czwartek, 10 maja 2012

Jak zrobić własna etykietkę /metkę ,wymianki i wyróznienia ,czyli nieco przydługi post tak jak i tytuł zresztą ;))

Noo ,dzisiaj to naprawdę będzie dużo ;)
Na początek krótki tutorial pt."Jak zrobić własne etykietki "

1. drukujemy sobie na sztywnych kartkach (bloku technicznym na przykład ) to co chcemy ,zeby się znalazło na naszej etykietce .Oczywiscie zarówno kartka jak i tusz mogą być kolorowe ,ja miałam tylko tusz czarny.


2.Mozemy powycinać na etykietce wzorki ,wtedy będzie fajnie widać wzorek na materiale.


3.Przyszywamy do tkaniny.


4.obcinamy zostawiając materiałowy brzeg.


5.brzegi można postrzępić


6.Doczepiamy niteczkę




Tak wyglądają doczepione do lal ,myślę ,że fajnie :)



Dziewczyny ,juz mozecie nie szukać dla mnie bajeczek :) Aneta z bloga Uspione marzenia przysłała mi aż 11 !! Ale fajne :) kino będzie w weekend ,ze ho ho :))


Jakby tego było mało ,to dostałam jeszcze piękny obrazek

  i cudowny woreczek


 Dziękuję ci Anetko z całego serca ,dzięki Tobie spędzimy fantastycznie czas podczas oglądania bajeczek :))
obrazek juz wisi i cieszy oczy :)

Następna wymianka była z Sylwią z bloga Misiabe
dostałam cudne serduszko


przepiękna i po mistrzowsku wykonaną zakładeczkę ,swiecę i czekoladę ;))


oraz miseczkę szydełkową -CUDO !


Dziękuję Sylwio jak najserdeczniej za wspaniałe prezenty .Są fantastyczne !! :)

jeśli chcecie zobaczyc ,co ja przygotowałam dla dziewczyn ,to zajrzyjcie na ich blogi :))

I jeszcze sie pochwalę papierowym miasteczkiem :)wygrałam w Bawidłach . fajne prawda ?




a na koniec chciałam serdecznie podziękować za wyróżnienia jakie ostatnio otzrymałam od dziewcząt z blogów :

http://projektowniaogrodowa.blogspot.com/

http://niebieskomi.blogspot.com/

http://katarina79-zabawazszyciem.blogspot.com/

http://galeriaam.blogspot.com/

http://ania121971-niesforneszmatki.blogspot.com/

tak naprawdę samo to ,ze o mnie pomyślałyscie jest już ogromnym wyróznieniem i za to Wam z całego serca dziękuję :)

I tym optymistycznym akcentem kończę :)mam nadzieje ,że o niczym i nikim nie zapomniałam, bo przyznam sie Wam ,że zaczynam sie gubić :) Brawo dla tego ,kto doczytał do końca :))

Pa !


57 komentarzy:

  1. O ja pierwsza!ale fajnie:)dotrwałam do końca,zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje posty,zakładki śliczne,szczególnie ta pani siedząca przy maszynie,idealna wręcz.Widzę,że wymiankowych zabaw ciąg dalszy:)super,miło dawać i dostawać.
    Elcia wejdź na pocztę
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł na etykiety:)) a prezentów wymiankowych zazdraszczam:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. etykietki sa rewelacyjne pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny pomysl na etykiety:) moze kiedys przyda mi sie.. ;) u mnie rowniez jest taki rzutnik z bajeczkami, ale jakos inaczej nazywa sie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja doczytałam, ja:) do samiuskiego końca...etykietki pierwsza klasa:):) bardzo mi się podobają:) gartuluję wyróżnień i wygranych..buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na etykietki i wspaniałe podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluś ja doczytałam!!!!I jak zawsze pełen zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wymianki, super etykietki. jak dla mnie moze byc wiecej takich dlugich postow ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło że przyjełaś wyróżnienie :-) Etykietki są bardzo pomysłowe, muszę coś pokombinować.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. prezenty są zawsze fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne etykiety, na pewno skorzystam z Twojego pomysłu.

