piątek, 15 czerwca 2012

Kaczki,siatki,ksiądz,zabawa w pytania i takie tam :))

Witajcie:)

Mam nadzieje ,że tych kaczek Wam jeszcze nie pokazywałam .Zaczynam się juz gubić w zdjęciach .Sprawdziłam kilka postów wstecz i kaczek nie było ,ale nigdy nic nie wiadomo ;))
Oto one -kaczki dziwaczki ;))



Siateczki na zakupy w zestawie :)Duża dla mamy ,mała dla córki ;)








I ksiądz z gitarką ,który powstał na zamówienie  Ani



Dziewczyny ! Wreszcie sie doczekałam nowego aparatu :))
Teraz cykam fotki każdemu kwiatkowi -istne szaleństwo :))








zostałam zaproszona przez Mysię do zabawy w 11 Question Tag
Zasady skopiowałam z bloga Mysi ;)


Zasady zabawy:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


Pytania zadane przez Mysię :



1. Horror czy komedia? -----------------Zależy od nastroju ,ale chyba jednak horror ;)
2. Tygrysek czy Kłapouszek?----------Kłapouszek
3. Matematyka czy polski?-------------Polski zdecydowanie !
4. Rajstopy czy skarpetki?--------------skarpetki
5. Spódnica czy spodnie?------------ostatnio spodnie 
6. Kawa czy herbata?------------- kawa !!
7. Schody czy winda?----------------winda :))
8. Włosy upięte czy rozpuszczone?-------------------i tak i tak :)
9. Boże Narodzenie czy Wielkanoc?  ----------i jedne i drugie święta maja swój urok ,ale chyba BN :)
10. Czas czy pieniądz?  --------Ciężki wybór . Jak mam czas to znaczy ,że nie mam pieniędzy ,a jak mam pieniądze,to nie mam czasu  ;)) Chyba jednak wolę jak mam czas ( leniuch jeden )
11. Światło świec czy ciepło kominka?  ------------ Ciepło kominka ( którego nie mam ):))


Moje pytania to :

1.truskawki czy maliny ?
2.Samochód czy rower ?
3.Kot czy pies ?
4.Książka czy film?
5.Róże czy tulipany ?
6.Noc czy dzień ?
7.Gry planszowe ,czy komputerowe ?
8.Lato czy zima ?
9.Pióro czy długopis ?
10.E-mail czy tradycyjny list ?
11.Muzyka klasyczna czy nowoczesna ?

Muszę sie przyznać ,że ja wymysliłam tylko 3 pierwsze pytania , resztę mój syn . Miałam nagłe zaćmienie umysłu spowodowane chyba nadmiernym spozyciem truskawek :))

Do zabawy zapraszam 11 osób,które jako pierwsze zamieściły komentarz pod poprzednim postem ( taka jestem cwana ;))

A są to :














Oczywiście pamiętajcie ,że to zabawa ,a nie przymus ,więc jak ktoś nie ma ochoty to nie musi na nic odpowiadać ;)



63 komentarze:

  1. Elu te kaczory sa bombowe...piekne wręcz;))
    Torby co tu duzo mówić, idealny pomysł że są dwie prawie identyczne dla małej i dużej pani;))) ten zestaw z kokardą w grochy bossski...dziękuję za zaproszenie do zabawy;)
    A aparatem zrobisz furorę nie raz;)śliczne zdjęcia;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Same nowości dzisiaj u Ciebie Elu :) Kaczuchy są śliczne,zestawy torebkowe co jeden to piękniejszy :) A ksiądz,no cóż ,jak zobaczyłam w tytule to sobie pomyślałam ,że chyba nie uszyłaś księdza,a tu proszę ksiądz jak malowany :) Rewelacja :) Aparatu zazdraszczam,piękne zdjęcia robi:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiądz z gitarą jest zajefajny! ;) kaczuchy oczywiście też;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buahaha! Ksiądz jest normalnie REWELACYJNY! Niesamowicie mi się podoba :) Pomysł na siateczki jest fajny, a kaczuchy urocze. No i zazdraszczam aparata łokrutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne :)
    kaczuchy sam urok, siateczki niezwykle eleganckie, a ksiądz z gitarą? no bajka po prostu bajka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą "płaską" formę lalek: ! I do tego ksiądz... :) Reszta Twoich wyrobów też oczywiście jest rewelacyjna :) . Chyba nie ma rzeczy, która mi się średnio podoba i pod każdym postem mogłabym ochać i achać. Sama uwielbiam robić zdjęcia, więc wcale Ci się nie dziwię, że obstrykujesz wszystkie możliwe obiekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaczki dziwaczki są cudowne!!! Torby zakupowe świetne!! Skad ty bierzesz tyle pomysłów;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kaczuchy ^^ bardzo wdzięczny pomysł na siateczki (a ich wykonanie oczywiście wspaniałe)... a ksiądz... no cóż, jak za księżmi nie przepadam, to tego polubiłam od razu :)
    aparatu i ja zazdroszczę ^^

