poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Tkaninki ,guziczki,tasiemki i co z tego powstało :))

***
W sklepach Tchibo pojawiła sie nowa kolekcja "Z miłości do ubrań "
Zobaczcie co m.in.można kupić :
Nici,


Śliczne bawełenki , 


 Tasiemki,-wzorki na tasiemkach i guziczkach pasują do tkanin ,


zestaw nożyczek - Te ząbkowane są kapitalne ! Wpadłam w szał ząbkowania ;))


Guziczki ,
 I wiele,wiele innych rzeczy :)

 A oto ,co z tego powstało :

Anielinka,

Poszewka na poduszkę -oczywiście cała wyząbkowana ;))



I bociek :)


 Następnym razem już będą fotki z Mazur , na razie jedno zdjęcie -taka zajawka ;))


I to tyle . Wiem ,wiem, nie rozpisałam się za bardzo ,ale kompletnie nie mam czasu :)
Pozdrawiam Was serdecznie i do napisania ;)

63 komentarze:

  1. jaka słodka Anielinka :)
    i bociek też mnie zauroczył

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja.... ale cudowności w tym sklepie:) a jakie cudowności powstały...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bociek wymiata ;))
    Tez widziałam te rzeczy w sklepie ale potwornie drogie wiec dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy poszyłaś:) zajrzę zaraz do tego cudo sklepu,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci się trafiło. Zajrzałam teraz i wszystkie te Twoje cudeńka już wykupione :) A u Ciebie świetnie spożytkowane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności poszyłaś:) Z niecierpliwością czekam na zdjęcia z Mazur:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takiego duetu,czyli Ciebie Elu i tego zestawu to nie mogło powstać nic innego jak takie cudeńka :)
    Anielinka i bociek słodziaki jak nie wiem co :) Poduszka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same słodziaki, a bocian jest po prostu the best !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne tkaniny i rezulatat:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Anielina z kropami jest śliczna! Bociek rownież jest niesamowity :D
    Nie sposób sie nie śmiać :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakup:-))) ale większość rzeczy już wykupionych:-)))Materialy śliczne, w sklepach ciężko takie drobne wzorki znaleźć.Anielinka słodka, bociuś fajny gość:-) a najbardziej urzekła mnie poszewka-jest śliczna:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bocian jest the best:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Eluś Mazury kocham,a biciek powalił mnie na kolana.CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupu udane , poszewka śliczna ,ale bocian jest przefajny:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. aleś piękny użytek zrobiła ze swoich zakupów! Słodkie! kurczę , zaraz polecę do tchibo, te niteczki powodują szybsze bicie serca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kolekcja...jakbym tylko miała maszynę do szycia bez zastanowienia bym sie zaopatrzyła...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bociek jest ekstra a jakie ma zgrabne nóżki :) i kapelutek
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się: bociek wyszedł kapitalny! Szkoda, że blisko mnie nie ma takiego sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Materiały śliczne i te wstążeczki, a guziki - cuda!
    Nożyczki ząbkowane - bomba, powierdzam, udało mi się jakiś czas temu kupić na allegro za śmieszną cenę i też ząbkuję co się da :D
    Poszewka przepiękna Ci wyszła :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie śliczne rzeczy Elu pokazujesz, przyjemnie popatrzeć na Twoje uszytki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńka zakupiłaś, a jeszcze lepsze stworzyłaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bociek jest rozbrajający :), te jego chude i krzywe nóżki i wielki dziób ;) zachwycam się
    i ta elegancka anielinka
    świetne pomysły, świetne wykonanie, chylę czoła i życzę cudownego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się jednak nie skusiłam - tak sobie policzyłam, że w pasmanterii jednak mam taniej. Szyjątka cudowne, a podusia jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wszystko ale podusia- love.

    OdpowiedzUsuń
  25. no kochana ale ślicznosci stworzyłaś ... ja ostatnio przytargałam tzn mój maż mi przytargał od mamy maszynę i teraz myśle co by tu uszyc jak co najmniej 15 lat nie miałam jej w rękach ehhe pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  26. Ha, ha ja też poszalałam w Tchibo ;-) Piękne prace, jak zawsze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. same cudeńka wyczarowałaś !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak Ty Kochana chcesz mieć czas, kiedy tyle cudnych rzeczy wytworzyłaś ;))))
    Musze zajrzeć do Tchibo ...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ela ja w zeszlym tyg podziwialam te materialy, guziczki itp na stronie tchibo a ty juz z nich stworzylas takie cudne rzeczy. Anielinka jest poprostu przesliczna. napewno bedzie dobrym strozem dziecka do ktorego trafi. podziwiam Cie kobieto i twoja prace...

