środa, 11 lipca 2012

Morsko ,wakacyjnie ;)

***
Gdyby ktoś przyszedł i powiedział stary czy masz czas 
Potrzebuje do załogi jakąś nowa twarz 
Amazonka, Wielka rafa, oceany trzy 
Rejs na całość rok, dwa lata - to powiedziałbym 
Gdzie ta keja, przy niej ten jacht 
Gdzie ta koja wymarzona w snach 
Gdzie te wszystkie sznurki od tych szmat 
Gdzie ta brama na szeroki świat........

Jak tam wakacje ?
Mam nadzieje ,że upływaja Wam miło, że pluskacie sie w morzu,zdobywacie góry, zeglujecie,odkrywacie nieznane zakątki i macie czas na wszystko :))Na robótki tez ;)
Ja wakacje zaczęłam od przeziębienia :( na szczęście już sie wykaraskałam .
Weekend spędziłam nad naszym polskim morzem i po raz kolejny stwierdzam,że ten rodzaj wypoczynku jest nie dla mnie ;)
ale,że bardzo lubię przedmioty wykonane w morskim stylu ,to dziś u mnie morsko ;)

Jacht-zawieszka :



 Morski wianek ;



Girlanda z proporczyków;







wszystko można zakupić TU lub TU

Aha  i zapomniałabym ;)
wybieram się na kiermasz :D Będę tam z Anią z anieliska  . To szmat drogi ode mnie ,ale co tam :))



pozdrawiam Was serdecznie:)

55 komentarzy:

  1. ahoj przygodo!
    u mnie morze u teściów za miesiąc dopiero
    ale u Ciebie już czuć powiew morskiej bryzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jadę w tym roku nad morze i obawiam się tłumów i deszczowej pogody...Twoje zawieszki kojarzą się z prawdziwym latem:)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek przypomina mi koło ratunkowe, albo takie dla dzieci do pływania. Jest śliczne:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje w tym roku są upalne:) jako że nie mam jeszcze wolnego,spędzam czas w basenie:) a morze marzy mi się, urlop widzę tylko tam:) przedmioty/dekoracje w stylu marynarskim uwielbiam! Sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu jak zwykle ślicznie :DDDDDDDDDDDDDD
    Życzę Ci zdrowia bo pogoda śliczna :)
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wakacyjnie, cudne to wszystko! najbardziej podoba mi się koło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to wszystko ślicznie i pomysłowo wykombinowałaś :) Materiały i dodatki ,wszystko baaardzo pasuje :)
    U mnie wakacje bez rewelacji,jak zawsze w domu.
    Szkoda,że kiermasz tak daleko,u mnie też niedługo będzie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są te Twoje robótki, ja cieszę się każdym wypadem gdziekolwiek na wieś , w góry....okres letni to cudny czas...tak przytulić się do słońca:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, przepiękne te zawieszki! Cudowne pomysly choc nie przepadam za klimatem marine to twoje prace mnie urzekly!
    Zapraszam do siebie na cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No kochana, przeszłaś samą siebie. Śliczności, aż zastanawiam się czy zamiast w góry nie pojechać na Mazury... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! bardzo mi się podobają marynarskie motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluś przecudne morskie klimaty. A ja właśnie na walizkach siedzę bo jutro ruszam nad morze. A wyprawy na kiermasz zazdroszczę. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, uwielbiam morskie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ujęłaś klimat marine :) Powodzenia na kiermaszu! I pozdrów smoka wawelskiego z mojego rodzinnego miasta, bo będziesz miała do niego niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Styl marine króluje ;)
    Pięknie :)
    Powodzenia na kiermaszu ...:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne szyjątka, wakacje powiadasz to brzmi jakoś abstrakcyjnie, przynajmniej w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale zapachniało wakacjami ;)))
    no to chociaż się na fotografiach nacieszę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa
      p.s. za powodzenie kiermaszowe kciuki trzymam! - Kraków mmmm

      Usuń
  18. Powodzenia na kiermaszu:)))) wszystko piękne, to powinno rozejść się jak świeże bułeczki, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. wakacje jak na razie u mnie bardzo pracowite:) ale od 22 urlop:)) powodzenia na kiermaszu:))

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczności poszyłaś:) Wianek jest superowy i zawieszki i te chorągiewki... Bardzo lubię Twoje dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. cala kolekcja marine śliczna, szkoda,Elu,ż e ten kiermasz jest 21 a tydzien nie poźniej,wybieram sie do PL pod koniec m-ca i zapewne bym odwiedzila ten kiermasz:)zycze udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna letnia kolekcja w marynistycznym klimacie :) Elu, powodzenia na Kiermaszu!

