niedziela, 19 sierpnia 2012

Mazury -zdjęcia

Witajcie :)

W dzisiejszym poście cudowne mazurskie krajobrazy ;)
Na końcu jest lista miejsc ,które przy okazji pobytu na Mazurach warto zobaczyć ( w moim odczuciu ;)
Może Wam się ta lista przyda ,jeśli kiedyś będziecie chcieli wybrać się w tamte okolice :)
zapraszam do ogladania :)













Popielno

Święta Lipka

Zamek w Reszlu

Kadzidłowo

Śluza Guzianka

Leśniczówka Pranie

Mrongoville

Most obrotowy w Gizycku

Twierdza Boyen

Galindia

http://www.kosewopan.pl/6/turystyka-i-edukacja

Spływ Krutynią

Air show Mazury

Zamek Ryn

Wilczy szaniec


Pozdrawiam Was serdecznie :)


47 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia:)widoki zapierają dech w piersiach:) Zatęskniłam za leśniczówką Pranie, nie byłam tam...już kilkanaście lat...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsca... chciałabym kiedyś znaleźć się na Mazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piękne te nasze Mazury ....
    Pozdrawiam cieplutko, niedzielnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Nasze Mazury są przepiękne. A Twoje zdjęcia oddają cały ich urok. Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam, ale będę:-) Zakochałam się w Kaszubach, więc Mazury też pokocham:) ale to już w przyszłym roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaaa.... Jakie widoki :))) A ja w czwartek ruszam na zasłużony urlop właśnie na Mazury, spływ Krutynią mam już zaklepany :) Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze zobaczyć część z tych miejsc, które Elu wymieniłaś. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, zdjęcia mamy podobne, bo fotografowałyśmy najpiękniejsze i najbardziej charakterystyczne miejsca i rzeczy w Mazurskiej Krainie :) A w Pieckach pewnie nie byłaś, bo muzeum dopiero jest w organizacji, można tam wejść po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się i to tylko do końca września. No ale w przyszłym roku możesz nadrobić :)

      Usuń
  7. Ale fantastyczne zdjęcia, zapierają dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ela ja nigdy nie byłam na Mazurach i nigdy mnie nie ciągnęło w tamtą stronę, ale zdjęcia są piękne, zachęcają do odwiedzin:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszcze Ci Eluniu, jak tam jest cudownie!!! Nigdy nie bylam na Mazurach;( bardzo chce tam pojechac, fotki cudne, pozdrawiam serdecznie, Żania

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjęcia, fantastyczne krajobrazy;)
    Do pozazdroszczenia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś na Mazury jeździłam z tatą co roku. Były to wyprawy wędkarskie często śladami Pana Samochodzika, którego przygody z tatą namiętnie czytaliśmy. W tym roku udało mi się odwiedzić tę część Polski ze szkolną wycieczką. Było super i zwiedziliśmy niektóre z wymienionych przez Ciebie Elu miejsc. Najbardziej podobał nam się Wilczy Szaniec. Buziaczki Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jeżdżę. Obejrzałam siedzibę Hitlera w Wilczym Szańcu, jadłam czwartkową kolację w zamku w Rynie, oczywiście w stroju księżnej, :-), zwiedziłam Świętą Lipkę... i obowiązkowo koncert country w Mrągowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja nigdy na Mazurach nie byłam - może kiedyś tam pojedziemy!

    fotki sa piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne krajobrazy i miejsce cudne , może też się wybiorę kiedyś: chociaż ja pałam miłością do naszych polskich gór:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie byłam na mazurach...ale kiedyś to nadrobię:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia...aż się rozmarzyłam:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia:) Aż zatęskniłam za Mazurami...wieki tam nie byłam...
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja byłam w tym roku na chwilę na Mazurach i muszę tam koniecznie wrócić.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia:-))) Krajobrazy cudne:-))) Aż żal, że lato się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne miejsca i fotografie Warto odwiedzać nasze swojskie miejsca :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałe miejsca wspaniale obfotografowane

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia ;D aż chce się tam pojechać i pozwiedzać i oddychać tym krajobrazem . Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam na Mazurach.To sobie chociaż obejrzę te piękne zdjęcia :)
    Daria miała w tym roku jechać,ale wyjazd został odłożony na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Milusiego wieczorku
    Niech ten tak pogodnie rozpoczęty tydzień
    będzie dla Was dobrym tygodniem. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ale fajniutki wypozynek ... zdjęcia cudne ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądam, oglądam i się zatapiam w tych jeziorach mazurskich..fotka z łabędziemi bardzo mi isę podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ tam pięknie!
    Może kiedyś...bo jeszcze nigdy tam nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje oczy muszą być zachwycone.
    Pięknie tam.

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie byłam na Mazurachm, nie widzialam ale ogromnie chcialabym kiedyś sie tam udać, 'Twoje miejsca' sobie zapisuję na specjalnej liscie 'to do, to see':)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak pięknie - chciałabym siętam kiedyś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  32. My też byliśmy na mazurach... ale pogoda była fatalna :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ mi brakuje takich polskich ,,klimatów''...
    Pięnie tam jest.
    Pozdraawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne Mazury!uwielbiam:-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne miejsca i świetne zdjęcia:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na Mazurach byłam tylko przejazdem i to dawno temu. Przydałoby się pojechać na dłużej. Na razie pozostało mi pooglądać Twoje zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia :).

    Nie byłam jeszcze na Mazurach, a w tym roku jedziemy w góry więc nie po drodze ...

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne miejsca, piękne zdjęcia:)Byłam w wielu z podanych przez Ciebie, warto:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy w tamtych stronach nie byłam, można oglądać zdjatka z zapartym tchem.Kochana dziękuję Ci serdecznie za każde słowo i pamięć.Pozdrowionka.pa

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia i wspomnienia ,które wystarczą na długie zimowe wieczory!Byłam w wielu z tych miejsc,resztę trzeba nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  41. Byłam raz, nie dla mnie ta kraina. Ale na fotkach wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...