poniedziałek, 24 września 2012

Konkurs na projekt maskotki



Dzisiaj będzie tak bardzo,ale to bardzo krótko,szybko i zwięzle ;)
w komentarzu dostałam informację o konkursie na projekt maskotki fundacji "Mam serce "
Pozwolę sobie zacytować Panią Viktorię :

Konkurs jest ściśle związany z krawiectwem - należy zaprojektować maskotkę i jeden z nadesłanych projektów zostanie uznany,
za oficjalny projekt maskotki, która później będzie produkowana przez odpowiednie firmy jak i szyta własnoręcznie przez wolontariuszy, a
następnie sprzedawana jako cegiełka."

Jeśli macie ochotę to zapraszam do wzięcia udziału :)Zachęcam Was też do umieszczania informacji o konkursie na swoich blogach .


Pozdrawiam serdecznie i jesiennie :)

13 komentarzy:

  1. ja tam projektować nie umiem, ale rysunek mojej córy podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, dość dobra zabawa :) Ale nie dla mnie, jestem "niezbytmaskotkowa", ale czekam na Twój projekt. Pewnie go tu opublikujesz, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem ,czy wezmę udział ,ale jeśli tak ,to pokażę :)

      Usuń
  3. Witaj kochana dziekuje za odwiedzinki u mnie pozdrawiam ...nad projektem maskotki sie zastanowie moze dam rade :) zobacze czy czasu starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł,fajnie byłoby wziąć w nim udział.Ty również,jak sądzę?więc ja przepadam z kretesem:D
    Może coś mi się przyśni?
    Przesyłam moc jesienno-słonecznych uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nareszcie jakiś znak życia z Twojej strony ;)) Czyli,że masz już internet ? No to czekam na wysyp zdjęć ;))

      Usuń
  5. Na pewno będzie mnóstwo pięknych pomysłów.Szkoda ,że ja z innej bajki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chciałabym, ale kiedy... cudna inicjatywa, no.... :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. By każdy dzień był pogodny
    . do samego końca,
    . przesyłam Ci na dłoni
    . mały okruch słońca.
    . Niech uśmiech radosny
    . na Twej buzi gości,
    . niech Ci ten wolny czas
    . przyniesie same przyjemności..!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu kochana, ja NIESTETY, szyć nie umiem, postaram się podesłać link, szyciowym dziewczynom, które znam :)
    Ale w Twoich Czarach jestem zakochana i może kiedyś jakąś uda mi się zaczarować :)
    Buziaki 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie brak talentu do szycia ale konkurs fajny :) czekam na Twoja prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa inicjatywa :) Z chęcią wzięłabym udział, ale z plastycznymi zdolnościami u mnie nie najlepiej. Przekażę jednak informację koleżance, która lubi się bawić w takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...