piątek, 20 lipca 2012

Okładki i zawieszki :)

Witajcie :)

Ostatnio zachciało mi się uszyć coś innego . Padło na okładki ;) Uszyłam takie kulinarne ;)





 Widelczyki i łyżeczki moga służyć jako zakładki .



Spodobało mi się też szycie takich zawieszek na klamkę jak na zdjęciach poniżej . Na razie uszyłam tylko dwie ,ale na pewno powstanie więcej :)

Okręt :


 Miś :



A ostatnio mieliśmy takiego gościa , przycupnął sobie na naszym dachu :)
Lubię bociany :)A Wy ?



pogoda ostatnio była straszna ,wiatrzysko,ulewy, i to ma być lato ? Już wole upały:)
Na szczęście dziś nieśmiało wyszło słonce i wiatr ucichł :)



Chciałam jeszcze podziękować Nice z bloga http://mojeanielskieinspiracje.blogspot.com/ za wyróżnienie :)
Serdecznie Ci dziękuję ,jestem zaszczycona !
Pozdrawiam serdecznie,



68 komentarzy:

  1. A ten bocian to nie zwiastun? Chi, chi. Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam
    PS. Zawieszki są interesujące, ale okładki to wymiatają:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,nie :)) nic z tych rzeczy :))

      Usuń
  2. u mnie też przed laty taki biedaczyna siedział ale nie wywróżył niczego, z bocianami to ściema :)

    tworki szyciowe fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te okładki...każda inna,super pomysł;)zawieszki rewelacyjne,marynistyczna jakże na czasie ;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. W taką pogodę to bocian tylko szczęście może przynieść...jak to leciało z pewnym przysłowiem... gdzie bocian na gnieździe siedzi, tam piorun nie uderzy...:) Przepiśniki super pomysł, zwłaszcza teraz kiedy znów jakieś słoiczki się robi... pozdrawiam i życzę prawdziwie leniej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluś, super te okładeczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł mna okładki a i zawieszki sliczne ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładki fantastyczne:)))Zawieszki również fajne.Bociany lubię bardzo.Ich chyba nie można nie lubić:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne okładki i zawieszki, Gość przystojny. Ja też zdecydowanie wole upały

    OdpowiedzUsuń
  9. u Ciebie jak zwykle pięknie i uroczo okładeczki piękne, moja naj ta z serduchem! zawieszki misiowe cudowne, okręcikowe również choć wole misiaki aniżeli łódeczki;) Boćki nie wiem czemu kojarzą mi się z dzieciństwem, a co za tym idzie za cudownymi chwilami beztroski i szaleństwami dziecięcymi:)Upały uwielbiam byle cieplej!
    pozdrawiam niebiesko☺ buziolki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Okladki sa superanckie, a sztucce-zakladki, to swietny pomysl:-)
    Zawieszki bardzo pomyslowe, misiowa naj naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez piękne te okładki,fantastyczne,a zawieszka z zębolkiem rewelacja:).Bociek-coś się szykuje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania !! :) Nic się nie szykuje ,a już na pewno nic z tego o czym myslisz :)):))

      Usuń
  12. Notesiki rewelacja. Zawieszki bardzo fajne.
    U nas też boćków dużo. Czasem tak nisko przeleci, że w oczy głęboko spojrzeć można :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawieszki są super. Bardzo ładna jest ta z misiem :) Sama chciałabym mieć taką:) hi hi powiesiłabym ją w sypialni :)

    A notesiki na przepisy mają rewelacyjne okładki, ale najładniejsza to ta z trzema napisami : Ciasta,Ciastka, Ciasteczka - fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  14. Eluniu pogubiłam gdzieś mnóstwo blogów...jedno kliknięcie i poszło!!!!!...Ale powoli znajduję:)))...a u ciebie takie piękności..notesy są cudowne:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Okładki są bardzo ładne i pomysłowe! zwłaszcza widelec i łyżka jako zakładki ;) wieszaczki na drzwi mnie zauroczyły wyglądają perfekcyjnie !!!
    jestem zachwycona! Miło tak wejść od rana na Twojego bloga i oglądać tak piękne dzieła ;) Bociany uwielbiam, wyślij proszę jednego do mnie w wiadomym celu ;) Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym ja tylko miała taką moc ,natychmiast bociek by do ciebie poleciał :)

      Usuń
  16. Cudne! Mnie, jako łasucha, zachwyciła "ciasta, ciasteczka". No i te Twoje łódeczki - idealne :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne okładki i cudne zawieszki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. okladki sa przepiekne i zawieszki urocze

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko piękne a przepiśniek jest oh i ah :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Okładki przecudne, fajnie wyglądają z drewniakami;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysłowe okładki, podoba mi się, że jest miejsce na "zakładkę" do książki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hahahaha wczoraj myślałam o okładkach na przepisy, pomyślałam o czymś takim tylko innym ;))))))) zawieszki świetne!! cieszysz się z bociana na dachu?:)))))))) ja bym się nie cieszyła ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam mieszane uczucia co do tego boćka hi hi :))
      I mam nadzieje ,że leciał do kogoś innego ,a u mnie był przelotem :))

