poniedziałek, 21 maja 2012

laleczki i owieczki ;)

Dzisiaj tak szybciutko :)
Mało pisaniny ,ale zdjęć sporo .To i tak zaledwie mała częśc tego ,co mam Wam do pokazania ,ale nie chcę Was zanudzać :)
Chciałam Was zaprosić do mojego sklepiku "ELMA-ART"  Można tam posługiwać się loginem z allegro :)
Wszystkie te laleczki są też dostępne w moim artillo
Zapraszam serdecznie ;)
Poniżej  najnowsze lale i owieczki










Na tym zdjęciu lala siedzi na foteliku .udało mi się kupić takie 3 sztuki w różnych rozmiarach za grosze .Fajne są do prezentacji lal ;)

I to własciwie tyle :)

Ps. wygrałam candy u Osowiałej Sowy . Jestem szczęściarą :)) Dziękuję bardzo :)

A jakbyście chciały zrobić sobie taki podpis jak poniżej to mozna TUTAJ .
Będzie w każdym nowym poście się pojawiał automatycznie ( przynajmniej taką ma  nadzieję ;))



58 komentarzy:

  1. gratuluje wygranej Elu i pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje owieczki, słabnę z zachwytu pod ich urokiem! Gratuluję Ci wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu piekne laleczki i owieczki cudowne...dopracowane w kazdym szczególe!!! z zachwytu wyjsc nie mogę za każdym razem!!! miłego wieczoru, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lale są piękne, owieczki.. ymm śliczności ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Eluniu. Jakie Ty piękne cuda tworzysz, aż miło popatrzeć. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołeczki i owieczki są cudowne :) Piękne mają sukienki :)
    Gratuluję wygranej :)
    Bardzo fajny podpis :)
    Nie wiedziałam Elu,że masz firmę-gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne:)))owieczki przesympatyczne:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lale :-)) Podpis też jest czaderski. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz zdolne rączki:)
    Urocze i lale i owieczki.
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne lale i owieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, podziwiam Twoje zdolności:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu owieczki są czadowe :) a laleczki słodziutkie!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne i cudne, ale ta najbardziej kolorowa owieczka najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie.
    Lale są bajeczne takie do przytulania a owieczki mnie położyły.
    Świetnie to wymyśliłaś, bardzo bardzo mi się podobają.
    Podpis naprawdę supcio.
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za ciepłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyczarowałaś wspaniałe przytulanki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie Twoje prace są tak przepiękne,dopracowane w każdym szczególe, że mogłabym podziwiać bez końca.Gratuluję wygranej.
    Podpis bardzo fajniutki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Eluniu, laleczki są boskie, a i owieczki wymiatają. Aż się chce na nie patrzeć całymi godzinami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Elcia,one są tak piękne,że brak mi słów są cudowne.Widzę,że wena nie odpuszcza,:)piekne materiały,doskonałe wykończenie,bajeczka:)jak Ty to robisz?ciekawa jestem te tej nie obfoconej części:)
    Buziale dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy tworzysz Elu, perfekcyjnie dopracowane w każdym szczególe. Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anielinki przepiękne, zwłaszcza ta ostatnia. A te owieczki.. no są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale sa fajne,naprawde udane,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  22. Lale są cudne !!!
    A owieczki takie przytulaśne !!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje wygranej ;) Lale śliczne a owieczki po prostu jak z bajki !!! Urocze!!! Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ela, piękne laleczki!
    Wlaśnie podsunełaś mi pomysł na prezent dla mojej chrześniaczki, taką lalą bęzie zachycona.Mam jeszcze trochę czasu ale powiedz mi ile czasu trzeba czekać na uszycie takiej lalki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Owieczki śmieszniutkie, laleczki ładniutkie :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne lalki, a owieczki urocze aż chciałoby się przytulić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje wygranej, a laleczki i owieczki cudne zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne te owieczki i lalki też cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Elu,Ty super pracowita pszczółko! Wszystko cudne! Najbardziej podoba się lala w beżach. Super!
    Dzięki za namiar na stworzenie podpisu.Jak tylko znajdę trochę wolnego czasu to spróbuję sobie też coś stworzyć :) W razie gdybym nie wiedziała co i jak będę się do Ciebie uśmiechać o pomoc :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie uszytki są takie śliczne i dokładne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, kolorowe i sympatyczne grono! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam:) jak pięknie u Ciebie znów - przecudnie te Twoje laleczki i owieczki:):) aż mi się lepiej poczułam:):) (bo troszkę chora jestem)
    Gratuluję wygranej:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale wysyp! A co jedna przytulanka, to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, piękne..wprost brak słów!
    Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem ..lecę oglądać resztę dzieł, bo mam trochę zaległości ;)