    OdpowiedzUsuń
  30. Eluś ślicznie jak zawsze :D
    Taką walizeczkę z nićmi podobną dostałam od koleżanki na imieniny :) Też się przydaje.
    buziak kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  31. ps nożyczki to moje marzenie może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  32. Mówisz Tchibo?? to muszę się przejechać:) koniecznie..Anielinka jak zawsze bosska:) bociek fajny - zaraz z przynoszeniem dzieci mi się jakoś skojarzył:) nie wiem dlaczego, Ale pozytywnie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne, w szczególności bocian, jest świetny. Gratulacje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolekcja Tchibo jest świetne, ale akurat teraz nie mogę zaszaleć z zakupami.
    Ale Twoja poszewka na poduszkę bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna kolekcja Elu,ale to co powstało jest jeszcze lepsze:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu prace świetne, poszewka na poduszke wprost bombowa. Obejrzałam również kurs na okładkę jest rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Eluś to już wiem gdzie w najbliższym czasie będę buszować. A Twoje prace są jak zwykle zachwycające. Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i pozdrawiam cieplutko. Buziaczki.Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie nożyczki w ząbki to moje marzenie:)
    Anielinka cudna, a bociek normalnie powala na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na poduszkę, Anielinka prześliczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana jesteś NIESAMOWITA!!!Wszystko świetne i piękne jak zawsze, dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekne!
    Zapraszam na moje candy http://dekoracyjnydom.blogspot.com/2012/08/ogaszam-swoje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne poczyniłaś zakupy, a tempo to masz niezłe, dopiero co ze sklepu przyszłaś a tu już uszyte piękności :). Bociek to jest mój nr 1 :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. anielinka sliczna a bociek czadowy

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojojoj! Cuda zakupione, jeszcze większe cuda wykonane!!! Pięknie działasz, a do sklepu muszę koniecznie zajrzeć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojojoj! Cuda zakupione, jeszcze większe cuda wykonane!!! Pięknie działasz, a do sklepu muszę koniecznie zajrzeć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje zdolne rączki, znowu wyczarowały prawdziwe cudeńka!
    Ech, że też ja nie potrafię szyć =/
    Pozdrawiam cieplutko =D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie piękne prace! Jestem zdumiona, że kawa Tchibo ma sklep :):):)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anielinka górą! Piękna jest.. A co do bociana, to mam nadzieję, że do mnie właśnie taki za niedługo zawita.. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  49. Może macie ochotę zabawić się w poszukiwanie skarbów i wyruszyć w rejs z piratem Rabarbarem? Jeśli tak to na naszym blogu w łatwy sposób można zdobyć "Dzieje Pirata Rabarbara" :)
    Zapraszamy do zabawy:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/wakacyjne-poszukiwanie-skarbow.html

    Jeśli nie macie ochoty brać udziału bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  50. Ooooo, jakie zakupy :) ! I znowu powzdycham tylko bo on-line już wykupione .... A anielinka piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Elu, same wspaniałości uszyłaś, najpierw zachwyciła mnie anielinka, ale to co zostawiłaś na deser, czyli bociek, rozwalił mnie zupełnie. Podziwiam z otwartą buzią i troszeczkę zazdroszczę;))) pozdrawiam. Ania.

    OdpowiedzUsuń
  52. super rzeczy kupiłaś, a jeszcze lepsze z nich zrobiłaś! bociek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  53. Swietny blog ;)
    u mnie nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Elu bociuś cudny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. jejku jak mnie tu u ciebie długo nie było , i same cudeńka uszyłaś, są prześliczne twoje dzieła !!!dzięki za wizytę :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. cuda, po prostu zostaję tutaj, będę szukać inspiracji:)pozdrawiam anielsko!

    OdpowiedzUsuń
  57. No rewelacja Anielinka!!!! Nawet nie wiedziałam, że w Tchibo można takie cudne przydaśki dostać!

    OdpowiedzUsuń
  58. Poszewka jest prześliczna :)
    szkoda, że spóźniłam się na ofertę Tchibo.. :)

    http://silviageart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...