    Jesteś niesamowita, świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne, a że stoją to za to tylko masz ode mnie Nobla:-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Lale są cudne.Jedna piękniejsza od drugiej.
    Gratuluje weny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Prace przepiękne. Niestety nie jestem w stanie wybrać tej najlepszej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie piękne,i te materiały...fantastcznie:)zauważyłam też nowe tło,masz rację,jest przejrzyście i fajnie:)
    A do świąt juz coraz bliżej,aż pachnie choinką:)
    Czas zakasać rękawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są świetne! A jak się świątecznie u Ciebie zaczyna robić :) Bałwanek uroczy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne lale. Najbardziej podoba mi się świąteczny skrzat!

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje szyjątka jak zwykle przepiękne.Szata graficzna bloga bardzo przejrzysta. Pozdrawiam serdecznie;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się świąteczny skrzacik, a może raczej skrzacikowa :D Wszystkie prace są piękne i tak dopracowane... Cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale cudne lale, piękne wszystkie, miałabym wielki kopot wybrać najładniejszą:-)
    a blog mnie zaskoczył... weszłam i myślałam, że znowu blogger szwankuje i przekierowało mnie nie wiadomo gdzie;-P nie poznałam gdzie jestem

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko takie dopieszczone - masz głowę pełną cudownych pomysłów. Bałwanek i aniołek mnie powalili - lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Elu śliczne te Twoje laleczki ( jak zawsze ;-)))
    Takie dopracowane !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu skromność tu nie wskazana bo Twoje szyjątka są mistrzowskie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. straszedlnie mi si epodobają te twoje dzieła sa przesłodkie i sliczniuteńkie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  38. Elu!Prześliczne są:):):)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Chwalę wyżej, a teraz zapraszam do mnie po wyróżnienie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie no, ja to nie umiem wybrać jednej, która mi sie podoba najbardziej... Każda ma coś takiego szczególnego w sobie, co czyni ją śliczną.
    Pozdrawiam serdecznie: )

    OdpowiedzUsuń
  41. Elu laleczki są obłędne!!! Oczu nie mogę od nich oderwać. Zachodzę też w głowę jak to zrobiłaś, ze one stoją. Czym wzmacniasz nogi, by utrzymały resztę? Dla mnie to prawdziwa zagadka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ,niczym nie wzmacniam ,są po prostu mocno wypchane i stoją bez problemu :)

      Usuń
  42. piękne!!! A bałwan o mamo kochana!!!! Aż wygląda na zimnego ;) Nie wiem jak Ty to robisz! Ale pięknie Ci to wychodzi!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. oj bałwan wyszedł bosko :) reszta misiaczków też fajna

    OdpowiedzUsuń
  44. Anioł świateczny powalił mnie!!! Jest cudny:))))

    OdpowiedzUsuń
  45. Laleczki cudowne!
    Bałwanek cudowny!
    Aniołek wiadomo, że też cudowny!
    Wybrać nie potrafię....
    I gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Alez one sliczniutkie :) Eluś Ty to masz talent do takich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Elu jesteś MISTRZYNIĄ! Twoje szyjątka są doskonałe. Pomysł, wykonanie REWELACJA! A moja maszyna obrasta kurzem bo ciągle brak czasu buuu :(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fabryka cudowności, elf Świętego Mikołaja po prostu!
    Zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne te lale:-) szczególnie ta biało-niebieska na chrzest cudo:-) I świąteczne szyjątka przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Są cudne ,zastanawiam się jak to robisz że stoją :) .Uwielbiam tego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczności!!! Lala stojąca i u mnie będzie powstawać, tylko nie wiem kiedy bo leń ode mnie aż bije ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowne lale!!! nic tylko patrzeć i się zachwycać
    no nic czas się brać do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Lale wspaniałe!Ja już kompletnie nie mam czasu na szycie, wróciłam do pracy, ale moje prace nigdy nie były by tak doskonałe jak Twoje.Buźka.pa

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne tło:-))) A lala-zdecydowanie w czerwieni:-) to kolor mojej jesieni!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Widzę że coraz więcej świątecznych tworków:) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  56. Elu, wiem, że się powtarzam, ale..cuda szyjesz! te stojące lale są niesamowite!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  57. Elaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa u Ciebie juz swiateczenie!!!!
    ja dopiero wrocilam z wakacji :)
    pozdrawiam serdecznie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  58. Elu - zapraszam do mnie:-) Czeka na Ciebie mała niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  59. A mnie jak zwykle podobają się bardzo, bardzo, bardzo wszystkie!!!
    Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Elu, jak Ty to wszystkie pięknie i dokładnie szyjesz!!

    OdpowiedzUsuń
  61. dla mnie Elu wszytskie Twoje lale sa cudne jednak z sentymentu do niebieskiego koloru to niebieska jest na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Elu,
    wiesz że ja to jestem zakochana w tych Twoich aniołach dokumentnie! Aniołek luzaczek od początku jest w łóżeczku mojego Antka ale ostatnio zaczął nim się bawić :) Gada do niego i się cieszy więc sama widzisz ile radości sprawiasz szyjąc swoje cudne lale :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,nawet nie wiesz jak mi jest miło czytac takie słowa :)dziękuję Ci :)

      Usuń
  63. Cudne prace i piękny blog. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładnie u Ciebie, zmiany korzystne:)) zresztą zawsze mi się podobało! a skrzaciki wszystkie cudne, lale wspaniałe, a bałwanek uroczy:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Elu, brak mi słów - są piękne..wszytskie lale - nie wiem któr wybrać, taką typoo moją:) oglądam je po raz setny chyb, i jakoś coraz bardziej zatrzymuję kursor przy tej eterycznej - jest delikatna, naprawdę może być piękną i urokliwą pmiątką chrztu

    No i sowy górą:) ie wiem co się na świecei dzieje, ale gdzie się ruszę widzę sowy:) twoje w tle są bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak się szyje takie piękne lalki? Ja też chce tak umieć:). Proszę o kilka rad:). Plis plis:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak się szyje takie piękne lale? Ja też chce tak umieć:). Proszę o kilka rad, plis plis:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu , a co chciałabys wiedzieć ? Jak masz jakieś konkretne pytania to pisz smiało ,najlepiej na maila :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...