      Usuń
  23. Elu, cudne są te okładki. Narobiłam sobie ochoty na szycie i zatęskniłam za moją zaciszną pracownią. Na razie wypoczywam jeszcze na wakacjach z rodziną. Przesyłam moc ciepłych słoneczny buziaków z Włoch. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ,miłego wypoczynku ci zyczę :)

      Usuń
  24. Świetnie Ci wyszły okładki na przepisy. Te drewniane widelczyki i łyżeczki to świetny pomysł.
    Zakochałam się też w zawieszce na drzwi w kształcie statku. Lubię motyw morski a Twój statek jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ela, zawieszki są super:-) a takie okładki na przepisy już od dawna mi się podobają:-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam bociany!!
    Fantastyczne te okładki, a ja remontuje kuchnię :o))
    Jak tylko czas pozwoli sprawię sobie taką na moje przepisy. Buziaki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapomniałam o tych zakładkach - świetny pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie patrzenie na bociany w drodze na wakacje zakończyło się 9 miesięcy potem pobytem na porodówce ;)
    Zawieszki są fajne, a pomysł na zakładki w formie drewnianych sztućców - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zawieszki ale okładki ,to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjne okładki:) Zawieszki tez bardzo mi sie podobają, zwłaszcza te morskie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Eluś:-) Swietne okładki a z zawieszek- misiek jest rewelacyjny :-) a u nas też bocianki przylatują- polubiły w tym roku wyjątkowo nasze drzewo. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż nie wiem, od czego zacząć...
    Okładki świetne! A pomysł na drewniane zakładki, normalnie rewelacja!!!
    Zawieszki też bardzo mi się podobają:) Szczególnie słodki jest ten miś z wystającym uzębieniem:)
    Lato, to nie lato tylko jesień, bo wciąż słyszę o upałach gdzieś, tylko nie u mnie...i wciąż marznę...
    A bocian, hehe, latał wczoraj nad moją działką i przeganiałam łobuza jak mogłam, bo trzy razy już mnie odwiedzał, ha ha i chyba wystarczy, bo za stara już jestem na takie dziewięciomiesięczne prezenty;)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie. Rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne okładki, zawieszki też piękne, misio jest uroczy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  35. Okladki sa przesliczne a te zawieszki na klamki rewelacyjne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  36. prawdziwe czary mary z materiału .... cudnie te okładeczki powychodziły i jaki pan klekotek fajny ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie Ty,Elu masz niesamowite pomysły,a wykonanie rewelacyjne :)
    Z tym boćkiem to uważaj żeby za często Cię nie odwiedzał haha.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ela, masz wspaniałe pomysły i zawsze wychodzą przecudne drobiazgi ,uwielbiam oglądać i czasem mam ochotę zrobić coś podobnego ale nie tak łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie świetne okładki, no i te zakładki - super pomysł! Zawieszki bardzo pomysłowe, ale misiek z zębami wymiata :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie fajne są te dekoracje naklamkowe, świetne pomysły, już o wykonaniu nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjne zawieszki, misio uroczy, a okładki bardzo pomysłowe:-)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj Elu po-urlopowo:)
    Wspaniałe te owijki na przepiśniki, świetny pomysł:)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiśnik z sercem mnie zauroczył, do tego te zawieszki-miodzio!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie Twoje pomysły bardzo mi się spodobały,a sztućce w roli zakładek-pomysł pierwsza klasa!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale fajne :) Kieszoneczki na drewniane sztućce to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem pod wrażeniem! Tyle pomysłów zrealizowanych. Ja już robię drugie podejście do notesów. Wychodzi brak doświadczenia. Ale próbuję nada, być może mi się uda na tyle by pokazać u siebie :)
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa :):):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniały,ciepły pełen inspiracjii blog!!!! Śliczne notesiki wspaniały pomysł:) i te marynistyczne akcenty superr na lato ,super sie te cudenka ogląda jestes pelna pomyslow GRATULUJE Będziemy częściej tu bywać u Ciebie :)
    Bardzo dziekuje za odwiedziny :) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczny pomysł na okładki. O! i jak one są pięknie wykonane!
    Zawieszkami tez jestem oczarowana...wyglądają na bardzo pracochłonne
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Podziwiam Twoje szyciowe dokonania,okładeczki są cudne,zazdroszczę energii jaką dysponujesz;)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Okładki bombowe ! i to nie tylko ze wzgledu na nasze kulinarne klimaty ! Pomysł ze sztućcowymi zakładkami-rewelacja ! Lubię baaaardzo!
    Buziaki
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie szyjesz. Okładki urocze ale zawieszki to już w ogóle fantastyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Okładki sa wyjątkowe , nigdzie nie spotkalam takich oryginalnych!! A zawieszki to moi faworyci, super!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne i bardzo pomysłowe okładki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak Ty pięknie szyjesz! Przepiśniki są genialne, a może uszyjesz "pomysłownik" krawcowej? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Już nawet przemknęło mi to przez myśl :)Tzn.ten "pomysłownik .." :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Elu super pomysl z tymi okladkami

    a te zawieszki na drzwi to jets poprostu czad. moje chlopaki juz sie zakochali w okrecie. jak ty to robisz,ze co post to takie super nowe pomysly !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...