środa, 25 kwietnia 2012

wygrałam i się chwalę :))

Witajcie :)

Jak Wam się podoba nowy interfejs bloga ?
Ja nijak nie mogę się przyzwyczaić , patrzę się jak sroka w gnat i nie wiem ,gdzie co jest ,w efekcie wszystko zajmuje mi 2x więcej czasu niż dotychczas :(
Ale co tam nowy interfejs ,mam tu ciekawsze rzeczy do opisania i pokazania :))
Jakis czas temu wygrałąm candy u JUSTYNY .Zaskoczenie było tym większe,że w ogóle nie miałam pojęcia ,że biorę udział :)Takie to było candy niespodziankowe :)
a teraz zobaczcie czym zostałam obdarowana :
Piękne materiałki ,które się przydadzą ,oj przydadzą :) Czekoladka i karteczka :)


Skrzyneczka z cudnym haftem:


Tutaj haft z bliska ;



 Po dokładnym obejrzeniu haftu nadeszła pora na otwarcie skrzyneczki ,a tam ..:



Cuda i cudeńka !



I jeszcze gazetka z mnóstwem pomysłów i inspiracji :


muszę Wam niektóre pokazac -nie mogłam się oprzeć :)




Prawda,że sliczności ?

Dziękuję Ci Justynko  serdecznie !! wszystko mi się bardzo podoba !!To była dla mnie fantastyczna niespodzianka :))

Pozdrawiam Was wiosennie :D
Pa !

57 komentarzy:

  1. no na zdjęciu to pudełko wygląda całkiem, całkiem :D mi tam ciągle czegoś brakowało:D cieszę się, że wykorzystasz te rzeczy, a z gazetki myślałam, że te szyciowe Ci się przydadzą, a tu szydełkowe? ja nie umiem nic, a nic na szydełku, a ta kaczuszka i mnie urzekła, pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że szyciowe się przydadzą :) Szydełkowe mi się bardzo spodobały ,bo do szydełka mam prawie dwie lewe ręce ,więc tym bardziej mnie takie rzeczy zachwycają :))

      Usuń
    2. Aha , i nic temu pudełku nie brakuje !! :)

      Usuń
  2. Nooo, jaka zmiana! Twój blog zyskał klimat, a przy tym jest bardzo przejrzyście i czytelnie. Zazdroszczę wygranego candy, faktycznie cudeńka do Ciebie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę porwać zdjęcie pudełka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty rewelacyjne, skrzyneczka cudowna;)) interfejs zauważalny odrazu...bardzo fajny!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty gratuluje. Jak wrócić do starego interfejsu na blogu pisałam u siebie na blogu w tym poście
    http://www.evejank.blogspot.com/2012/04/jak-wrocic-do-starego-interfejsu.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nawet na początku przełączałam na stary ,ale w koncu doszłam do wniosku ,ze lepiej się oswoić z nowym ,bo pewnie juz niedługo nie będzie takiej możliwości :)

      Usuń
  6. Gratuluję takich wspaniałości! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności dostałaś. Jest się czym chwalić.A skrzyneczki i jej wyposażenia zazdraszczam. Pozdrawiam buziaczki Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko pięknie wygląda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, piękne to wszystko, co do interfejsu, to ja też mam mieszane uczucia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzyneczka i jej zawartość cudowne :) To teraz Elu z takim wyposażeniem i inspiracjami z gazetki możesz poszaleć i z maszyną i szydełkiem :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ zazdroszczę cudnej skrzyneczki i oczywiście jej zawartości:-) śliczne są te kwiatuszki a kaczuszka jest the best;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to faktycznie jest się czym pochwalić, do nowego interfejsu też nie mogę się przyzwyczaić