    P.S. Zapraszam na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu, pomysł z etykietkami super:)Gratuluję wyróżnień, w pełni zasłużone:)Pięknych prezentów troszkę zazdraszczam:D, zwłaszcza obrazka, jest taki...cudnie romantyczny:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na etykiety i ja również go wykorzystam :)) Miseczka szydełkowa cudna:)) Dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. och metki etykietki powalające!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, wyglądają super! Gratuluję niezłej kolekcji filmów, aż dziw, że jeszcze Aneta tyle tego miała, myślałam, że już raczej są niedostępne takie skarby! I gratuluję udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu,genialny pomysł na te etykietki!Od dawna sobie planuję,że zacznę jakoś "oznaczać" swoje prace,ale nie miałam pomysłu.Może skorzystam z Twojego...Kto wie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ci wyróżnień...iście zasłużone...tutek rewelacja!!! z pewnością się skuszę;)) prezenty wspaniałe;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny [pomysł z tymi metkami!!!! na 100% wykorzystam wielkie dzieki buziaczki Elu!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie pomysł z metkami super - prosty i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł, gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Eluniu ja też doczytałam do końca:) Prezenty piękne, zaraz pozaglądam jakie cudeńka Ty przygotowałaś dla dziewczyn.
    Pomysł na metki świetny, o wiele mniej pracochłonny niż mój więc chętnie skorzystam. Dziękuję!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł a i nawet nie trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przydatny kursik z etykietami, a wymianki fantastyczna sprawa , urocze prezenty dostałaś. Serdecznie gratuluję wyróżnień- zasłużone.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za super kursik:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Doczytałam :) Super pomysł z tymi metkami. Ja robię takie zwykłe z papieru drukuje, wycinam doczepiam sznureczek i tyle. Z tym przyszyciem materiału super pomysł. Fajnie, że masz bajeczki i gratuluje prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Etykietki wyglądają super, tylko trzeba by uważać na jakiekolwiek zamoczenia tekturki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Elu, bardzo dziękuję za kursik:-) Prezenciki są super:-))) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kursik pierwsza klasa, świetnie to wytłumaczyłaś, prezenty sliczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Elu, świetny pomysł na metki, no i oczywiście wykonanie również:) może nawet wykorzystamy ten sposób:) Prezenty jak zawsze boskie! Pozdrawiamy słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. instrukacja jest super, piekne prezenty a takie filmy to pamiatam jak z bratem w lazience wyswietlalismy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jejjjjjjjjjjjuuuuu,już lece robic takie metki ...super
    pozdrowienia z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za brawa, bo doczytałam do końca.
    Dziękuję za kursik. Super metki, chętnie odgapię pomysł.
    Prezenty fajne otrzymałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. doczytalam do konca miło i przyjemnie, super prezenty dostałaś:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Super metki,masz głowę na karku:)Szkoda tylko,że mam popsutą drukarkę...prezenty wyjątkowe,prześliczne:)
    Uwielbiam do Ciebie zaglądać i wciąż Cię podziwiam, potrafisz na prawdę czarować:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Absolutnie nie przydługi.I jaki fajny z pomysłem na te metki.Bardzo dziękuję i chyba sobie coś takiego zrobię.
    Prezenty bardzo piękne.
    Pamiętam również jak swoim dzieciom wyświetlaliśmy takie filmy:))))Ach wspomnień czar:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. ...kursik super...a ile prezentów?... bajeczki, och przypominiały mi się czasy kiedy z bratem zbieraliśmy namiętnie takie bajki, niestety wszystkie ma mój brat i nie wiem czy wogóle o nich pamięta...muszę z nim o tym pogadać...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za fajny kursik =}
    Uwielbiam czytać Twoje posty, więc z przyjemnością oglądam je do końca =D
    Gratuluję wyróżnień i cudnych podarków =}
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  38. ELU:))))ŚWIETNY POMYSŁ NA METKI:)))...QRCZE PRZYPOMNIAŁY MI SIE TE FILMY Z RZUTNIKA:)))..UWIELBIAŁAM JE:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawitał piękny dzionek na niebie.
    Ach! Jakże ja lubię Ciebie!
    Niosę z mej duszy życzliwej,
    wianek życzeń dla Ciebie!
    Niech Ci jasne słońce świeci.
    Żyj szczęśliwie wśród radości.
    Niech Ci czas, jak strzała leci,
    pełen uciechy i pomyślności…
    Słonecznie i srebrzyście ,pozdrawiam i życzę,
    cudownej niedzieli…

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomysł na metki na 100% wykorzystam.
    Cukierkowo dziś u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pomysł na metki. dzięki ,że podzieliłaś się nim z nami. Metki już wykonane. tu można je zobaczyć http://monika-em.blogspot.com/2012/05/pierwszy-krolik-raczej-krolisia.html Pozdrawiam i wielkie dzięki;-)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Etykietki rewelacja!

    bardzo ładne prezenty :)

    Elu, pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewela!!! Nie wpadłabym na to ;))) Buziole ;* Zapraszam na moje pierwsze candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny pomysł na metki :).

    Obrazek faktycznie dostałaś cudny. Nawet ci troszkę zazdroszczę :).

    Pozostałe prezenty też super :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Super Elu,ładny tutek, śliczne prezenciki, pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  46. ja tylko raz jak bylam mala mialam okazję brać udział w projekcji takich bajek:)gratuluje prezentów:)i świetny pomysł na metki, podejrzewam,ze wydrukowane na materiale, mozna byłoby na stale przyszyć do torebki czy jakiejśc zabawki:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ooooooooooo, no pewnie, że fajne te metki!! W razie czego będę już wiedziała jak zrobić, dziękuję za kursik :))))

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzień dobry „dziś”!
    Powiedz, co tym razem przyniesiesz znów mi?
    Jakie asy masz w rękawie?
    Jaką twarz mi dziś pokażesz?
    Odpowiedz” Dniu” - co szkodzi Ci …
    Witam i pozdrawiam milutko,
    życząc samych cudownych przeżyć…

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana gratulacje OGROMNE!!!!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietne metki, zapraszam do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Elu, gratuluję wyróżnień i ślicznych prezentów. A etykietki, jak wszystko co robisz są dopracowane w każdym calu, eleganckie i śliczne. Pozdrawiam Cie cieplutko i dziękuję za odwiedziny w Zaciszu. Buziaki. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Metki śliczne ! Jednocześnie śpieszę donieśc, że wygrałaś w naszym candy cukieraski, więc prędziutko napisz nam swój adres :-) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny sposób na te Twoje etykietki, baaardzo mi się podoba na pewno go wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny kursik na śliczne i estetyczne etykietki, napewno wykorzystam. Dziekuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...