    pozdrawiam serdeczie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kaczuch nie widziałam bo bym je na pewno zapamiętała. Urocze są i mają cudowne dzioby:) Torby w wersji dla mamy i córy - świetny pomysł a i wykonanie nie mniej świetne;) Te kocie mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Naprawdę nie moge się nadziwić Twojego talentu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. kaczuchy są przesympatyczne :)
    podobają mi się także torby, są świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. No to z ochotą powtórzę i ja, że kaczki są rewelacyjne:)Torby bliźniaki piękne.A księżulek bombowy!!!!!!!
    Czyli po prostu same piękności.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu-gdybym mogła to przygarniałabym każde Twoje szyjątko:)ŚLiczności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczność. Sama nie wiem, co ładniejsze :) Torby przecudne! Nowego aparatu zazdroszczę. Mój leży nadal w serwisie. Szanse na jego uratowania nadal pod znakiem zapytania :(

    OdpowiedzUsuń
  15. fiu fiu fiu z torbami super pomysł, gdyby tylko moja córa chciała na zakupy chodzić to kupiłabym taki komplecik:) ksiądz bombowy;)) tzn gitarowy:)) no i te zdjęcia, co to za cudo tak potrafi?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torby...super! Sama nie mam odwagi uszyć (takie początki...) Ale Twoje podziwiam. Te ze wstążeczkami w kropeczki, ech..a aparatu zazdroszczę, bardzo zazdroszczę i jak u mnie pojawią się kwiaty w makro to będzie dobry omen, u Ciebie już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł na torby dla mamy i córki rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu robisz takie piękne rzeczy!! Kaczuchy są super, torebki piękne natomiast xiądz totalnie odjechany :D
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kaczuchy wymiatają... cudne są... co z reszta nie dziwi, bo ty takie rzeczy szyjesz że głowa mała...a jeśli się gubisz w zdjęciach, to podpowiem ci jak ja radze sobie w tym temacie... utworzyłam na komputerze folder o nazwie poczekania... wrzucam tam zdjęcie tych rzeczy które jeszcze nie pokazywałam, gdy publikuje je na blogu przenoszę do odpowiedniego folderu tematycznego... i jest porządek :)

    Po za tym fajny pomysł z tymi torbami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł !! Chyba zacznę tak robić ,teraz mam -naście folderów np.owce,anioły,lalki,koty itp ..i tam już mnóstwo zdjęc i wszystko mi się myli :))

      Usuń
  20. Piękne kaczuchy:)a torbami mnie oczarowałaś, bardzo fajny pomysł i piękne wykonanie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu, cuda, cuda u Ciebie.Torby na zakupy rewelacja,te biało kakaowe cudne i tegoż samego koloru kaczucha mnie zachwyciła, że już nie wspomnę o księdzu z gitarą:) Wszystko piękne :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Kaczuchy są de best. Ja też chcę taką dla córy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem fanką brązowej kaczki , są boskie no a księżulek poprostu wymiata. Cuda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu witaj.
    Kaczychy rewelacja. A ksiądz?? :)) Jeszcze nie widziałam maskotki księdza :) Więc jest oryginalna, nad wyraz :))
    Torbiszony dla mamy i dziecka świetny pomysł.

    Tak ładnie szyjesz i starannie.

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  25. Eluś kaczki są zaje fajne :DDDDD
    Torby SUPER!
    Wszystko co szyjesz jest tak staranne, piękne materiały, dodatki świetne!
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Elu znowu mnie oczarowałaś...kaczki są bosskie!Podobnie jak pozostałe rzeczy,może się będę powtarzać,ale masz złote rączki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kaczuszki,Torba dla mamy i córki to też fajny pomysł. Ale mnie najbardziej podoba się zdjęcie ZACHMURZONEGO NIEBA. Uwielbiam fotografować chmurki. Pozdrawiam serdecznie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiedziałabym dosłownie, ale nie przeklinam - z reguły ;)
    Zajebi....No śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super Kaczuszki:-)))) Torebusie słodkie, jednym słowem wszystko jest wspaniałe:-))))

    OdpowiedzUsuń
  30. To wszystko jest tak piekne,że aż brakuje słów,za każdym wykładasz asa z rękawa,nie sposób tego komplementować bo jak??
    Piękności,kaczki mnie rozbawiły,przesłodkie zwierzaki,a ksiądz:)czadowy:))
    buziaki)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne kaczuszki :) no a ksiądz wymiata