    OdpowiedzUsuń
  13. Eluś cudności :D nie dziwią mnie bo Ty jesteś wspaniała i dostałaś wspaniały prezent :)
    Interfejs mi nie przeszkadza, ale ja informatyk szybko się przestawiam i odnajduje ;)
    buziak kochanie, czekam co powstanie z tych inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty wygrałaś :))
    Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę,że szczęście Ci dopisuje:)Gratuluję serdecznie.
    A ja wciąż jeszcze mam stary interfejs,jakoś mi się udaje;)Pewnie już nie długo...:((((Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cuda , piekny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne prezenty, gratuluję i pozdrawiam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudeńka!!Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow zazdroszcze tych cudeńek :o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem od jakiegoś czasu na nowym i myślę, że wszystko to tylko kwestia przyzwyczajenia :)
    A skrzyneczka - o rajuuu, ale Ci jej zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ prezenty Elu....cudne-należą Ci się bo Ty jesteś mega zdolna kobietka i na pewno wykorzystasz i pomysły i przydasie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu wspaniałe prezenty:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe prezenty. Gratuluję!:)
    Ta skrzyneczka jednak przebija wszysko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. prezenty super :D pudełeczko jest magiczne :D i czekam aż zrobisz tą uroczą kaczuche :D jest mega!
    a jesli chodzi o interface to po zalogowaniu jak wejdzie w pulpit nawigacyjny jest takie małe koło zembate, jak klikniesz to rozwija sie mini menu i jest możliwość włączenia starego interface'u ;)
    póki można z niego korzystać to korzystam bo w nowym wcale nie moge sie odnaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Och,wspaniała niespodzianka! Tylko pozazdrościć :)
    Nowy interfejs bloga mnie też nie przekonuje i ciężko mi się w nim odnaleźć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę,ale farciara z Ciebie!pudełko z haftem jest nieziemskie,strasznie mi się podoba!będziesz miała na swoje skarby teraz;)cała reszta też cudowna;)
    Pozdrawiam słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. no gratulacja na wygrana,jeszcze lepiej jak lotto,same pieknosci,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  28. tylko gratulować takiej wygranej, rzeczywiście same cudeńka
    pudełeczko absolutnie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Elu, jestem zdania, że dostajemy to, na co sobie zasłużyliśmy:)) gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Super prezenciki:-)))) A ten nowy interfejs też mnie drażni:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu, gratuluję:) Piękne skarby Ci się dostały:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję:) niesmowite czary w tym pudełeczku-skarbczyku sie kryją. Maetriałki tez mi sie podobają, oj podobają..a powiem Ci, że słonie z ostatniego postu powaliły mnie na kolana..są bossskie!

    OdpowiedzUsuń
  33. U lala, ale cudowności dostałaś, pudełeczko z zawartością po prostu nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna nagroda - gratuluję Elu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  35. interfejs mnie totalnie zaskoczyl a chyba wiele osób mialo go wlaćzonego już dawno, przywyczajam sie powoli,ale odkryłam kilka drobiazgów, ktore mnie pozytywnie zaskoczyly i ktorych mi brakowało wczesniej.powolutku przez to przebrniemy Elu:)gratuluje pudełka ze skarbami:)samo pudelko z haftem śliczne ale zawartosć to dopiero cieszy oczy, no i ta gazetka,fajny prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wygranej! Świetny kuferek z piękną zawartością.. Pozdrawiam i życzę miłego długiego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie cudności wygrałaś! Jest się czym cieszyć, gratuluję :)
    Słonecznego weekendu majowego :)
    Ps. nowy interfejs całkowicie wyprowadza mnie z równowagi...nie mogę się odnaleźć tak jak i Ty, choć może z czasem przywykniemy do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy już Ci pisałam, że jesteś w czepku urodzona... Gratulacje i pozdrawiam już prawie majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję, same piękności!!!Właśnie oglądałam te wspaniałości u haftytiny.Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  40. interfejs to pikuś!!!! u mnie blog oszalał, nie publikuje zaplanowanych postów, stronę główną mam pustą, bo wpisuje się tylko jeden post i to na wszystkich trzech blogach, mam nadzieję że kiedy przestaną grzebać w oprogramowaniu to wszystko wróci do normy. ale co tam przede wszystkim gratulacje piękne prezenty no i zapraszam znów do siebie na dłuuuugie candy

    OdpowiedzUsuń
  41. Super prezencik dostalas:))
    Pozdraiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny prezent otrzymałaś ;-)) Gazetka, faktycznie przepełniona fajnymi pomysłami ;-))

    OdpowiedzUsuń
  43. witaj maj
    czy tylko ten pierwszy
    witaj maju
    o tobie tyle wierszy
    i wszystkie radosne
    kochają majową
    kolorową wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  44. Super,gratuluje:) Zapraszam również do mnie czerwonylakier.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. ELU ,ALEŻ PIĘKNOŚCI DOSTAŁAŚ:))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje : )Zapraszam na konkursik do mnie może znów ud się coś wygrać http://szyfonierka.blogspot.com/2012/04/candy.html
    PS. Jest mała konkurencja więc są duże szanse : )

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam z uśmiechem bajecznie, Pozdrawiam Ciebie serdecznie, Tak mi miło i przyjemnie Kiedy wpadasz do mnie codziennie, Radość w sercu mym malujesz I za to Ci serdecznie Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. ja mam jeszcze stary bo do nowego nie moge sie przyzwyczaic i tak mnie pewnie przelaczą ale poki co sie tym nie martwie. Piekne dostalas prezenty a z tej gazetki same cuda kaczucha slodka i kaktusik tez piekny.

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje :) http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...