czwartek, 8 marca 2012

Prezentowo,wymiankowo ,czyli fantastyczny dzień kobiet :))

Witajcie :)

Dziś znów będę się chwalić :))
Na początek wygrana w candy u ComoLaLuz  :)
Oto ,co Kasia mi przysłała :
Śliczny woreczek ,guziczki ,koraliki ,przydasie :


 W małym woreczku były misternie wykonane kolczyki , przepiękne !! Bardzo ucieszy sie z nich moja bratowa,która niedawno przekłuła uszy ,a na dodatek uwielbia kolor niebieski :) ( ja cykor boję sie przekłuć :))

Notesik ,zakładka i karteczka z przemiłymi słowami :)) 


I oczywiście smakołyki :))



 Kasiu ,robisz przepiękne rzeczy , wszystko jest tak starannie i dokładnie wykonane  ,można podziwiać bez końca ! Dziękuję Ci bardzo za taki przepiękny prezent :))

********************************************************

A teraz wymiankowo :)

Iwonka z Niecodziennego zakątka poprosiła mnie o lalę dla maleńkiej dziewczynki ,która wiosną pojawi sie na swiecie :))
Lala juz uszyta i jutro wyruszy w podróz do Iwonki :)
Ja poprosiłam o naszyjnik w brązach z filcowym kwiatem i zobaczcie same jakie cudo dostałam :
Tadam !!

Oczarował mnie !Kwiaty sa wspaniałe ,i w dodatku aż trzy ,mogę sobie zmieniać ile dusza zapragnie :)


Naszyjnik był ślicznie zapakowany i przewiązany piekną koronką ,ale z tych emocji zapomniałam zrobić zdjęcie :)
Dziękuję Ci Iwonko ,jestem zachwycona prezentem !!!

**********************************************
I jeszcze muszę podziękowac dziewczętom z blogów :

http://domczarownicy.blogspot.com/

http://hafcikowoyolci.blogspot.com/

Za przyznanie mi wyróznienia :)
Dziękuje Wam serdecznie !

Same więc widzicie ,jaki mam fantastyczny dzień kobiet :))

Pozdrawiam Was wiosennie ;) Witam nowych obserwatorów i życzę miłego wieczoru :)
Pa!

29 komentarzy:

  1. Ooo,naprawdę masz dzisiaj fantastyczny dzień kobiet :) Prezenty przepiękne :)
    Wszystkiego naj,naj z okazji babskiego święta :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No no to się koleżanka obłowiła ;-)))
    Ale naszyjniczek bardzo mi się podoba ;-)))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cukierasy dostałaś wow!! A ten naszyjnik jest boski pozazdrościc tylko!
    Wszystkiego naj Elu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze ze Dzien Kobiet mija bardzo prezentowo;) piekne upominki, troszke zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie sliczne prezenciki dostalas:)))
    Zapraszam do mnie po wyroznienie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenciki dostałaś. Prawdziwy Dzień Kobiet. Pozdrawiam buziaczki Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezenty i wymianka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne niebieskie przydasie dostałaś!! troszkę, aż troszkę zazdroszczę... ale tak pozytywnie:):) A wymiankowe prezenty cudniaste:):)
    Pozdrawiam niebiesko:*:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma to tamto, dzień kobiet masz fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa tu jakie wspaniałości:) to dopiero niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  11. Eluś, faktycznie cudny dzień kobiet za sprawą kobiet. Piękne rzeczy dostałaś. Naszyjnik rewelacja. Pozdrawiam cieplutko Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałości na Dzien Kobiet :-) ja też lubię niebieski kolor.. Miłego wieczoru i swiętowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty, a kolczyki faktycznie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu, śliczne prezenty dostałaś:)Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Eluś wow, pięknie :) super te prezenty! Super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności same:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudności dostałaś:) Naszyjnik jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Elus przesliczne prezenty dostalas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu,przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji naszego,kobiecego święta :)
    Prezenty dostałaś świetne,zwłaszcza naszyjnik.Cudeńko,w pięknym kolorze.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczności!! Zazdroszczę tak pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No kochanieńka,takie prezenciki,prawie jak na gwiazdkę;)z takimi pieknosciami,to na prawdę musi byc piekny dzień kobiet.Juz nie moge sie doczekać jak wykorzystasz te wszystkie podarunki;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby więcej takich wspaniałych dni! Prezenty cudne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prezenty i świetne wymianki

    OdpowiedzUsuń
  24. Brawo, gratuluję i dziękuję za zapisanie się na moje candy, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezenty godne pozazdroszczenia ale ja czekam jeszcze na zdjęcie wymiankowej lali :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Elu zapraszam Cie serdecznie po wyróżnienie :o)
    Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. TAKICH CUDNYCH PREZENTÓW ZYCZE CI KAŻDEGO DNIA:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję super wygranej :).

    Naszyjnik bardzo ciekawy :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...