czwartek, 19 kwietnia 2012

Prezent ,słoniki , poducha i slimak :)

**********
Najpierw prezent :)
Iwonka  z Niecodziennego zakątka obdarowała mnie pieknymi koronkami i nićmi .
Iwonko masz złote serce ! naprawdę zaskakuje mnie to dobro jakiego mozna doświadczyc w tym naszym blogowym swiecie . Dziękuję ci z całego serca,wiesz jaka to była dla mnie niespodzianka ,pomimo,że wiedziałam ,że je od Ciebie dostanę :) :))


A ja w dalszym ciągu szyję aniołki ,lale i luzaczki,ale żeby was nie zanudzać ciągle tym samym,to dziś pokażę
słoniki :




Niedawno uszyłam też poduchę :)Na zdjęciu jakoś nie widac ,ale jest duża 52 cm. x 25 cm.



i slimaczek z domkiem :)


I to tyle .nie mam nawet siły sie rozpisywać ,strasznie jestem zmęczona i marzę ,żeby juz udac się w objęcia Morfeusza ;))
Pa !

56 komentarzy:

  1. Piękne prace jak na nie patrze to sama buzia mi się uśmiecha:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluś śliczności dostałaś :D
    Szyjątka jak zwykle śliczne :D takie dzieła sztuki :))))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Twoje prace cudne, ale ślimorek mnie rozbroił. Słodziak prawdziwy.
    Serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w słonikach!!! Są fantastyczne! Domek i ślimak równie urocze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudowności!!!cały czas zaskakujesz czymś nowym.Ten koronkowy motek jest niesamowity! a słoniki rewelacja!!to Twój pomysł?genialny!!poduch i ślimaczek również cudowny!
    Ja też ostatnio chodzę jakaś śpiąca bo mamy piękną jesień tej wiosny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i tak kolorowo:)słoniki mnie rozbroiły, a podusia i ślimorek wymalowały na mojej twarzy, uśmiech od ucha do ucha:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu słoniki są wypasione, piękne i urzekające :D
    ślimaczek i domek też w dechę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle mnie to się wszystko podoba...domek boski... a po słonika zgłoszę się na święta...na prezenty:)naszyj zapasik:) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu,słonie urocze,podusia też,ale tak ślicznego ślimaczka jeszcze nie widziałam!Jest rewelacyjny!
    Jesteś naprawdę genialna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna niespodzianka ^^
    a zabawki - prześliczne - jak zwykle zresztą :)
    woją drogą, jeśli słonik z zadartą trąbą przynosi szczęście - to te muszą go przynosić całe mnóstwo ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ale te słonie - superowe są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Domek z tymi firaneczkami jak rzęsy jest extra, a ślimaczek z domkiem - odjazd! Twoje pomysły są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudne te słoniki, ślimaczek słodziaczek i podusia ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodkie są wszystkie, choć ślimaczek jest moim faworytem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogłabym skontaktować się z Tobą poza blogiem?:)

      Usuń
    2. w moim profilu jest @ :)

      Usuń
  15. Cudne słoniki! A ślimaczek to już w ogóle mistrzostwo!!! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze... Te słoniki są przecudowne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne słoniątka, a prezent naprawde bardzo przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. boski domek, chyba się zainspiruję i stworzę podobny dla mojego braciszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poducha domek jest super! Podobnie jak kasicy53 firanki w oknach skojarzyły mi się z rzęsami. Bardzo mi się podobają Twoje pomysły, no i oczywiście wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ela, jak zwykle i tym razem podziwiam Twoje prace , słoniki są słodkie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu, słoniki urocze, poducha fantastyczna a ślimaczek cuuudowny...nic dodać nic ująć...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna koronka! Prace jak zawsze dopracowane w każdym szczególe! Słoniki są urocze, domek - ciekawy kształt, jak na poduszkę, a ślimak taki wesolutki:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko prześliczne, a ślimaczek taki radosny, że aż się uśmiechnęłam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne przedmioty uszyłaś:)
    A koronki cudowne:)
    Pozdrawiam Elu ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesyłam więc dobrą energię, abyś nie dała się zmęczeniu! =D
    A ślimaczek jest przesympatyczny =}

    OdpowiedzUsuń
  26. Uszyłaś same słodziaki ale ślimak jest the best ;-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie słodkie te słoniki i ślimak.

    OdpowiedzUsuń
  28. Elu, same piękności tu pokazujesz:-)))A ten ślimaczek najbardziej mi się podoba:-))) jest słodki:-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Same cudeńka, koronki są śliczne a Twoje szyjątka.. ymm... Słoniki są boskie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Poducha domek jest rewelacyjna. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu,Ty cokolwiek uszyjesz to jest śliczne :) Te słoniki na pewno przyniosą szczęście :) Domek i ślimak rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twoje prace!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Słoniki są obłędne a ślimaczek przymilny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały prezent:)
    Wiesz,jak patrzę na Twoje prace to ....jestem nimi oczarowana, zakochałam się w Twoich słonikach! Szyj i czaruj dalej:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. W prezentach Iwona rzeczywiście jest hojna - gratuluję:)))
    I kolejny raz przekonuję się że czarujesz materię niesamowicie - cudne tworki :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi się ślimaczek. Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne, poducha domkowa cudowna:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Eluś jesteś mistrzynią igiełki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przesliczne sloniki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  40. Eluś!!!! cuuuuuudowne słoniki, po prostu chce się je schrupać, rany jak Ty coś wymyślisz! ślimak też mi się bardzo podoba, a poduchy widziałam kiedyś, na jakiejś stronce tyle że w wersji mini, wiesz takie do kluczy jak breloczki- może swoją zminiaturyzujesz i będzie komplet.
    Mam pytanko czysto technicznie- pisałaś że zwracałaś się do pomocy technicznej bloggera, wtedy jak zniknął Ci blog, czy możesz podesłać mi linka, bo u mnie coś szwankuje, ale kiedy pisałam na forum pomocy to nikt nie odpisał ,no i nie wiem do kogo mam się zwrócić o naprawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Szyję też poduchy w wersji mini :)) na pytanie o pomoc techniczną odpiszę u Ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  42. alez one słodziuchne:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ to wszystko piękne :)
    Pozdrawiam ciepło
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko takie piękne! Ale słonie w szczególności zawładnęły moim sercem :)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. słonie są urocze, takie optymistyczne
    piękne twory

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie twoje prace są cudowne, a słonie i luzaki wyjątkowo podbijają moje serce. Serdeczne pozdrowienia Aneta

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie śliczne słoniki :D Miodzio

    OdpowiedzUsuń
  48. Elu, dla CIEBIE NIE MA rzeczy niemożliwych do uszycia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...