    OdpowiedzUsuń
  23. w Krakowie??? kurcze chyba mam bliżej niż TY, a taki problem z dojazdem:( chyba się zbiorę w końcu, muszę pomyśleć:)))) a wakacyjno - morskie rzeczy cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie to wszystko śliczne:)uwielbiam ten styl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ech... zapachniało wakacjami.... cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super marynistyczne zawieszki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, jak pięknie morsko u Ciebie:)
    Wszystkie ozdoby są cudowne, ale ten wianek, to mi wygląda raczej na koło ratunkowe;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie wakacyjne u Ciebie, ja mam urlop dopiero w sierpniu więc poczekać muszę. Buziaki i powodzenia na kiermaszu

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne te Twoje łódeczki :))
    Możemy podać sobie rękę, bo ja wakacje zaczęłam od grypy żołądkowej ;)
    A jeśli chodzi o morze to lubię przed sezonem, bez tych tłumów :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne marynarskie klimaty ;-)) Podziwiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne morskie klimaty.Życzę powodzenia na kiermaszu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja tęsknię za morzem...brak mi go niesamowicie, ale przyszło mi mieszkać w górach. Piękne ozdoby! Dawno do Ciebie nie zaglądałam, masz fajnie zrobioną swoją stronkę i mnóstwo ciekawych i pięknych nowych prac. Kiedy Ty Elu na to wszystko masz czas? Trzymam kciuki za kiermasz. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię morze i Twoje morskie klimaty. Zdrówka życzę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja póki co siedzę w domu. Mamy w planach góry ale póki co na planach się skończyło ...

    Twoje morskie prace są super :).

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie to wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne te morskie drobiazgi :) Zdrówka życzę i udanego kiermaszu

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczności, szczególnie ten wianuszek 0 jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No będziemy,będziemy:)już nie mogę się doczekać:) Kurcze ,jak ten czas szybko leci,już zdążyłaś obrócić morze,uszyć takie piękności i chorobę zwalczyć,wszystko migusiem:)
    Ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Patrząc na te Twoje piękne prace, widać jak bardzo kochasz te klimaty morskie:))
    Życzę udanego kiermaszu.
    No i dużo zdrowia życzę, pozdrawiając serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam, pięknie to sobie wymyśliłaś:)) aż chcę poczuć morską bryzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam wszelkie motywy morskie:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam serdecznie! Jestem zachwycona Twoimi pracami!A te letnie-morskie drobiazgi-sliczne! Bede do Ciebie zagladac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo, bardzo klimatycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam Elu, cudne morskie cuda- proporczyki bardzo mi się podobają, Ale fajowo, ze bedziesz na tym kiermaszu, tez bym podjechala, ale to za daleko;( udanego kiermaszowania i usciskuje, Żania

    OdpowiedzUsuń
  45. Przywędrowałam do Ciebie przypadkiem podczas wędrówki po blogach i... wpadłam :) Właśnie skończyłam czytać archiwum i jestem zachwycona. Zostaję na dłużej! :)
    U mnie mimo, że wakacyjnie, to niestety czasu jak na lekarstwo :( Cały czas coś nowego się rodzi i muszę gdzieś pędzić, a robótki leżą odłogiem... Ale muszę zacząć walczyć o okruszki wolnego czasu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. oj Elunie ale trafilas z tymi klimatami marine :) suuuper. a girlanda dla zapalenca morskiego rewelka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam powodzenia na kiermaszu :)

      Usuń
  47. Elu, zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wakacyjnym optymizmem powiało... ja niestety chyba znowu nie pojadę nigdzie dalej... ale mam nadzieje że w przyszłości będzie mi dane zwiedzić chociażby nasz kraj :)

    Piękne te twoje twory... jak zawsze...

    I gratuluję kiermaszu... chciałabym się tam znaleźć choćby po to aby pooglądać te wszystkie zgromadzone cuda :) ale też mam tam kawałek drogi
    Elu, a z którego regionu polski pochodzisz? Jeśli możesz zdradzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kawał drogi ale myślę, że warto :)

      Usuń
  49. piekne morskie prace :) szkoda ze juz mnie nie ma w Krakowie bo chetnie bym sie przeszla na ten kiermasz

    OdpowiedzUsuń
  50. ajjjj tęskno mi za morze:( nie bylam już z 15 lat !
    jak zwykle wszystko cudne :)
    Pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...