piątek, 13 kwietnia 2012

Bardzo fajny piątek mimo,ze 13 ;)

***
Ten fajny piatek mam za sprawą Kasi z http://roznoscidlaprzyjemnosci.blogspot.com/  :)
akurat dziś przyszła do mnie wymiankowa paczuszka ,a w niej same cuda :
mnóstwo słodyczy ( jako ,że paczka dotarła w okolicach południa ,to słodyczy prawie już nie ma ;))


 Cudowne kwiatki robione na tajemniczej maszynce  ( są naprawdę swietne ,mięciutkie i puszyste )


Super serduszkowa zawieszka :


i genialny obrazek rodzinny :


Pisałam Kasi w mailu,ze mój syn nie mógł uwierzyć ,że Kasia to sama zrobiła :)
wszystko jest niesamowite !! Serio,serio :)
tylko zdjęcia jak zwykle nie oddaja całego uroku ,mam nadzieje ,że kiedyś sie doczekam nowego,dobrego aparatu :)
Kasiu ,dziękuję ci jak nie wiem co ! Jesteś mistrzynią !

*****************************

już wprawdzie po swiętach ,ale'"przed " nie zdążyłam ,dlatego dopiero dziś pokaże wam jakiego sobie kupiłam baranka ( na artillo )
Jest naprawdę piękny :)

pozdrawiam was serdecznie i mam nadzieję ,że wasz piątek trzynastego był równie wspaniały jak mój :))
udanego weekendu wam życzę ,
Pa !

39 komentarzy:

  1. cudowne wszystko zapraszam do oglądania mojego drugiego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szczęśliwy dzień- nie ma co się uprzedzać ;-) Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczności ... nie dziwie sie że synek nie mógł uwierzyć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty świetne!!! ja nie uważam piątku 13-go za pechowy absolutnie;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty i baranek śliczne :) Bardzo mi się podoba rodzinny obrazek,jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!!! No nie dziwę się że słodycze szybko znikły, u mnie też nic doby nie przetrzyma z łakoci. Baranek uroczy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To 13 był szczęśliwy ;-) super prezencik !!!!
    U mnie niebardzo...ale nie ma co się rozdrabniać, na głupotę ludzką nie ma rady... ( i nie mówię tu o sobie )
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu mozna powiedziec,ze rownie wspanialy - moi starsi 1400km dojechali cali i szczesliwi wiec mi kamien z serca bo choc lubie 13 to nie lubie jak sami jada tak daleko :)

    a prezenty dostalas cudowne. ta ramka z rodzina rewelka- pomysl i wykonanie.

    milego wekendu

    OdpowiedzUsuń
  9. To miałaś rzeczywiście fajny piątek;-) cudny prezent!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej mnie ujeła ta sliczna ramka z Waszymi imionami:) co tam piatek 13, ważne, że jutro już kolejny wiosenny dzień; pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. "Nasza Rodzinka" świtny pomysł. Śliczna ramka z imionami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu - wymianki z Tobą to czystą przyjemność! :D Pozdrawiam cała trójeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten rodzinny obrazek też mam upatrzony:) Bardzo pomysłowy. Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. rodzinny obrazek podbił moje serce!:) muszę odpatrzeć i zrobić sobie podobny:)pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez jestem podbita twoimi serduszkami,fajny pomysl,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne prezenty! Kwiaty i obrazki Kasi znamy i podziwiamy, a baranek przesłodki! Oby więcej takich dni! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję prezencików!!!Pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Elcia,taki piątek umilony takimi prezenciorami to nikomu nie straszny;)te słodycze hmm...;)wszystkie prezenty strrasznie piekne,serducho broszki i ta tablica,coś pieknego,rodzinka w komplecie;)
    Przesyłam promyczki słoneczka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty, kwiatuszki są sliczne coraz bardziej kusi mnie aby kupić ten przyrząd :o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiałam już obrazek u Kasi, aż Ci zazdroszczę posiadania tych cudeniek :)
    Słodziutki baranek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały obrazek wymiankowy no i baranek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu, wspaniale prezenty wymiankowe. Bardzo spodobał mi się obrazek rodzinny, super pomysł. Cieszę się, ze miałaś fajny piątek. Ja tez spędziłam go miło i chociaż jestem troszkę zabobonna to tym razem musiałam przyznać, z nie ma się co obawiać 13 i piątku. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały prezent- mógł umilić każdy piątek nawet 13-ty.
    Ja nie jestem przesądna . A baranek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały prezent - ależ zazdroszczę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezenciki:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. prezenciki rzeczywiście super ale najbardziej podoba mi się baranek, jakie ma wypracowane rogi!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. szczesliwy piatek :) cudny baranek

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój piątek 13tego rowniez byl udany choć w sumie nie pamiętam juz dlaczego......:) Normalnie skleroza jak nic a wydawać by sie moglo że wiek jeszcze młody :)
    Ale pamiętam że był udany i ciepły !!!

    Obrazek rodzinny - przesłodki!
    Pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałaś cudne prezenty wymiankowe :).

    Baranek fajniutki :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ślicznie u Ciebie.Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  31. widziałam tą czarodziejską maszynkę w pasmanterii:D bardzo ciekawe kwiatuszki z wełny, prezent śliczny, jestem ciekawa z jakiego materiału uszyte są te serca, taka biel!

    OdpowiedzUsuń
  32. aha, jak widać trzynastego wszystko zdarzyć się może:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...