    Ps.Dziękuję za odwiedziny i komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe:) Serdecznie pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  36. No i jakby ktoś mnie poprosił: wybierz jedną... to za żadne skarby świata nie umiałabym zdecydować. Świetne są. jedna lepsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ piękne wytworki:)Wszystkie chwytają za serce.
    Gratuluję wygranej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne! Widać po liczbie komentarzy, że nie tylko ja tak myślę i wcale się nie dziwę. Każda z osobna jest po prostu mistrzostwem :D Zakochałam się w spódniczce drugiej blondynki i całej stylizacji ciemnowłosej... Ach... :D:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Elu, przepiękne te lale i owieczki:-))))) Pozdrawiam cieplutko:-))))

    OdpowiedzUsuń
  40. ..Jak miło Cię znowu powitać
    ..pocieszyć,pozdrowić,
    ..poklikać
    ..o zdrówko dzisiejsze popytać
    ..przyjaźni pozwolić rozkwitać

    ..Humorku Ci życzyć dobrego
    ..przeżycia dnia wspaniałego
    ..miłości doznawać od wszystkich
    ..radością dzielić się z bliskim

    OdpowiedzUsuń
  41. ELU TY ZDOLNA BESTYJECZKO:))I TE OWIECZKI:)))0CUDNOŚCI...A PODPISIK FAJNIUTKI:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Zachwycam się i delektuję pięknościami u Ciebie!!!Dziękuję i zapraszam po wyróżnienie!!! Miluniego dnia życzę.papa

    OdpowiedzUsuń
  43. ależ śliczne laleczki uszyłaś ... cud miód :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  44. lale i owieczki sa przesliczne Elu

    OdpowiedzUsuń
  45. ta z uszami - super, a te w rajtuzkach nareszcie nie chudzinki- anorektyczki tylko porządne konkretne kobitki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Podziwiam Ciebie za te szyjatka, probowalam uszyc małą duperelke ala Tilda i o mało sie nie poplakałam przy maszynie, nie wyrabialam na zakretach :)podejrzewam,ze kazda młoda krawcdowa tak ma:)poza tym jeszcze dochodzi wywracanie, wypychanie :)piekne te 'łowiecki':)

    OdpowiedzUsuń
  47. Lalki piękne, a owieczki rozłożyły mnie na łopatki:) są słodkie:) ta w sukience w kwiatuszki zawładnęła moim sercem

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie można się napatrzeć na Twoje prace. Wszystkie bez wyjątku są śliczne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj Elu:) Trochę mnie tu nie było, ale już nadrabiam:) laluchy śliczne, wszystkie:)i perfekcyjnie wykonane:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  50. O rajcu... jakie cuda u Ciebie. Podziwiam.
    Wszystkie Twoje prace zachwycają, cudne są.
    A owieczki przesłodkie.
    Lecę dalej podziwiać Twoje prace i się zachwycam.
    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjne te laleczki może kiedyś też sama taką zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne rzeczy tworzysz!Ostatnio ja również zrobiłam Tildopodobną lalę dla córki-to moje pierwsze spotkanie z szyciem (pomijając niekiedy nieudolne cerowanie;)) i w zasadzie jestem zadowolona,w dodatku,ze szyłam ręcznie.ALE-co ja mam począć jak materiał mi się pruje(tam,gdzie szła igła/nitka)??Czy mam jakoś zabezpieczyć brzegi?Bardzo proszę o pomoc dla laika:>
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi cos doradzić jak nie widzę ,ale może materiał ma zbyt rzadki splot i sie rozchodzi ,a może powinnaś gęściej szyć .(Nie wiem czy masz blog ,bo w twoim profilu nie widac ,ale mam nadzieje ,że tu zajrzysz i przeczytasz moja odpowiedz :))
      W każdym razie ja nie zabezpieczam niczym brzegów .
      a tak w ogóle to gratuluję pierwszej tildy i to w dodatku ręcznie szytej :))

      Usuń
  53. te owieczki... po prostu zachorowałam na taką .... fantastyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. ...anioły w Twoim wydaniu są zawsze wyjątkowe...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...