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie będę oryginalna kiedy powiem, że mi też się podobają Twoje prace, z resztą jak zwykle - no to powiem: bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie torebki są śliczne, a kaczuchy jak zwykle rewelacja. Ja zakochałam się w tej drugiej. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  34. super, ile wytworów:)
    ja właśnie biorę się za torebusie, bo komuś obiecałam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj, worek z cudownościami się otworzył... przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczarowana jestem tymi kaczusiami ...Torby po prostu rewelacja , świetny pomysł.A ten aparat to jakiś czarodziej bo takie profesjonalne zdjęcia robi...Pozdrawiam cieplutko Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kaczuchy świetne!
    Torby świetne!
    Ksiądz świetny!
    Zresztą TU WSZYSTKO jest zawsze świetne:)
    A ja siedzę już od dwóch tygodni nad proboszczem i wikarym, bo synek jest ministrantem i sobie wymyślił, że chce takie prezenty im dać z okazji zakończenia roku szkolnego, ech...:)

    OdpowiedzUsuń
  38. torby sa przecudne ... i ta kaczusia i ksiezulek superowy .. dzikuje za zaproszenia pozdrawiam cieplutenko

    OdpowiedzUsuń
  39. I co TU powiedzieć, skoro nie ma nic co by mi się nie podobało.
    Moc serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ cudne te kaczuchy i ksiądz powalający no a pomysł na siatki dla mamy i córki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  41. Urocze kaczuszki a ksiądz znakomity, gratuluje nowego aparatu mnie tez się marzy moze kiedyś marzenie się spełni, tymczasem podziwiam Twoje szyjątka

    OdpowiedzUsuń
  42. One są cudne!!

    A komplety torebkowo-siatkowe super!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kaczuszki śliczniuszki... widać że to Twoje dzieła, są niepowtarzalne, mają swój charakterek....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. kaczuszki sa rewelacyjne ;-)) siatki tez świetne ;-)) piekności jak zwykle ;-))

    OdpowiedzUsuń
  45. Kaczuszki rewelka - siateczki superowe ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Kaczki świetne!!!
    NO, ale ksiądz RULEZZZZ!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie cudne te Twoje kaczuchy! Nie mogę się napatrzeć! Torby zakupowe super, najbardziej super z kwiatkowymi balonikami! Sama słodycz. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie słodziutkie te kaczuszki a siateczki bardzo pomysłowo uszyte:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne te kaczuszki :) ja ich na pewno nie widziałam. Ksiądz z gitarą kapitalny. Siateczki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zawsze mi brakowało rzeczy pomyślanych dla Małej i dużej dziewczynki w komplecie :) Śliczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  51. ***Życzę Ci dnia miłego, Kwiatów słońcem pachnących, Przyjaciół kochających, Radości i śmiechu bez końca. Dni pełnych pogody i słońca,..życzę super Weekendu*** Z SERCA POZDRAWIAM I BUZIACZKA ZOSTAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  52. Eluś, kaczki obłędne, a z takimi siateczkami to tylko chodzić na zakupy. Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeju, kaczki obłędne, takich jeszcze nie próbowałam szyć :-) Boskie! Jak masz ochotę, zapraszam do mnie na Candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniałe są te kaczuchy! Ksiądz rewelacja :)
    Niesamowite masz pomysły.
    Siateczki na zakupy fantastyczne :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kaczki dziwaczki superaśne:)))Siatki sliczne :)Wszystko piękne, pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Próbuję nadrobić zaległości w oglądaniu i komentowaniu :)
    Jak tu się ślicznie u Ciebie zrobiło!!! Jak zwykle cudeńka uszyłaś! Wszystko jest fantastyczna! Ale serce mi skradły torby z czarnymi kotami!!! Boskie! Aż nie mogę sobie wyobrazić żeby do takich cudeniek zakupy wkładać.Żal by mi było po prostu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaki świetny pomysł, te dwie torebusie :)) cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Właśnie staram się przeczytać wszystkie twoje posty:D Jak to możliwe, że dopiero teraz tu trafiłam?! Zazdroszczę talentu i dodaje do obserwowanych:d Czekam na następne posty:D

    http://wkinieinafotelu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie cudne kaczki, wszystko cudne, ale ta kaczka w tych drobnych kwiatach w tej tonacji brązowej jest niesamowita :)), jesteś zdolniacha, wiele jest cudo Aniołków z materiału i takich innych wytworków, ale te kaczuchy są ekstra :).

    OdpowiedzUsuń
  60. Ela kaczki sliczne ale ten pomysl z torbami dla mamy i corki - wow. ja czuje,ze bede stracona na takie zestawy mama-corka. podziwiam pomysl kobitko !!!

    oj czuje,ze naciagne Cie kiedys na jakas wymianke :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześliczne torby na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...